mulle tarjottiin eilen pientä summaa rahaa ja mietin nyt että miksi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Kaikella kunnioituksella, mut jos sä edes pidät seksistä rahaa ottamista vaihtoehtona niin oletko koskaan miettinyt josko maineen syy olisit sä itse, ei pelkästään ne jotka juoruaa?

sain maineen jo silloin kun olin neitsyt joten ei se vika minussa ole. yksinkertaisesti kaikki hyvännäköset mimmit jotka EI ANNA sulle ovat huoria ;)

Ja ihmisenhän on toki toimittava maineensa mukaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Kaikella kunnioituksella, mut jos sä edes pidät seksistä rahaa ottamista vaihtoehtona niin oletko koskaan miettinyt josko maineen syy olisit sä itse, ei pelkästään ne jotka juoruaa?

sain maineen jo silloin kun olin neitsyt joten ei se vika minussa ole. yksinkertaisesti kaikki hyvännäköset mimmit jotka EI ANNA sulle ovat huoria ;)

Näin kävi mullekin. Käsittämätöntä, miten väärässä ihmiset voi olla toisten ihmisten suhteen.

No entäpä jos tässä vaiheessa keskustelua paljastan sellaisen yksityiskohdan keskustelusta että maksajia olisi yksi ja maksunsaajia kaksi, joista toinen minä ;)
mille nyt aletaan?

Alkuperäinen kirjoittaja enough already:
Eiköhän ap ole nyt saanut jo riittävästi huomiota yhdessä ketjussa, niin virtuaalihuomiota kuin se onkin. Ja harmi kyllä vain ilmaista.

täälläkö ei sitten ole oikeus huomioon kuin kolmeen sivuun/ketju tai jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja sou?:
Huora sä silti olet,ei se asia miksikään muutu.

No äläs ny ala kehumaan ku ei oo kertaakaan maksua ottanut B)

:snotty: niin hitto, pian saan keskustassa ammattilaisilta turpaani...

Varo vaan :laugh:

niih, älä tuu mun nurkille pyllistään! |O

Kumpi on säälittävämpää, antaa jollekin yhdenillanjutulle ilmaseksi illan päätteeksi koska se tarjosi muutaman drinkin vai reilusti ottaa kunnon korvaus vaivaa vastaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Anna palaa vaan B)
Mitä eroa sillä muka on, antaako antamisen ilosta ja saamisen halusta, vai antaako sekä antamisen ilosta, saamisen halusta että rahasta?

ap:n tapauksessa ei ilmeisestikään mitään, kunhan nyt halusi provosoida tälläkin tavalla muuten jo niin kuluneeksi käyneestä aloitusaihepiiristään

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Anna palaa vaan B)
Mitä eroa sillä muka on, antaako antamisen ilosta ja saamisen halusta, vai antaako sekä antamisen ilosta, saamisen halusta että rahasta?

ap:n tapauksessa ei ilmeisestikään mitään, kunhan nyt halusi provosoida tälläkin tavalla muuten jo niin kuluneeksi käyneestä aloitusaihepiiristään

ei kovin kuluneelta vaikuta... päästäänkö sivulle 13?
tabuista aiheista on kiva puhua. onko aina pakko hyssytellä? miksi ei voida hyväksyä että eriävän mielipiteen mistä tahansa asiasta omaava ihminen ei välttämättä ole väärässä?
ollaan kaikki erilaisia ja eletään kuten itse valitsee parhaaksi. olen erittäin kiitollinen muutamasta kommentista jotka olivat rahanottamista vastaan sillä perustelut olivat jopa niin hyviä ettei se ole todellakaan varmaa otanko rahaa tai panenko edes kyseisiä miehiä =)
muilla älykkäillä lohkaisuilla sain hyvät naurut ja paskapaperia :heart:

Tää on niin surullista! Ihan varmasti tollasesta toiminnasta jää säröjä sisimpään. En jaksanut lukea vastauksia mutta varmaan täällä monet on vaan että you go girl.. Entäs jos ois esim omasta tyttärestä kyse. Miks ihmiset on nykyään tällasia?

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Viitaten noihin kommentteihin joissa sanotaan että on ihan sama ottaako rahaa vai ei jos meinaa antaa kuitenkin, niin rahan vastaanottaminen vie seksista tasa-arvoisuuden pois. Mun mielestä on ihan vissi ero siinä antaako ilmaiseksi, jolloin kumpikin on samalla viivalla vaiko ottaako maksua jolloin maksaja on niskan päällä.

Juuri näin... *kieltäytyy "ilmaisista" juomista ravintolassa*

Paitsi että jos Herra X haluaa tarjota sulle paukkuja, niin niiden paukkujen juominen ei sido sua mihinkään....

Tää on muuten niin totta.. Ja vielä pointtina sekin, että maksaja ei oo kyllä noissa mitenkään niskan päällä. Jos on, niin ongelma taitaa olla kyseisen ihmisen korvien välissä...

Alkuperäinen kirjoittaja Perusteluja:
Kumpi on säälittävämpää, antaa jollekin yhdenillanjutulle ilmaseksi illan päätteeksi koska se tarjosi muutaman drinkin vai reilusti ottaa kunnon korvaus vaivaa vastaan?

No eipähän ruveta ihan noin yleistämään. Tilanteita kun on niin monenlaisia. Ja mitäs sitten: taitavat olla noi molemmat vaihtoehdot aika säälittäviä?

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Tää on niin surullista! Ihan varmasti tollasesta toiminnasta jää säröjä sisimpään. En jaksanut lukea vastauksia mutta varmaan täällä monet on vaan että you go girl.. Entäs jos ois esim omasta tyttärestä kyse. Miks ihmiset on nykyään tällasia?

Peesaan tätä. Todellakin. Surullisena olen lukenut tätä ketjua. Ihmisille ei riitä nykyään mikään, kaikki mahdollinen ja mahdoton pitää kokea. Hankkia elämyksiä, riippumatta siitä kuinka paljon saa siipeensä siinä sivussa (puhumattakaan sivullisista, kuten lapsista). Jotenkin sitä toivoisi että nykynainen arvostaisi itseään ja omaa ruumistaan niin paljon, ettei alistaisi sitä kauppatavaraksi.

Kaikki pitäisi ja hyväksyä tai muuten on kapeakatseinen moralisti. Mä en hyväksy sitä että joku kuvittelee voivansa ostaa toisen ihmisen, enkä edes sitä että joku kuvittelee voivansa myydä ihmisen (olkoonkin se vaikka sitten oma itsensä). Jos se tekee minusta ahdasmielisen ja vanhanaikaisen, niin olen sitä mielelläni.

Toivon että omat tyttäreni arvostaisivat itseään ja toisia ihmisiä, niin paljon etteivät joutuisi koskaan edes miettimään, ottaako rahaa seksistä vai ei. Vapaus, usko ihmisten väliseen tasa-arvoon ja ihmisoikeuksiin ovat arvoja, jotka haluaisin välittää omille lapsilleni.

Mitä sinä haluat välittää omillesi?

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta tästäkin:
Viitaten noihin kommentteihin joissa sanotaan että on ihan sama ottaako rahaa vai ei jos meinaa antaa kuitenkin, niin rahan vastaanottaminen vie seksista tasa-arvoisuuden pois. Mun mielestä on ihan vissi ero siinä antaako ilmaiseksi, jolloin kumpikin on samalla viivalla vaiko ottaako maksua jolloin maksaja on niskan päällä.

Juuri näin... *kieltäytyy "ilmaisista" juomista ravintolassa*

Paitsi että jos Herra X haluaa tarjota sulle paukkuja, niin niiden paukkujen juominen ei sido sua mihinkään....

Tää on muuten niin totta.. Ja vielä pointtina sekin, että maksaja ei oo kyllä noissa mitenkään niskan päällä. Jos on, niin ongelma taitaa olla kyseisen ihmisen korvien välissä...

Herra X:illä on usein kaikennäköisiä ongelmia :) Itselläni on onneksi varaa omiin juomiin.

Onko ap jo tehnyt päätöksen suuntaan tai toiseen? *utelias*

näin eilen toista kundia, oli mun luona yötä ilman seksiä tai rahaa *hih* mutta ei juteltu asiasta kun oli niin paljon muita juttuja.
en ole lopullista päätöstä tehnyt vielä koska en asianomaisten kans ole jutellut kunnolla. enkä kerkeä työkiireiltäni ajattelemaan asiaa ehkä seuraavaan kahteen viikkoon =)