Mulla on nyt ongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
turkilmas: pyöräile vaan niin kauan ku neuvolassa antavat siulle siihen luvan. sitte ku siellä sanovat (tai äitipolilla) ettei saa pyöräillä niin sitte jätä se.

miulle sanottiin neuvolassa raskausaikana että pyöräily on ehdottomasti hyvää perusliikuntaa raskaana olevalle, kunhan ei kilpapyöräile :D

Jaa, että neuvolan sana on laki :D :D

Kyllä, pyöräily on hyvää liikuntaa, mutta viimeisillään raskaana olevan kannattaa kuitenkin suhteuttaa riskit eri liikkumismuotojen välillä.

Turkilmas, ei muuta kuin soitat mittariauton ja hurattelet neuvolaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tere:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no meet tietty taksilla muru :hug: ei mitään änkytyksiä ees!

ja nuille ihmettelijöille tuosta pyöräilystä: miun mielestä se pyöräily olis ap:lle nytten raskaanaollessa se turvallisempi vaihtoehto ku kävely. ottaen huomioon että nurtsillaki mennään mahalleen ;) :D

muttakai siinä on se vaara että jos kaatu niin kaatuu korkeemmalta ja kovempaa ku kävellessä?

:laugh: :laugh: :laugh:

Tuo on muuten NIIN totta. Tosi harvoin oon pyörällä edes meinannut kaatua, mutta pirun helposti kyllä kaatuilen ihan tasaisellakin maalla :D :D .

Mä ajattelin että jos siitä pyöräilystä on oikeesti jotain vaaraa. Mä kun ajelen hiljaista vauhtia vanhalla mummupyörällä B)

Minäkin olen körötellyt ihan melkein kävelytahtia.... eipä tullut ees mieleen että voisi kaatuakin vaikka tietenkin voi! Siulla on muuten ihana maha!

Kiitos :D . Tosin se on tuosta taas kasvanut. Yks vieras nainen totesi sunnuntaina että mä odotan kaksosia. Kerroin että yhtä vaan, niin hän kertoi itsellä olevan kaksoset ja vatsa oli samanlainen kuin mulla :D

Niinhän se aina itsestä tuntuu että vatsa on kamalan iso ja ulkopuoliset joilla pitkä aika omastaan kauhistelevat myös. Ihan normaaliahan se on että vatsa kasvaa. Tsemppiä sinulle loppuraskauteen ja tietenkin loppuhuipennukseen! Ja tosiaan jos pyöräily ei tunnu pahalta niin siittä vaan! Tänään tosin ehkä kuitenkin kannattaa turvautua taksiin koska sataa vettä. Siellähän on liukasta!

Mä tässä mietiskelin ja tulin lopulta siihen tulokseen että jos hissukseen kävelisin neuvolaan ja tulisin sitten taksilla takas. Kun muistaakseni neuvolan lähellä on takseja (yleensä) valmiuksissa.

Kävelen ajan kanssa hissukseen ja katson tarkkaan miten ja mihin astun :D

Yhteistyössä