Mulla on niin paha mieli etten meinaa saada ruokaa alas

"ananas"
Mäkään en saa nukuttua kunnolla. En meinaa nukahtaa kun ajatukset on miehessä, pitääs olla pää tyhjä kun menee nukkumaan. Mutta mulla vaikeuttaa nukahtamista niska- ja hartiajumituski ja tiedä kuinka persillään olevat kilppariarvot vaikuttaa.

Mä vain menin ihastumaan niin täysillä mieheen josta luulin, että häntäkin kiinnostaa. Omalla käytöksellään aiheutti sen ja sitten sanookin, että pitää mua kaverina.


Kuulostaa tutulta, pelkään, että tässäkin on nyt käymässä juuri noin... Jotenkin kaikki viitteet näyttää siihen suuntaan, vaikka kuulemma haluaa vielä nähdä minua jne. Tiedä sitten, mutta kamalan raskasta tämä on. Tuntuu melkein ettei voi hengittää edes. Vi##u, kun noi mun sanat kuulostaa säälittäviltä, mutta on kamalaa olla yksipuolisesti näin ihastunut..
 
"äiti 44v"
Jos minä toden sanon (ja miksi en sanoisi) niin tuo mies on kusipää eikä sitä kannata itkeä. Jos ensin flirttaa eikä sitten olekaan kiinnostunut niin minä en kyllä perään itkisi.

Ja viiniä ottaisin pizzan kanssa max 12cl, se on mulla aina yläraja. Vajaa lasillinen. Muuten nukahdan.
 
[QUOTE="vieras";22375390]Mä muistan kyllä miten paskamaisesti kommentoit savannan ja miehensä suhdetta :wave:

Mut kuinka ollakaan se suhde jatkuu vankkana, toisin kuin...[/QUOTE]

Et sitten osaa lukia. Mä ensinnäkin kommentoin Savannalle vähän eikä todellakaan kaikki ole ilkiää. Mieti sitä jos osaat.
 
[QUOTE="äiti 44v";22375411]Ja kilpirauhasarvot pitää hoitaa kuntoon!! Terveys tuhoutuu muuten![/QUOTE]

Annostusta on nostettu jokin aika sitten ja kontrolli on tulossa parin kuukauden päästä. Mä kyllä vähän epäilen, että se nosto oli niin pieni ettei laske tarpeeksi se tsh. Ja kun viitearvot on tk:ssa suuremmat kuin niitten kannattaas olla.
 
Lunatic
[QUOTE="äiti 44v";22375399]Jos minä toden sanon (ja miksi en sanoisi) niin tuo mies on kusipää eikä sitä kannata itkeä. Jos ensin flirttaa eikä sitten olekaan kiinnostunut niin minä en kyllä perään itkisi.
Ja viiniä ottaisin pizzan kanssa max 12cl, se on mulla aina yläraja. Vajaa lasillinen. Muuten nukahdan.[/QUOTE]

Peesi. Inhottais koko tyyppi.
 
[QUOTE="vieras";22375433]Luepa itse ajatuksella: Mä MUISTAN miten ilkeästi sanoit savannan parisuhteesta.[/QUOTE]

Sä et siis tajua. Koita joskus lukia paremmin Savannan ketjuja jos satun vastaamaan. Ei todellakaan ole kaikki ilkiää. Nyt loppuu multa ratakisko tuollaasten pellejen kans.
 
vinkkivinkki
ap on kyllä niin väsyttävä tapaus ettei oo tosikaan...ei kiinnosta miestäään tollanen...

Joko se tukka ja naamavärkki on kunnossa? Ehkä sitte alais miehenki housuissa vipattaa
 
"vieras"
Sä et siis tajua. Koita joskus lukia paremmin Savannan ketjuja jos satun vastaamaan. Ei todellakaan ole kaikki ilkiää. Nyt loppuu multa ratakisko tuollaasten pellejen kans.
Idiootti. Missä oon väittäny että kaikki? Muistan hyvin sen kerran jolloin sanoit tosi rumasti savannalle heidän parisuhteestaan miehensä kanssa. En sanonut että KAIKKI ilikiää.

Meneekö jakeluun, häh???
 
"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22375390]Mä muistan kyllä miten paskamaisesti kommentoit savannan ja miehensä suhdetta :wave:

Mut kuinka ollakaan se suhde jatkuu vankkana, toisin kuin...[/QUOTE]

Onko savanna se milanna?

Mistä te muiden suhteiden vankkuudet varmaksi täällä tiedätte? Mistä edes tiedätte että ihmiset ovat keitä he sanovat olevansa? Onkos medialukutaito vähän puutteellista ja lapsenuskoista?
 
"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22375468]Idiootti. Missä oon väittäny että kaikki? Muistan hyvin sen kerran jolloin sanoit tosi rumasti savannalle heidän parisuhteestaan miehensä kanssa. En sanonut että KAIKKI ilikiää.

Meneekö jakeluun, häh???[/QUOTE]

Täällä ei kuule saatana idiootti saa ketään idiootiksi haukkua! Tulee perkele kohta kuule bannia koko vitun poppoolle!
 

Yhteistyössä