Mulla on suhde...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se toinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se toinen nainen

Vieras
Kaverini mieheen. Näin vaan on päässy käymään. Oon niin rakastunut etten oo ikinä ollu! Tuntuu etten voi elää ilman tätä miestä, sanokaa mulle mitä mä teen!!! Mies viettää kaiken vapaa-ajan mun kanssani ja vannoo rakastavansa mua. Meillä on aivan ihanaa seksiä (ei edes saa vaimoltansa) ja muutenkin niin ihanaa yhdessä. Miks se ei sitte jätä vaimoaan? Tuntuu pahalta kaverini puolesta jos vien sen miehen, mutta eipä tälle enää oikein mitään voi... Mulla on jopa käyny mielessä että kertoisin suhteesta kaverilleni, silloin hän varmaan jättäisi miehen ja saisin hänet itselleni... Mitä te tekisitte jos olisitte tämmösessä tilanteessa ku mä? Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta?

Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
tarkoitat varmaan että "pian entisen kaverin mieheen"?

Kerro vaan sille kaverille, saat miehen itsellesi ja kaverin vihat päällesi. :wave:

Tosirakkaus vs kaverin vihat/välien poikki meneminen. Valitsisin rakkauden.

Mies ei tule kanssasi vaikka vaimonsa jättäisi. Kun asia selviää vaimole, tulee niin paljon mutkia matkaan, että teillä on kaikilla vain paha olla. Teidän ihanuutenne menee siinä pilalle myös.

Näihin hetkiin on aina kiva kertoa tarina,kuinka itse aikoinaan rakastuin mieheni parhaaseen ystävään.Se juttu on tänä päivänä niin,että olen naimisissa tämän ystävän kanssa ja entinen mieheni on yksi lähimmistä ystävistämme uuden naisensa kanssa.Rakkaus on sokea,mutta joskus sokeakin oikean tien löytää. :)

voisitko elää suhteessa ja luottaa noin moraalittomaan mieheen. voisitko ikinä uskoa kun mies vannoo uskollisuuttaan. en mä ainakaan voisi. petturi on aina petturi!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näihin hetkiin on aina kiva kertoa tarina,kuinka itse aikoinaan rakastuin mieheni parhaaseen ystävään.Se juttu on tänä päivänä niin,että olen naimisissa tämän ystävän kanssa ja entinen mieheni on yksi lähimmistä ystävistämme uuden naisensa kanssa.Rakkaus on sokea,mutta joskus sokeakin oikean tien löytää. :)

Tästä tuli hyvä mieli, kiitos sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen nainen:
Kaverini mieheen. Näin vaan on päässy käymään. Oon niin rakastunut etten oo ikinä ollu! Tuntuu etten voi elää ilman tätä miestä, sanokaa mulle mitä mä teen!!! Mies viettää kaiken vapaa-ajan mun kanssani ja vannoo rakastavansa mua. Meillä on aivan ihanaa seksiä (ei edes saa vaimoltansa) ja muutenkin niin ihanaa yhdessä. Miks se ei sitte jätä vaimoaan? Tuntuu pahalta kaverini puolesta jos vien sen miehen, mutta eipä tälle enää oikein mitään voi... Mulla on jopa käyny mielessä että kertoisin suhteesta kaverilleni, silloin hän varmaan jättäisi miehen ja saisin hänet itselleni... Mitä te tekisitte jos olisitte tämmösessä tilanteessa ku mä? Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta?

näinhän se menee...niin se munkin "salasuhde" vakiintui oikeaksi suhteeksi. Yhdessä olo vuosia on jo yli kymmenen ja lapsiakin on siunaantunut. Juttelet miehen kanssa mitä hän haluaa? jos hänellä ei ole aikomustakaan jättää kaveriasi, silloin unohdat koko jutun ja jatkat elämääsi eteenpäin. Meilläkin oli omat taistelumme ja toisemme saimme, se vaatii molempien tahtoa. Muista elää myös omaa elämääsi äläkä tee kaikkea sen miehen tahdon mukaan. Älä ole spanieli vaan näytä että sinulla on myös omat aivot joilla ajattelet.

Hmm.. kysäseppä mieheltä jättääkö vaimonsa, jos saat selitykseks, että en mä ainakaan viä voi kun on huono hetki kun on sitä ja tätä, niin suosittelen, että lähdet käveleen. Meinaan sillon miehellä tuskin on aikomusta vaimoo jättää, oot vaan hetken lelu.

AINAHAN ne miehet on jättämässä vaimonsa ja avioliitto on vain kulissia yms. Hoh hoijaa. Mutta toivottavasti saat miehen omaksesi, olette ehdottomasti ansainneet toisenne. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
No onneksi frendis pääsee eroon susta ja miehestään sitten. Onkin varmaan ansainnut paljon parempaa.
Ja onnea vaan valitsemallasi tiellä.

katkeraa tilitystä. Tiesitkö että sellaista sattuu ? ja tuo on lievimmästä päästä nykyään, että ihastuu/ rakastuu kaverin mieheen. Ei tunteille aina voi mitään. Pitäisi osata ajatella asioita monelta kantilta. Tietenkään en tarkoita, että se on oikein. Mutta mikä sitten on oikein?
Jos se mies nyt on rakastunut ap:hen onko se väärin? Entä jos he olisivat alkaneet seurustella vasta sitten kun mies olisi eronnut. Olisiko tämä kaveri silloinkaa hyppinyt riemusta? Välillä näitä asioita sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Kittless:
AINAHAN ne miehet on jättämässä vaimonsa ja avioliitto on vain kulissia yms. Hoh hoijaa. Mutta toivottavasti saat miehen omaksesi, olette ehdottomasti ansainneet toisenne. :laugh:

se rakastunut pariskunta leimataan aina pahaksi ja ilkeiksi?
Toivonmukaan säkin olet saanut elämääsi sellaisen miehen jonka olet ansainnut:)

Yhteistyössä