Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:No onneksi frendis pääsee eroon susta ja miehestään sitten. Onkin varmaan ansainnut paljon parempaa.
Ja onnea vaan valitsemallasi tiellä.
katkeraa tilitystä. Tiesitkö että sellaista sattuu ? ja tuo on lievimmästä päästä nykyään, että ihastuu/ rakastuu kaverin mieheen. Ei tunteille aina voi mitään. Pitäisi osata ajatella asioita monelta kantilta. Tietenkään en tarkoita, että se on oikein. Mutta mikä sitten on oikein?
Jos se mies nyt on rakastunut ap:hen onko se väärin? Entä jos he olisivat alkaneet seurustella vasta sitten kun mies olisi eronnut. Olisiko tämä kaveri silloinkaa hyppinyt riemusta? Välillä näitä asioita sattuu.
En oikeastaan voi olla katkera, koska minua ei ole koskaan jätetty/petetty tuolla tavalla.
Mutta, itse en ainakaan periaatteesta alkaisi seurustelemaan/panemaan tai mitä ikinä kaverini miehen kanssa, vaikka olisi kuinka ihana. Vähän jotain selkärankaa pitää aikuisella ihmisellä olla ja ajatella vähän omaa napaansa pidemmälle "kun mä oon niiiin rakastunut ja mä nyt haluun niiiin alkaa seukkaan mun kaverin miehen kanssa ym."
Ei ne ihanat miehet maailmasta lopu. Voi sitä toisinkin valita, kuin kaverinsa miehen/vaimon.