Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oliskos mitään muuta keinoa tiedossa?Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Tekemällä vauvan :xmas:
Ja kyllä varmasti tulen,että joku muukin sais kärsiä samallailla |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Älä nyt hemmetissä tuu sitä tänne tartuttaa!![]()
![]()
Ehkä mä jätän sut rauhaanAlkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Joo ei tartte tulla tartuttelemaan B)![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:Ehkä mä jätän sut rauhaanAlkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Joo ei tartte tulla tartuttelemaan B)![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:Ja kyllä varmasti tulen,että joku muukin sais kärsiä samallailla |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Älä nyt hemmetissä tuu sitä tänne tartuttaa!![]()
![]()
Mulla se järki ei enää pysty sanomaan mitään. Tuntuu,et sydämmen ääni jyrää järjen täysin. Tää on oikeesti ihan kamalaa. JOkapuolella vauvoja,vaunuja,mahoja jneAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:Ja kyllä varmasti tulen,että joku muukin sais kärsiä samallailla |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Älä nyt hemmetissä tuu sitä tänne tartuttaa!![]()
![]()
Kärsitty on juu, just alan päästä voitolle tuosta tunteen äänestä ja järki voittaa. Sitten joku aina pläjäyttää tänne jonkun vauvakuvan ja taas mennään :headwall:
Armahda!
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:Mulla se järki ei enää pysty sanomaan mitään. Tuntuu,et sydämmen ääni jyrää järjen täysin. Tää on oikeesti ihan kamalaa. JOkapuolella vauvoja,vaunuja,mahoja jneAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:Ja kyllä varmasti tulen,että joku muukin sais kärsiä samallailla |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Älä nyt hemmetissä tuu sitä tänne tartuttaa!![]()
![]()
Kärsitty on juu, just alan päästä voitolle tuosta tunteen äänestä ja järki voittaa. Sitten joku aina pläjäyttää tänne jonkun vauvakuvan ja taas mennään :headwall:
Armahda!
|O |O
Oletko sä sitten vapaaehtoinen nyytin alulle pistäjä vai? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:EI MILLÄÄN...![]()
*nut vaan nyytti alulle..heti..*
Laitoin yytä..
Toi munkaan mies ei ole viellä mitään asian tiimoilta ilmottanu. Miten sä olet VUODEN kestänyAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:Mulla se järki ei enää pysty sanomaan mitään. Tuntuu,et sydämmen ääni jyrää järjen täysin. Tää on oikeesti ihan kamalaa. JOkapuolella vauvoja,vaunuja,mahoja jneAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:Ja kyllä varmasti tulen,että joku muukin sais kärsiä samallailla |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Älä nyt hemmetissä tuu sitä tänne tartuttaa!![]()
![]()
Armahda!
|O |O
Hei samma häär... Kohta taas vuoden kärsiny :kieh: :kieh: :kieh: Vähän "helpottaa" se ettei oo sitä miestä kenen kanssa tekasta, mutta silti...
Oisko sulla lainata sellasta pientä nyyttiä mulle?Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Kokeilepa tätä: Lainaa joltakulta pieni nuhanenäinen lapsi joka itkee korvatulehdusta ja valvo hänen kanssaan pari yötä.
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:Toi munkaan mies ei ole viellä mitään asian tiimoilta ilmottanu. Miten sä olet VUODEN kestäny
![]()
![]()
Ois niin paljon helpompaa olla mies. mä olen varmaan joku hormoonien säätelemä hullu, kun kk sitten en olisi voinnu ajatellakkaan vauvaa ja nut pari viikkoa on ollu ihan kauheetaAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:Toi munkaan mies ei ole viellä mitään asian tiimoilta ilmottanu. Miten sä olet VUODEN kestäny
![]()
![]()
No ei tää helppoa olekaan :'(
Vauvoja siellä, vauvoja täällä...
Raskaana olevia siellä, raskaana olevia täällä...
:kieh: :kieh: :kieh: