Nyt on pakko valittaa äijästä, siis ju*****ta!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Vallan ihanan ja rakkaan miehen olen itselleni saanut, mutta kun kukaan ei ole täydellinen...

Mulla oli tänään aika neuvolaan 10.10. Tyypilliseen tapaani lähdin viime tingassa, eli 9.50. Ensin oli vaan pyöränavain pois omalta paikaltaan. Soitin miehelle ja ensin hän sanoi että ei oo hänen jäljiltään. Kun sitten tarkemmin muisteli, niin hokasi avaimen olevan (onneksi kotona olevan) takkinsa taskussa.

Laitoin koiran valjaisiin ja lupasin siis ottaa mukaan (koiruli rakastaa pyöräilyä). Koira oli tietty onnensa kukkuloilla ja innoissaan jo menossa...paitsi että pyörästä oli ketjut irti. Koiran sidoin tolppaan ja aloin yrittää laittaa ketjuja paikoilleen. Vaan en saanut kun oli se pirun lokasuoja pahasti tiellä (olis varmaan pitänyt ruuvata pois se eka).

Hetken mietittyäni en keksinyt muuta vaihtoehtoa kuin perua neuvola. Oon menossa töihin vielä ja jos olisin lähtenyt kävelemään, niin olisin takuulla myöhästynyt töistäkin. Jätin siis vastaajaan viestin etten pääse neuvolaan ja soitin miehelle.

Mies kyllä kovasti ehdotti että menisin taksilla neuvolaan ja oli kovasti pahoillaan, mutta en mä kehdannut taksilla lähteä. Niin siis: mies oli tullut kaupasta kotiin ja ketjut oli lähtenyt pyörästä. Ja mies oli sitten UNOHTANUT laittaa ketjut takas paikoilleen :kieh: :kieh: .

Arvatkaa oliko koira surkeana kun ei päässytkään juoksemaan. Ei meinannut suostua tulemaan kotiinkaan lainkaan. Pyysin koiran keittiöön ja lupasin antaa herkkua (koira tietää missä herkut on). No, oli siellä paketti, mutta TYHJÄNÄ :headwall: :headwall: . Annoin sitten miehen broilerileikkeitä jääkaapista :saint: .

Ja sama asia lyhyesti selitettynä: mieheni laiskuuden ja huolimattomuuden vuoksi mä jouduin perumaan neuvolan, jouduin turhaan heräämään aikaisin kun olisin saanut nukkua ja pahotin meen koiran mielen :kieh: :kieh: .

Mihin viikkoon mennessä muuten pitää sinne Kelalle laittaa hakemus äitiyspakkauksesta? Kun siitä piti puhua neuvolassa tällä kertaa ja mulla viikkoja 21.

Muuta en osaa nyt sanoa kuin että tsemppiä ja varaileppa uus aika pian, mukavaa päästä ekaa kertaa neuvolaan! tuo broilerileike oli kyllä parasta tässä jutussa tuolla lopussa, muistithan syöttää tarpeeksi monta :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Muuta en osaa nyt sanoa kuin että tsemppiä ja varaileppa uus aika pian, mukavaa päästä ekaa kertaa neuvolaan! tuo broilerileike oli kyllä parasta tässä jutussa tuolla lopussa, muistithan syöttää tarpeeksi monta :D

Juu varaan uuden ajan tänään soittotunnilta. Ja kyseessä ei onneks ole eka neuvola (sit vasta harmittaisikin), vaan jo aika mones :) .

Ja voit muuten olla varma että ukon herkkupaketissa ei enää montaa leikettä lillu ja koira nuolee tyytyväisenä huuliaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
onko teillä sama pyörä? kannattaa ostaa miehelle oma. pieni vinkki!

Juu näin "talvi"aikaan on. Miehellä on sellainen h****in kallis pyörä jota käyttää kesäisin ja tuo mummupyörä on sitten ympäri vuoden käytössä. Mä en ole malttanut itelleni hankkia kalliimpaa pyörää, mutta nyt taitaa miehelle tulla porttikielto tohon mummikseen :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
No mikset laittanut pyörän ketjua itse paikoilleen?

Mä en jostain syystä saanut niitä paikoilleen. Siis se lokasuoja oli niin ärsyttävän pahasti edessä ja en tahtonut saada sormiani sinne väliin. Olis pitänyt ruuvata lokasuoja irti, mutta sitten jo kiihdyin nollasta sataan sekunnissa ja mistään ei tullut enää mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun äijä kerran aamulla oli paskonut pöntön tukkoon ja unohtanut asian ja lähtenyt töihin.. Asia josta myös on ollut aloitus tällä palstalla :D

Mitenköhän raivona mä olisin jos meillä kävis noin :whistle: B) .

Tosin meidän poika jättää aina vessan vetämättä. Pakko aina kytätä että koska se menee kakalle ja sitten huudella: "veditkö vessan, pesitkö kädet". Ja aina jo jompi kumpi unohtunut :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Mä en jostain syystä saanut niitä paikoilleen. Siis se lokasuoja oli niin ärsyttävän pahasti edessä ja en tahtonut saada sormiani sinne väliin. Olis pitänyt ruuvata lokasuoja irti, mutta sitten jo kiihdyin nollasta sataan sekunnissa ja mistään ei tullut enää mitään.

mie tiiän tunteen :D

Mua rupes säälittään tuo teidän koira. Osaan kuvitella, kuinka surkeana oli, kun ei päässytkään juoksemaan. Mutta onneksi sai niitä broilerileikkeitä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Niimpä :D Aluks hokee itselleen "kyllä tämä tästä, kyllä tämä tästä", mut sit ku ongelmia vaan kasaantuu, ni naksahtaa

ap:hän kertoo että yritti muttei saanu sitä paikoilleen....

ja mie oisin kyllä mennynnä taksilla!

Mä en vaan kehdannut sillä taksillä mennä...jotenkin tuntu niin tyhmältä. Mä en tiedä mitä antipatioita mulla noita takseja kohtaan oikein on. Joku aika sitten oltiin tokassa ultrassa ja mulla oli poika mukana. Mies ei halunnut että kävellään liukkailla bussipysäkille, joten pyysi meidät ottamaan taksin niin hän maksaa sen. Mentiin sitten taksilla kotiin ja mä olin TOSI nolona.

Nyt vasta noloa oliskin ollut kurvata eka taksilla neuvolan pihaan ja sitten sieltä soitella uudelleen taksia ja kurvata kotiin. Joo mä taidan olla outo, mutta ei vaan pysty :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva tähti:
Mua rupes säälittään tuo teidän koira. Osaan kuvitella, kuinka surkeana oli, kun ei päässytkään juoksemaan. Mutta onneksi sai niitä broilerileikkeitä. :D

No niinpä! Ensin se katseli mun valmistautumista ihan surkeena kun luuli että mami lähtee töihin. Ja sitten kysyin että tuleeko mukaan, niin arvaa oliko koira innoissaan. Ja sitten meinasi ihan pakahtua onnesta kun näki että laitetaan juoksuvaljaat päälle... ja sitten pääsi korttelin ympäri kakkareissulle :( .

Mies saa hyvittää koiran menetyksen illalla. Koira on miehelle äärettömän rakas ja pakkohan mun oli veitsellä kääntää haavaa ja kertoa miehelle miten paha mieli koiralla on :kieh: .

Alkuperäinen kirjoittaja Magister:

Niimpä :D Aluks hokee itselleen "kyllä tämä tästä, kyllä tämä tästä", mut sit ku ongelmia vaan kasaantuu, ni naksahtaa

Paitsi että mä olen aina aika hormonihirviö, joten näin raskaana ollessa niitä ongelmia ei tarvi niin kauheasti edes kasaantua kun jo pää räjähtää :ashamed:

Yhteistyössä