Mulla on paketillinen porsaan kylkisiivuja..mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bleecker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ÄÄh..enpä taida... :/ Taitaa mennä kuitenkin pakkaseen odottamaan parempaa ajankohtaa, toisin sanoen ei näin helteistä ajankohtaa. Jospa silloin jo maistuiskin taas joku raskaampi ruoka. Kiitti kuitenkin vinkistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mä syöttäisin ne kissalle. :saint:

Juuh..niin mäkin tekisin, jos vain olis kissa. :D Miehen mummo niitä taas oli tuputtanu miehelle matkaan. Ja minä kun en edes syö lihaa.. Kivahan se on, kun annetaan ruokaa, mutta voiskohan sitä ensin kysyä, että mikä teille menisi eniten kaupaksi?

button.gif

Laita tasaisesti uunipellille, niin, etteivät ole toistensa päällä. Sitten grillimauste pintaan ja uuniin, aika mietoon lämpöön (ehkä rahdun vajaa 200 astetta) ja hissukseen paistelet kunnes näyttävät sopivan rapeilta.

Alle voi toki levittää kerroksen perunalohkoja tai porkkanoita niin nekin kypsyvät samassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yöks, oikein ihrapommi. Heitä mäkeen ja tee jotain terveellistä ja kevyttä näin lämpimälle kesäpäivälle.

Eikä ole, jos ne paahtaa hissukseen niin että rasvat valuvat pois.
(tai potuille :whistle: )

Ei sitä kaikkea rasvaa saa pois paahtamalla. Ehkä näkyvästä rasvasta osan. Ja vaikka ihan korpuksi käristäisit niin epäterveellisiä silti ovat, et kai tosissasi muuta väitä? Tuollaista ruokaa kun säännöillesti syö niin tervetuloa vaan suomen suurin tappaja, sydän ja verisuonitaudit.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
yöks, oikein ihrapommi. Heitä mäkeen ja tee jotain terveellistä ja kevyttä näin lämpimälle kesäpäivälle.

Eikä ole, jos ne paahtaa hissukseen niin että rasvat valuvat pois.
(tai potuille :whistle: )

Ei sitä kaikkea rasvaa saa pois paahtamalla. Ehkä näkyvästä rasvasta osan. Ja vaikka ihan korpuksi käristäisit niin epäterveellisiä silti ovat, et kai tosissasi muuta väitä? Tuollaista ruokaa kun säännöillesti syö niin tervetuloa vaan suomen suurin tappaja, sydän ja verisuonitaudit.

Kun ne paahtaa hiljalleen kärventämättä, on tuloksena herkullinen ruoka.
Ja kun samalla nauttii salaatin oliiviöljyn kera, on se ihan okei annos normaalipainoiselle ihmiselle.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä