Mulla on niin paha mieli etten meinaa saada ruokaa alas

Lunatic
[QUOTE="äiti 44v";22375495]Onko savanna se milanna?

Mistä te muiden suhteiden vankkuudet varmaksi täällä tiedätte? Mistä edes tiedätte että ihmiset ovat keitä he sanovat olevansa? Onkos medialukutaito vähän puutteellista ja lapsenuskoista?[/QUOTE]

Ei kun Savanna on kuulemma minä ja minä oon tatuoitu jätkä.
 
ei taas näitä.
Voi kyynel, lopeta tuo mariseminen ja pää pystyyn. Se mies ei halunnu sinua, elä sen kanssa ja ajattele jotain muuta. Lähde lenkille ja huolehdi itsestäsi, kaunistaa ulkokuorta ja mieltä. Tuolle miehelle et kelvannut, jossain sinua odottaa se oikea jonka kanssa tunteet on molemminpuolisia.
 
"Saaara"
JOs mies haluaa olla sun kaveri niin yritä hyväksyä se. Voitte te silti aikaa yhdessä viettää ja mistä sitä tietää mihin miehen tunteet johtaa. Muutaman hetken päästä hän voi huomata että ootki hälle enemmän kuin ystävä :)
 
[QUOTE="Saaara";22375685]JOs mies haluaa olla sun kaveri niin yritä hyväksyä se. Voitte te silti aikaa yhdessä viettää ja mistä sitä tietää mihin miehen tunteet johtaa. Muutaman hetken päästä hän voi huomata että ootki hälle enemmän kuin ystävä :)[/QUOTE]

Ei kyllä se on erittäin selvää, että mies ei halua enempää. Mun pitää nyt vain päästä siitä yli ja sen jälkeen en kyllä kattokaan miehiin päin. Tuli niin mitta täyteen ja meni aivan usko miehiin ja parisuhteeseen.

Ja te jotka irvitte jostakin ihastuksesta jne. niin te ette todellakaan tiedä kaikkia enkä teille kerrokkaan.
 
:popcorn: Uskomatonta, et tästäkin ketjusta saadaan tappelu aikaan... :D
Jos tämä alootus olis tehty harmaana, niin kyllä olis joittenkin vastaukset eri luokkaa...ja sitä on turha kenenkään kieltää etteikö vaikuttaasi joidenkin vastauksiin kuka sen alootuksen tekee. Ja tämä siis monen muun kuin pelkästään mun kohdalla. Jos mä teen jonkun positiivisen alootuksen, niin kyllä sataa paskaa niskaan senki takia.
 
[QUOTE="vieras";22375736]Jos mies ei halua sinua niin miksi edes haluat sellaisen miehen? Onhan sinulla ollut monta ihanaa miestä niin miksi itket jonkun ihastuksen perään.[/QUOTE]

No mitä helvettiä mä voin tunteilleni! Ei niitä saa pois päältä noin vain!
 
voi että
minäkin voisin tehdä aloituksen, jossa valittaisin, miten en pystynytkään syömään kuutta pitsapalaa, kun tuli viidennen kohdalla niin paha mieli ettei enää maistukaan :'( Sit joku vois lohduttaa, että ota hei vähän vaikka lihalientä, ettet kuole nälkään surussasi :'( Niin ja vosin vielä lisätä, että painan 136 kg mutta nyt kun en olekaan pysytynyt syömään yhtä paljon ku tavallisesti, olen laihtunut ihan 4 kg :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi että;22375804:
minäkin voisin tehdä aloituksen, jossa valittaisin, miten en pystynytkään syömään kuutta pitsapalaa, kun tuli viidennen kohdalla niin paha mieli ettei enää maistukaan :'( Sit joku vois lohduttaa, että ota hei vähän vaikka lihalientä, ettet kuole nälkään surussasi :'( Niin ja vosin vielä lisätä, että painan 136 kg mutta nyt kun en olekaan pysytynyt syömään yhtä paljon ku tavallisesti, olen laihtunut ihan 4 kg :'(
Onko kiva lyödä lyötyä? Tuleeko siitä hyvä mieli niin, että saat syötyä koko pizzan?
 
"tiia"
Alkuperäinen kirjoittaja voi että;22375804:
minäkin voisin tehdä aloituksen, jossa valittaisin, miten en pystynytkään syömään kuutta pitsapalaa, kun tuli viidennen kohdalla niin paha mieli ettei enää maistukaan :'( Sit joku vois lohduttaa, että ota hei vähän vaikka lihalientä, ettet kuole nälkään surussasi :'( Niin ja vosin vielä lisätä, että painan 136 kg mutta nyt kun en olekaan pysytynyt syömään yhtä paljon ku tavallisesti, olen laihtunut ihan 4 kg :'(
No teeppä se.
 
samanmoinen työkaveri
Varmaan 5 suupalaa olen saanut pizzaa alas, mutta ei meinaa maistua. Muuten en ole syönyt koko päivänä mitään.

Miten sitä saa nämä tunteet pois?! :'(
Mitäs sulle tapahtunut? Riippuu suupalan koosta, niin onhan tuossa jo syömistä, varsinkin pitsaa. Ei tee pahaa sulle vähentää suupaloja.
Tyypillinen vastaus lihavahkoille ihmisille, "en ole syönyt tänään mitään", illalla voi sitten herkutella.
 
Rollolainen
siis saanko sanoa suoraan.
sutu tai et, mutta mielestäni käyttäydyt nyt kuin teini-ikäinnen. Se on vaan yks mies ei sne perään kananta itkeä. se mies vaan ei halua, aina ei voi tunteet menneä yhteen.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja samanmoinen työkaveri;22375913:
Mitäs sulle tapahtunut? Riippuu suupalan koosta, niin onhan tuossa jo syömistä, varsinkin pitsaa. Ei tee pahaa sulle vähentää suupaloja.
Tyypillinen vastaus lihavahkoille ihmisille, "en ole syönyt tänään mitään", illalla voi sitten herkutella.
itke mihen perään kuin teini. Miehen jonka kanssa ei ole olutkaan mitään.
 
"juupajuu"
On teinimeininkiä, että on tunteita? Sulla ei sitten vissiin ole tunteita...
ehhee. ei vaan se on teinimeininkiä, että ne tunteet ottaa ylivallan ja kauhee ongelma on, jos ei ruoka maita muutamaan päivään. Kyllä se vaan kuulostaa siltä ettei elämänkokemusta tai suhteellisuudentajua ole.

Viikon päästä näyttää jo toisenlaiselta, todennäköisesti kilotkin tulleet takas. Ihmettelen kyllä, minkäikäinen ihminen ei ole vielä oppinut että sydänsuruihin ei kuole!
 
Alkuperäinen kirjoittaja samanmoinen työkaveri;22375913:
Mitäs sulle tapahtunut? Riippuu suupalan koosta, niin onhan tuossa jo syömistä, varsinkin pitsaa. Ei tee pahaa sulle vähentää suupaloja.
Tyypillinen vastaus lihavahkoille ihmisille, "en ole syönyt tänään mitään", illalla voi sitten herkutella.
No en mä ole viime päivinä muutenkaan syönyt pahemmin eikä sitä näin laihduteta. Luulis jokaasen sen verran tietävän.
 
"zenn"
[QUOTE="vieras";22375468]Idiootti. Missä oon väittäny että kaikki? Muistan hyvin sen kerran jolloin sanoit tosi rumasti savannalle heidän parisuhteestaan miehensä kanssa. En sanonut että KAIKKI ilikiää.

Meneekö jakeluun, häh???[/QUOTE]

Ottamatta kantaa sen enempää, niin pohjalainen ulosanti vaikuttaa monesti ilkeämmältä kuin kenties on tarkoitus. Se on niitä kulttuurieroja, joita meidän muiden voi olla mahdotonta ymmärtää.
Ei ole sattumaa, että pohjalaisia naisia sanotaan useasti ämmiksi, mutta en saata uskoa, että he (kaikki) sitä sisimmässään ovat. :D
 
[QUOTE="juupajuu";22375959]ehhee. ei vaan se on teinimeininkiä, että ne tunteet ottaa ylivallan ja kauhee ongelma on, jos ei ruoka maita muutamaan päivään. Kyllä se vaan kuulostaa siltä ettei elämänkokemusta tai suhteellisuudentajua ole.

Viikon päästä näyttää jo toisenlaiselta, todennäköisesti kilotkin tulleet takas. Ihmettelen kyllä, minkäikäinen ihminen ei ole vielä oppinut että sydänsuruihin ei kuole![/QUOTE]

No mulla kyllä vie mikä tahansa mielen alentava asia ruokahalun pois eikä vain tälläänen...
 

Yhteistyössä