mulle tarjottiin eilen pientä summaa rahaa ja mietin nyt että miksi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
:x
Ja toiseksi, mä en käsitä, miten nainen voi panna miestä.
Mitä naisella on mieheen panemista? Mies voi panna kalunsa naiseen, mutta toisin päin????

no kyl mä pannessa liikun, ei siinä ukko kaikkea työtä tee. voin sanoa siis panevani =)

Niin mäkin tykkään liikkua,mut en olekkaan mikään kylmä lahna B)

kylmä lahna , hahaa

sä oot sit varmaan halukas hauki jolla aina haarat auki ;)

Fjonga, onko sussa muuta ulottuvuutta ja sisältöä kuin kikkeli, pillu ja nainti jutut. Ei niissäkään mitään vikaa mutta alkaa tulla se olo että vanha levy pyörii eikä sulla oikein ole mitään persoonaa tai ajatuksia mistään.
Oletko oikeassakin elämässä tollanen alapää tyylinen vai osaatko keskustella muistakin jutuista. Vai onko tämä vaan joku palsta persoonasi?

Ja toinen kysymys, miksi olet tässä vaiheessa jo halunnut äidiksi kun sevästi intressit pyörii muunlaisessa elämässä...

Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
Fjonga, onko sussa muuta ulottuvuutta ja sisältöä kuin kikkeli, pillu ja nainti jutut. Ei niissäkään mitään vikaa mutta alkaa tulla se olo että vanha levy pyörii eikä sulla oikein ole mitään persoonaa tai ajatuksia mistään.
Oletko oikeassakin elämässä tollanen alapää tyylinen vai osaatko keskustella muistakin jutuista. Vai onko tämä vaan joku palsta persoonasi?

Ja toinen kysymys, miksi olet tässä vaiheessa jo halunnut äidiksi kun sevästi intressit pyörii muunlaisessa elämässä...

eilenkin koko päivän jutellu palstalla kaikesta muusta ku seksistä mitä nyt yöllä vähän kommentoin seksiinki mut damn ku satut aina valikoimaan sulle mielenkiintoisen aiheen ja otsikon ;) nytkin yks aloitus joka ei liity seksiin =)

on se kumma kun naiset leimataan huoriksi, mutta miksei samalla tavalla käyttäytyviä miehiä? se on ärsyttävää. yhtälailla miestä voi sanoa huoraksi. ja niin sanonkin jos joskus pääsen sanomaan oikeeseen paikkaan. toi on hyvä homma, miksei jos tarjotaan. olkoot nipottajamiehet hiljaa.