Mulla on niin paha mieli etten meinaa saada ruokaa alas

[QUOTE="äiti 44v";22375143]Kaikki muut miehethän ovat saatavilla, vain noiden valtionpäämiesten kanssa voi tehdä hieman tiukempaa.[/QUOTE]

Jos mies pitää mua kaverina eikä halua muuta mun kanssa, niin mikä siinä auttaa? Ei mikään, usko pois mä tiedän.
 
"Ananas"
Tunteet miestä kohtaan jota en voi saada. Koska nämä tunteet loppuu? : /
Voi, tiedän tunteen. Monta päivää mennyt niin vähällä ruualla ja öitä en saa nukutuksi.

Itselläni tilanne vielä auki, epävarmuus vaivaa. Pelkään niin paljon, että menetän hänet kokonaan. Vielä on ihan pieni toive...mutta heikolta näyttää :(

Mitä sinulle on käynyt? Ero vai jotain muuta?

Halaus.
 
Lunatic
[QUOTE="äiti 44v";22375187]No voi halvattu! Tämäkö nyt on sitä asiallista kommentointia mitä kaivataan tässä tilanteessa? Mustikkakeittoa! Eikö minun pikku vitsit sentään piristä enemmän kuin joku teollinen mustikkakeitto?[/QUOTE]

:vampire:
 
"äiti 44v"
Jos mies pitää mua kaverina eikä halua muuta mun kanssa, niin mikä siinä auttaa? Ei mikään, usko pois mä tiedän.
Valitettavasti tuon kyllä tiedän minäkin.

No, joko miehen tunteet muuttuvat mikä on epätodennäköistä. Mutta sitten kun löydät uuden miehen niin viimeistään silloin nuo tunteet tuota toista kohtaan vetävät viimeisen henkäyksen. Ja voihan ne toki jo ennen uutta miestäkin kuolla nuo tunteet. Ei tuollaista yksipuolista tunteilua ihminen yleensä loputtomiin jaksa jatkaa.
 
[QUOTE="Ananas";22375220]Voi, tiedän tunteen. Monta päivää mennyt niin vähällä ruualla ja öitä en saa nukutuksi.

Itselläni tilanne vielä auki, epävarmuus vaivaa. Pelkään niin paljon, että menetän hänet kokonaan. Vielä on ihan pieni toive...mutta heikolta näyttää :(

Mitä sinulle on käynyt? Ero vai jotain muuta?

Halaus.[/QUOTE]

Mäkään en saa nukuttua kunnolla. En meinaa nukahtaa kun ajatukset on miehessä, pitääs olla pää tyhjä kun menee nukkumaan. Mutta mulla vaikeuttaa nukahtamista niska- ja hartiajumituski ja tiedä kuinka persillään olevat kilppariarvot vaikuttaa.

Mä vain menin ihastumaan niin täysillä mieheen josta luulin, että häntäkin kiinnostaa. Omalla käytöksellään aiheutti sen ja sitten sanookin, että pitää mua kaverina.
 
"äiti 44v"
Mustikkakeitto tai sellaaset keitot yleensäkin on :x Mä nyt koitan syödä yhden palan lisää pizzaa ja juoda edes mehua ja vettä.
Pizzan ja muun rasvaisen ruuan kanssa ei MISSÄÄN NIMESSÄ mehua tai vettä! Tulee hirveä olo! Jotain rasvaliuotinta juoman olla pitää! pieni tilkka viiniä, olutta tai kunnollista englantilaista tai ranskalaista omenasiideriä! Jos alkoholitonta niin hätätilassa kivennäisvesi käy mutta raanavesi on pahin kaikista!!! Olo on tuon veden ryypeksinnän jälkeen kuin olisi tiiliskiven niellyt!

Mutta tarkkana pitää olla ettei juomaputki hirty päälle! Varsinkin kun on masentunut jo valmiiksi niin se lisää alkoholisoitumisen riskiä!
 
[QUOTE="äiti 44v";22375281]Pizzan ja muun rasvaisen ruuan kanssa ei MISSÄÄN NIMESSÄ mehua tai vettä! Tulee hirveä olo! Jotain rasvaliuotinta juoman olla pitää! pieni tilkka viiniä, olutta tai kunnollista englantilaista tai ranskalaista omenasiideriä! Jos alkoholitonta niin hätätilassa kivennäisvesi käy mutta raanavesi on pahin kaikista!!! Olo on tuon veden ryypeksinnän jälkeen kuin olisi tiiliskiven niellyt!

Mutta tarkkana pitää olla ettei juomaputki hirty päälle! Varsinkin kun on masentunut jo valmiiksi niin se lisää alkoholisoitumisen riskiä![/QUOTE]

No en mä mitään alkoholia nyt ala vetämään. Vissy on aivan järkyttävän pahaa.

Pizzaa lupasin jo aamusta likalle ja pizzojen ollessa uunissa tuli vain jotakin sellaasta mikä vei ruokahalun ja mieli meni matalaksi.
 
Lunatic
[QUOTE="äiti 44v";22375281]Pizzan ja muun rasvaisen ruuan kanssa ei MISSÄÄN NIMESSÄ mehua tai vettä! Tulee hirveä olo! Jotain rasvaliuotinta juoman olla pitää! pieni tilkka viiniä, olutta tai kunnollista englantilaista tai ranskalaista omenasiideriä! Jos alkoholitonta niin hätätilassa kivennäisvesi käy mutta raanavesi on pahin kaikista!!! Olo on tuon veden ryypeksinnän jälkeen kuin olisi tiiliskiven niellyt!

Mutta tarkkana pitää olla ettei juomaputki hirty päälle! Varsinkin kun on masentunut jo valmiiksi niin se lisää alkoholisoitumisen riskiä![/QUOTE]

:LOL:
 
"vieras"
Mä sanoisin että muu ei auta kuin aika. Tosin jotkut miehet on siitä jänniä, että eka niitä ei yhtään kiinnosta jos nainen on kiinnostunut mut ootas vaan kun oot välinpitämätön etkä pidä mitään yhteyttä (mut et kuitenkaan ole vihainen) ja oot koko ajan kiireinen niin johan niitä alkaa kiinnostaa...
 
"vieras"
Naurettavaa teinimeininkiä. Ja byhyy vain pari palaa pizzaa. Hei, nyt voitkin viimein aloittaa sen laihiksen, jos vaikka kevennys keventäis mielialaakin.

Lakkaa ruikuttamasta ihastuksen perään, aikuinen ihminen.
 
[QUOTE="vieras";22375325]Naurettavaa teinimeininkiä. Ja byhyy vain pari palaa pizzaa. Hei, nyt voitkin viimein aloittaa sen laihiksen, jos vaikka kevennys keventäis mielialaakin.

Lakkaa ruikuttamasta ihastuksen perään, aikuinen ihminen.[/QUOTE]

On teinimeininkiä, että on tunteita? Sulla ei sitten vissiin ole tunteita...
 
mlps
Jos mies pitää mua kaverina eikä halua muuta mun kanssa, niin mikä siinä auttaa? Ei mikään, usko pois mä tiedän.
Jos jotakuta ei voi saada, niin sit se on niin. Aikansa kun asiaa suree niin eteenpäin pääsee. Mut ei kannata haaveilla tästä saavuttamattomasta tapauksesta vaan tehdä parhaansa mukaan sellaisia asioita joista nauttii ja jotka eivät mitenkään liity tähän urokseen jota ei voi saada. Se, et miten ruuan saa alas niin... minäkin kyllä suosittelen sitä mustikka soppaa.
 
"vieras"
On teinimeininkiä, että on tunteita? Sulla ei sitten vissiin ole tunteita...
Tunteet on eri asia kuin ruikuttaa jonku hetken hoidon perään niinkuin se olis ollu jotain elämää suurempaa. Se ei halua susta hellua, deal with it. mitä semmosesta märisemään.

Oikeesti tosi rasittavaa dramaqueen-meininkiä sulla. Vissiin ihanaa piehtaroida itsesäälissä? Millä sä itketät ittees, silläkö että kuvittelet mitä olis voinu olla? Herätys, ei ollut. Tää ei ollu sun ainoa oikea suuri rakkaus.
 

Yhteistyössä