mulla on nyt ongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun pitäisi yhteen viralliseen paikkaan soittaa, mutta mulla on ihan hirveä kammo(?!) soittaa yleensäkään mihinkään tai kenellekkään!! tiedän, että saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta mä vaan en kertakaikkisesti meinaa saada soitettua!! kampaajallakaan en ole voinu käydä vuosiin, ihan vaan sen takia, että "pelkään" sitä ajanvarauksen soittamista.. lähinnä kait siksi, että mun ääni on niin arka ja sellanen "lapsen ääni" (vaikka ikää jo lähemmäs kolmekymmentä)..ja sitten mua pelottaa, että soitan jonnekkin ihan tyystin väärään numeroon jateen itteni ihan naurettavaks..äähh..

Mä löysin kampaamon jossa ajan voi varata netissä, myös pizzan ja kiinalaisen safkan tilaan netistä ja lääkärinajat. jos pakko soittaa, kirjoitan vuoropuhelun valmiiksi itselleni, että voin siitä lunttia, kun aivot joskus sumenee puhelun aikana täysin.

:( mulla on sama ongelma. Viimeksi piti soittaa n. tunti sitten. Pyörin varmaan puoli tuntia lattialla ennenkuin uskalsin laitta soittamaan, ja sitten tietysti henkilö ei vastannutkaan. :D mutta älä huoli, alku voi olla pelottavaa, mutta kun olet jo henkilön kanssa puhunut jonkin aikaa, niin eiköhän se siitä helpota.
Tsemppiä sulle! :)

Miulla oli sama ongelma ja pitkään olikin. Yllävän nopeasti siihen saa itsevarmuutta kun saa muutaman hyvän puhelun alle.=) Nyt onnistuu jo sujuvasti esim lapselle nla-ajanvaraus, sairaalaan soittaminen yms. Tosin vieläkin mietin etukäteen mitä sanon ja miten keskustelu todennäköisesti etenee.=) Ja kannattaa myös miettiä mitä on pahnta mitä voi tapahtua sen puhelun aikana. Tsemppiä, harjoittelulla se paranee!

Mulla ollut joskus samanlainen kammo ja nyt soittelisin minne vain. Mun piti itse soittaa ku kukaan ei ollut puolestani soittamassa, oli ihan pakko ja onneksi oli. Nyt minusta ei pääse eroon jos aikaa vaikka varaan jonnekin. Tsemppiä vaan teille! =)

Mulla on samaa ongelmaa. Voin kyllä soitella lääkäriaikoja ja varata kampaajantai tilata pizzan, mutta virastoihin soittaminen on inhottavaa. Kaikista kamalinta on soittaa työhakemuksen lähettämisen jälkeen sille yhteyshenkilölle. Äsken jouduin soittamaan. Kädet hikisenä ja pulssi löi kahtasataa.

Silloin yleensä helpottaa, jos vastapuoli on puheliasta sorttia. Mutta tuo äsken soittamani puhelu työn perään oli kamala. Se pomo siellä päässä ei oikein osannut sanoa juuta eikä jaata.

Yhteistyössä