Mulla on niin paha mieli etten meinaa saada ruokaa alas

samanmoinen työkaveri
[QUOTE="äiti 44v";22375411]Ja kilpirauhasarvot pitää hoitaa kuntoon!! Terveys tuhoutuu muuten![/QUOTE]

Totta. Kilpisrauhasviat ovat yleisin syy kun kerrotaan ylipainosta. Ne kuitenkin saadaan hoidoilla kuriin ja ihminen laihtuu ja voi hyvin. Turhaa ruikutusta.
Mutta lihavuushan ei koskaan johdu omista toimista joillakin, vaan jostain 'viasta'.
 
Alkuperäinen kirjoittaja samanmoinen työkaveri;22376025:
Totta. Kilpisrauhasviat ovat yleisin syy kun kerrotaan ylipainosta. Ne kuitenkin saadaan hoidoilla kuriin ja ihminen laihtuu ja voi hyvin. Turhaa ruikutusta.
Mutta lihavuushan ei koskaan johdu omista toimista joillakin, vaan jostain 'viasta'.
Missähän mä olen muka väittänyt, että mun paino johtuu kilpirauhasesta?!? Mulla nyt kuitenkin on tsh liian korkia ja se todellakin pitää saada alemmas!
 
miw
Meille tuli miehen kanssa ero, oltiin yhdessä yli 7vuotta ja sen eron jälkeen ei enään ruoka maittanut ja laihduin yli 20kg ja sen jälkeen rupesin syömään terveellisesti ja liikkumaan niin paino putosi vielä 10kg eli normaaliin painoon. Joten kyllä sillä syömättömyydellä voi laihtua ;)
 
"äiti 44v"
Alkuperäinen kirjoittaja voi että;22375804:
minäkin voisin tehdä aloituksen, jossa valittaisin, miten en pystynytkään syömään kuutta pitsapalaa, kun tuli viidennen kohdalla niin paha mieli ettei enää maistukaan :'( Sit joku vois lohduttaa, että ota hei vähän vaikka lihalientä, ettet kuole nälkään surussasi :'( Niin ja vosin vielä lisätä, että painan 136 kg mutta nyt kun en olekaan pysytynyt syömään yhtä paljon ku tavallisesti, olen laihtunut ihan 4 kg :'(
Kyllä sun pitää saada painosi johonkin 80 kiloon eli jätäpä ne pitsat ja kokeile VHH:ta joku kuukausi niin enskesänä näet jo varpaasi! :)
 
samanmoinen työkaveri
No en mä ole viime päivinä muutenkaan syönyt pahemmin eikä sitä näin laihduteta. Luulis jokaasen sen verran tietävän.
Kyllä sitä kuule vain laihtuu syöm'ttä. Nuorempana riitti päivä mutta nyt vaatii kauemmin. Liikuntaa lisäksi niin varmasti laihdut, nyt olisi hyvä sauma. Pelkästä syömättömyydestä katoaa lihakset mutta tukinpa olet muutenkaan paljoa treenannut.
 
...
[QUOTE="äiti 44v";22375467]Mutta viinimääriä et peesaa vai?[/QUOTE]

Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.

6 Olut sopii onnettomalle,
viini sille, jonka mieli on katkera.
7 Juodessaan hän unohtaa kurjuutensa
eikä mieti murheitaan.

Sananlaskut 31:4-7
 
"äiti 44v"
Alkuperäinen kirjoittaja samanmoinen työkaveri;22376025:
Totta. Kilpisrauhasviat ovat yleisin syy kun kerrotaan ylipainosta. Ne kuitenkin saadaan hoidoilla kuriin ja ihminen laihtuu ja voi hyvin. Turhaa ruikutusta.
Mutta lihavuushan ei koskaan johdu omista toimista joillakin, vaan jostain 'viasta'.
Minulla taas kilpirauhasvika aiheutti rajua painonlaskua! Syytin kyllä tietenkin siitä kilpirauhasta. Ketä olisi pitänyt syyttää kun vika oli rauhasen?

No, sitten se vittumainen rauhanen leikattiinkin kokonaan pois vittuilemasta häh häh hää! Sai ansionsa mukaan, ei ole ollut ikävä kuin ihan vähän.
 
samanmoinen työkaveri
[QUOTE="äiti 44v";22376356]Minulla taas kilpirauhasvika aiheutti rajua painonlaskua! Syytin kyllä tietenkin siitä kilpirauhasta. Ketä olisi pitänyt syyttää kun vika oli rauhasen?

No, sitten se vittumainen rauhanen leikattiinkin kokonaan pois vittuilemasta häh häh hää! Sai ansionsa mukaan, ei ole ollut ikävä kuin ihan vähän.[/QUOTE]

Sulla onkin ollut ylitoimintaa, se laihduttaa ja tekee ihmisestä levottoman. Se on muuta kuin vajaatoiminta.
 
"äiti 44v"
Alkuperäinen kirjoittaja samanmoinen työkaveri;22376551:
Sulla onkin ollut ylitoimintaa, se laihduttaa ja tekee ihmisestä levottoman. Se on muuta kuin vajaatoiminta.
Minulla oli jossain vaiheessa vajaatoiminnankin puolella ja olo oli yhtä paska siinäkin. Paitsi ettei paskalla tarvinnut juosta niin usein. Eikä pulssi vetänyt sataaneljääkymppiä :D

Mutta noin yleisesti ottaen kilpparijutut on hoidettavissa ja pitää hoitaa ja harvoin ihminen nykyään niin pitkään on ollut niin pahassa vajaatoiminnassa että ehtii lihoa ladon kokoiseksi siitä syystä. Ja vajaatoiminnassakin se painonnousu on suurelta osin turvotusta, nestettä kertyy.
 
"tsiisus"
Alkuperäinen kirjoittaja samanmoinen työkaveri;22376551:
Sulla onkin ollut ylitoimintaa, se laihduttaa ja tekee ihmisestä levottoman. Se on muuta kuin vajaatoiminta.
Ymmärsinkö nyt oikein tämän lainatun ja sitä edellisen viestisi: laihtumisesta voi syyttää kilpirauhasen liikatoimintaa ja se on ihan ok, mutta lihomisesta ei voi syyttää diagnosoitua kilpirauhasen vajaatoimintaa, vaan se on pelkkä tekosyy? Okei, toi lienee sitä kuuluisaa palstalogiikkaa.

Mä lihoin aikanaan vajiksen takia reilut 20kg, eikä ne kilot lähteneet mihinkään ennen kuin lääkitys oli kohdillaan ja arvot kunnossa. Sit kun tosiaan päästiin siihen pisteeseen, että arvot oli kohdillaan, niin nuo kilot holisivat wc-pyttyyn (aika tavalla oli nestettä kertynyt) viidessä viikossa.
 
[QUOTE="tsiisus";22376710]Ymmärsinkö nyt oikein tämän lainatun ja sitä edellisen viestisi: laihtumisesta voi syyttää kilpirauhasen liikatoimintaa ja se on ihan ok, mutta lihomisesta ei voi syyttää diagnosoitua kilpirauhasen vajaatoimintaa, vaan se on pelkkä tekosyy? Okei, toi lienee sitä kuuluisaa palstalogiikkaa.

Mä lihoin aikanaan vajiksen takia reilut 20kg, eikä ne kilot lähteneet mihinkään ennen kuin lääkitys oli kohdillaan ja arvot kunnossa. Sit kun tosiaan päästiin siihen pisteeseen, että arvot oli kohdillaan, niin nuo kilot holisivat wc-pyttyyn (aika tavalla oli nestettä kertynyt) viidessä viikossa.[/QUOTE]

:D
 
Jos jotakin positiivista pitää kattella viime päivistä, niin tajusin kuinka lapaseen tehdään peukalonpaikka ja alootetaan se peukalo siitä. Löysin ihanat langat joista teen pari patalappua ja likka ilmootti, että hänelle pitää tehdä oma patalappu. :D Ja ehkä löysin kivan virkatun jakun ohjeen likalle.
 
Ssss
ehei, sähän olet minä :D
Tää oli ihan ala-arvonen heitto. Se Lunaticin läppä oli vielä ihan hauska, mutta tää ei nyt enää osottanu muuta kun huonoa tilannetajua ja onnetonta tekohauskuutta. Sillä mun mielestä vaan lytätään ap:tä ja hänen pahaa oloaan, mittä tää ketju (kai?) käsitteli?

Ja miksei ap sais täällä purkaa tuntojaan siinä missä muutkin? Multa ainakin lähtee sympatia:hug: Scarlettille. Aika auttaa (niin klisee kun se onkin), mutta sen aikansa se tosiaan ottaa :hug: (toinen hali kaupan päälle)
 

Yhteistyössä