"Mulle ei tulis mieleenkään tehdä kolmatta lasta!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienosti vastasit :D

Ihminen, joka menee sanomaan raskaana olevalle tuollaista, on juntti. Typerys. Vaikka voissa paistaisi.

Oliko teistä muuten juttua KaksPlussassa joskus muutama vuosi sitten, kun teillä oli kahdeksan lasta? Muuton yhteydessä löysin vanhoja lehtiä ja sellainen juttu osui silmään =)

Ihmiset (etenkin keski-ikäiset naiset) töksäyttää kyllä todella asiatonta liittyen lapsiin.

En kyllä tiedä miks joku sulle noin sanoi, jos ihan täysin tuntematon vielä oli.

Mutta itse olen aika nuoren näköinen ja mulla on 4 lasta ja luoja miten saan kuunnella aina sitä "sanoiko tuo lapsi sua tosiaan äidiksi" ja kysytään onko kaikilla lapsilla eri isä jne.. Siis miks joillekin vieraille ihmisille kuuluu meidän perheen asiat. Joskus saa kyllä todella pahan olon siitä kun toinen sanoo todella loukkaavasti, vaikka yleensä ne menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kauhulla odotan sitä, kun tää viidennen raskaus alkaa näkyä :D Oikeesti ihmiset töksäyttää ihan mielettömän typeriä vaikka mullakin on jo ikää 28v.

Mutta vaikka mäkin nään aika monenlaista kulkijaa pk-seudulla niin en mä kyllä koskaan ole mennyt mihinkään puuttumaan ellei tehdä jotain väärin, esim yks äiti kerran löi taaperoaan tosi pahasti poskelle, silloin mä puutuin siihen.

Yhteistyössä