Mulla on nyt ongelma, vai onko? Vaunuista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelppikää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jelppikää

Vieras
Kun meillä on lapset 4v ja 2v.
Käytössä ollut tuplavaunut, jotka ovat tosi kätevät. isompi ei ole enää istunut kyydissä vaan on opetettu työllä ja tuskalla kävelemään.
Nyt on tulossa vauva.

Periaatteessahan se menee niin että vauva ja nyt 2v istuvat sitten tuplissa kun kävellään, ja pidemmille matkoille ostan ehkä seisomalaudan jos noihin saa sen kiinni.

MUTTA, miksi mulla on sellanen olo että mun pitäisi ostaa "yksösvaunut" tuolle syntyvälle?

onko se vaan joku "vietti" että haluaa tulokkaalle kaikkea uutta ja ihanaa, vai onko tuohon mun outoon oloon joku järkisyy mitä en itse vaan tajua?

Ihan hullua, tiedän..

Mulla on muutenkin pää ihan sekaisn että mitä se vauva nyt oikeesti tarvii.

Ja La parin viikon päästä.... =O

Alkuperäinen kirjoittaja jelppikää:
Kun meillä on lapset 4v ja 2v.
Käytössä ollut tuplavaunut, jotka ovat tosi kätevät. isompi ei ole enää istunut kyydissä vaan on opetettu työllä ja tuskalla kävelemään.
Nyt on tulossa vauva.

Periaatteessahan se menee niin että vauva ja nyt 2v istuvat sitten tuplissa kun kävellään, ja pidemmille matkoille ostan ehkä seisomalaudan jos noihin saa sen kiinni.

MUTTA, miksi mulla on sellanen olo että mun pitäisi ostaa "yksösvaunut" tuolle syntyvälle?

onko se vaan joku "vietti" että haluaa tulokkaalle kaikkea uutta ja ihanaa, vai onko tuohon mun outoon oloon joku järkisyy mitä en itse vaan tajua?

Ihan hullua, tiedän..

Mulla on muutenkin pää ihan sekaisn että mitä se vauva nyt oikeesti tarvii.

Ja La parin viikon päästä.... =O

Kiertele kirppiksiä jos mahdollista ja osta ihan tavalliset makuuvaunut joita ei saa rattaiksi, menevät vaikka partsi tai pihavaunuina

Meillä lapset nyt 4,5v ja 2,5v. Tuplat ostin, kun kakkonen synty mutta myin ne jo aikoja sitten, kun eihän toi isompi niissä mitään suostunut olemaan. Tahtoi kävellä. Nyt en ole tuplia harkinnutkaan.

MUTTA.... Mun on aivan pakko saada uudet vaunut. Meillä on esikoiselle uutena ostetut Brion Kombit joissa ei mitään vikaa. Ja tykätty on. Mutta niitä on pian viisi vuotta tuossa käyttänyt jo niin kyllähän se kuosi jo tympäsee itseäni, vaikka neutri onkin.

Mies ei käsitä, mutta sanoi että ihan sama, kun lopulta ilmoitin että todellakin ostan ne uudet tälle kolmoselle. Mutta ostan ne vasta synnytyksen jälkeen, koska tahdon ostaa ne selkeesti joko tytölle tai pojalle. Eikä hätää ostamisen kanssa etukäteen, kun kerran vaunut on jo olemassa niin sitten vaan vaihdan ne siinä, kun vauva syntyy. :)

Niin mäkin ajattelin että katon sit rauhassa kun on vaavi jo sen ikäinen että sen kanssa viitsii lähteä pidempiä kävelyreissuja tekemään. Ehtiihän sitä.

pitää kai keksiä jotain muuta välttämätöntä joka on pakko hankkia... =D
Ei kai, ihan hullua tällanen kun tuntuu et pitäis ostaa muka sitä sun tätä eikä oikeesti varmaan tarvi yhtään mitään enää.

KIITOS teille! =)

Yhteistyössä