Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Pystyisitkö todellakin hinnoittelemaan itsesi? Oletko vain tietyn rahasumman arvoinen? :/
Alkuperäinen kirjoittaja mikä:se summa oli?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Pystyisitkö todellakin hinnoittelemaan itsesi? Oletko vain tietyn rahasumman arvoinen? :/
mä en kyl nyt oikein tiedä miksei voisi olla myös muutenkin "arvokas" vaikka ottaisikin hintaa...?
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Vastaa rehellisesti, mitä ajattelisit ja tuntisit, jos kuulisit 20vuoden päästä tyttäresi myyvän itseään?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja mikä:se summa oli?
jotain väliä?
miten se vitsi menikään... ukko ehdotti naiselle että maksaa seksistä 1 000 000 euroa jolloin nainen vastasi "kyllä" johon ukko sanoi että antaisitko kaverille kahdellakympillä? nainen siihen: "millaisena naisena sinä oikein minua pidät!!!" ja ukko vastasi: sehän tuli jo selväksi millainen nainen sinä olet, nyt neuvotellaan vain hintoja."
Alkuperäinen kirjoittaja mä:halvalla taitaa siis mennä
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ei jaksa lukee ketjua.Mutta kävitkös jo fjonga naimas? Paljonkos otit?
Alkuperäinen kirjoittaja Virtahepo:Tietääkö ne pojat sun c-hepatiitista?
Alkuperäinen kirjoittaja sissi:Voi hyvä tavaton, vieläkö tämä pyörii täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Muista kuitenkin, että se kulkee sinun mukanasi loppu elämäsi ja voi saavuttaa myös lapsesi korvat. Vastaa rehellisesti, mitä ajattelisit ja tuntisit, jos kuulisit 20vuoden päästä tyttäresi myyvän itseään?
Alkuperäinen kirjoittaja mimmuli:Mihin ratkaisuun päädyit tässä asiassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi::wave: niin vois fjonga tulla kertomaan kuinka kävi![]()