Meillä isovanhemmat kummaltakin ikähaitarissa 48-56v eivätkä ole kovin jaksavaisia
omat vanhempani satunnaisesti ovat pari tuntia hoitaneet, lähinnä aitoon tarpeeseen (lääkäriaika minulla tmv), mutta ovat ihan suoraan sanoneet että ovat nyt itsekkäitä kun on niin vähän aikaa siitä kun me heidän lapset asuttiin kotona. Haluavat nyt nauttia siitä vapaudesta ja kahdenkeskisestä ajasta. Ymmärrän ihan täysin, mutta tottakai toivoisin etteivät kokisi lapsenlapsia niin uuvuttavana asiana. Miehen vanhemmat eivät ole hoitaneet lapsia oikeastaan ollenkaan. Ovat milloin milläkin puolella suomea ja pitävät itsensä kiireisinä, eivätkä fyysiseltäkään kunnolta ole ylipainon vuoksi kovin kykeneviä vaippaikäisten kaitsemiseen. Hekin ovat tästä ihan suoraan puhuneet.
Kummatkin käsittääkseni meinaavat sitten tulevaisuudessa osallistua enemmän myös hoitoapuna kunhan lapset kasvaa leikki- ja kouluikään ja ovat fyysisesti helpompia hoitaa. Sen näkee sitten. Kyläillään paljon varsinkin minun vanhempieni luona joten he eivät ainakaan vieraaksi jää tämän takia.
Kummatkin käsittääkseni meinaavat sitten tulevaisuudessa osallistua enemmän myös hoitoapuna kunhan lapset kasvaa leikki- ja kouluikään ja ovat fyysisesti helpompia hoitaa. Sen näkee sitten. Kyläillään paljon varsinkin minun vanhempieni luona joten he eivät ainakaan vieraaksi jää tämän takia.