[QUOTE="kohtalotoveri";22080593]Tuota - nyt kyllä sanoisin, että mitä epätodennäköisimmin vaikuttavat, tai sitten sillä on jotain kumman käänteistä vaikutusta minun kohdallani...
En tupakoi, alkoholia käytän erittäin vähän ja painoni on normaali. Siihen nuo terveelliset puolet taisivat jäädäkin...
Nukun ihan liian vähän, syön epäsäännöllisesti ja muutenkaan en noudata mitään säännöllisiä rytmejä. Tähän 15 vuoteen ovat mahtuneet lasten lapsuusvuodet ja mm. yksi erittäin paha työuupumuskokemus (yli vuoden mittaisen äärimmäisen stressitilan seurauksena, mm. 80 tunnin työviikkoja jne). Liikunnan kanssa on myös vähän niin ja näin, vähiin on jäänyt...
Se ehkä on mainitsemisen arvoista, että elämänasenteeni on kaikista kokemuksista huolimatta positiivinen enkä haudo ongelmia pitkään.
Minulla tuo tauti ilmoitti itsestään ensimmäisen kerran yli 5 vuotta sen jälkeen, kun olin mieheltäni kuullut, että hän oli sen saanut aiemmalta tyttöystävältään. Osasin siis heti tunnistaa oireet, kun ne ilmenivät, ja sain myös heti lääkityksen oireisiin. Sen jälkeen ei mitään ole taudista kuulunut, eikä se miestänikään ole kuin muutaman kerran tässä 20 vuoden aikana vaivannut.
Tsemppiä sinullekin! Toivottavasti pääset yhtä helpolla kuin minä olen päässyt! :hug:[/QUOTE]
Kiitos tsempistä

Minkä lääkityksen sait oireisiin? Ihan van jonkun muutaman päivän kestävän täsmäkuurinko, eikä mitään pitkäkestoista/jatkuvaa?