[QUOTE="tintta";26257702]JUMALISTE. Tämän Taranko syy se on,että ap.n mies on paska eikä muista vaimoaan. Jokaisessa perheessä on omat tapansa viettää äitienpäivää ja isäinpäivää. ONKO SE TEILTÄ POIS JOS TOISILLA ON OMAT TAPANSA KUIN TEILLÄ?
Minä en käsitä,että jos toisissa perheissä ajatellaan,että miehen ei tarvitse vaimoaan muistaa,koska hän ei ole miehen äiti,niin miksi se teitä ahdistaa?? Jokainen tyylillään.
Samaten se,että jos toisissa perheissä mies muistaa vaimoaan yllin kyllin niin onko se teiltä pois?? Jokainen tyylillään.
Tapoja on yhtä monta kun on ihmisiä ja mielipiteitäkin. Ja mitä tulee ap.hen.. ei ole kyseessä ensimmäinen äitienpäivä niin eikö tuota ole voinut jos ajoissa miettiä,että miten se vietetään ettei tarvitse loukkaantua ja suuttua... Jotkut miehet vaan tuntuvat olevan sitä tyyliä,että eivät tajua ITSE järjestellä mitään... niin olisiko se nyt niin VAIKEAA kertoa mitä haluaa.
Huh huh. Nämä päivät pitäisi laissa kieltää
[/QUOTE]
Mutta kun kyse on siitä, että tämä tara itse sanoi, että miehensä ei ole mitenkään muistanut häntä ja kuitenkin hän mainitsee, että mies on vienyt koko perheensä syömään. Mielestäni on turha tuossa tilanteessa tulla mainostamaan, miten heidän perheessään ei muisteta äitienpäivänä mitenkään, jos kuitenkin tuollainen perinne on olemassa.
Voinhan minäkin sanoa, että ei mieheni minua mitenkään muistanut. Hän vain toivotti hyvää äitienpäivää ja vei syömään. En minäkään mitään lahjaa saanut. Mutta kyllä minusta tuo on huomioimista, toisin kuin näköjään joidenkin mielestä.