mulle tarjottiin eilen pientä summaa rahaa ja mietin nyt että miksi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä nyt en ikinä alentuis tommoseen. Jos mä haluan punkkaan josnkun kanssa niin mä teen sen ihan ilmatteeksi.
Sitäpaitsi mä hinnoittelisin itteni niin arvokkaaksi ettei kellään olis siihen varaa.
Kyllä mun mielestä on halventavaa ottaa seksistä maksua. Hinnoitella ittensä, juu ei kiitos :x
Huoraamista mitä huoraamista, ei sitä muuta mitkään selittelyt.

Alkuperäinen kirjoittaja mikä:
se summa oli?

jotain väliä?
miten se vitsi menikään... ukko ehdotti naiselle että maksaa seksistä 1 000 000 euroa jolloin nainen vastasi "kyllä" johon ukko sanoi että antaisitko kaverille kahdellakympillä? nainen siihen: "millaisena naisena sinä oikein minua pidät!!!" ja ukko vastasi: sehän tuli jo selväksi millainen nainen sinä olet, nyt neuvotellaan vain hintoja."

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Pystyisitkö todellakin hinnoittelemaan itsesi? Oletko vain tietyn rahasumman arvoinen? :/

mä en kyl nyt oikein tiedä miksei voisi olla myös muutenkin "arvokas" vaikka ottaisikin hintaa...?

Niin... Mihinkäs se arvo sillä laskis... Itse en vain pystyisi edes harkitsemaan tuota ja loukkaantuisin verisesti, jos joku pitäisi minua niin helppona, että kuvittelisi pystyvänsä ostamaan minut rahalla. Toisaalta, sinä ajattelet asioista niin paljon eritavalla kuin minä, joten ei ihme, etten kykene ymmärtämään tätä... Muista kuitenkin, että se kulkee sinun mukanasi loppu elämäsi ja voi saavuttaa myös lapsesi korvat. Vastaa rehellisesti, mitä ajattelisit ja tuntisit, jos kuulisit 20vuoden päästä tyttäresi myyvän itseään?

Vastaa rehellisesti, mitä ajattelisit ja tuntisit, jos kuulisit 20vuoden päästä tyttäresi myyvän itseään?

tytärtähän minulla ei ole. jos myisi itseään vain seksistä nauttimisen ilosta eikä olisi rahapulassa tai muun pakon edessä niin en sanoisi mitään, tai juteltas asiasta toki mutta en tuomitsisi. jos antaa muutenki sitä rööriään ilmaseksi niin miksei siitä samalla voisi ottaa korvausta? huutonetsääntö: "ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa" :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mikä:
se summa oli?

jotain väliä?
miten se vitsi menikään... ukko ehdotti naiselle että maksaa seksistä 1 000 000 euroa jolloin nainen vastasi "kyllä" johon ukko sanoi että antaisitko kaverille kahdellakympillä? nainen siihen: "millaisena naisena sinä oikein minua pidät!!!" ja ukko vastasi: sehän tuli jo selväksi millainen nainen sinä olet, nyt neuvotellaan vain hintoja."

halvalla taitaa siis mennä

itse olisin vapaa,kaunis jne ja joku (jonka kanssa muutenkin voisin mennä sänkyyn)vielä maksais mulle niin ehdottomasti ottaisin rahat vastaan..mutta tällä naamalla ja vartalolla...ehkä joku sokea...

Jos mä ottaisin maksua seksistä, en pitäisi sitä itseni myymisenä. En myy ajatuksiani, tunteitani, sieluani. Myyn aikaani ja vartaloni. Siinä on mielestäni ero. Vai koetko, että myyt itsesi työnantajallesi? Millaisen korvauksen siitä saat? Se on sama asia.

Muista kuitenkin, että se kulkee sinun mukanasi loppu elämäsi ja voi saavuttaa myös lapsesi korvat. Vastaa rehellisesti, mitä ajattelisit ja tuntisit, jos kuulisit 20vuoden päästä tyttäresi myyvän itseään?

Miten tuo eroaa siitä, että hankkii yhden illan suhteita. Mitä jos kuulisit tyttärelläsi olleen 100 seksikumppania 20 vuoden päästä. Jotkut ottaa maksun paukkuina, jotkut rahana.