Mulla on ihan tyhmä kysymys töihinpaluusta äitiysloman jälkeen :)

Vilma vasikka

Jäsen
06.04.2010
879
0
16
Eli mä oon ollut lokakuusta 2008 asti äitiyslomalla ja sitten hoitovapaalla, nyt taas jään äitiyslomalle syyskuun lopulla. Mutta kun mä meen takaisin töihin, niin onko mulla kesälomapäivät sielä "odottamassa"? :ashamed: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tiit:
sun olisi pitänyt sopia, miten käytät lomakausien lomat, muuten ovat menneet maksuun, oletko katsonut pankkitiliä?

Mulle on tullut normaalit lomarahat, muttei mitään sen kummempaa. Mulla olis viime kesänä ollut ensimmäinen kokonainen kesäloma ja silloin tilille tuli n. 900? kesälomarahoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
Alkuperäinen kirjoittaja tiit:
sun olisi pitänyt sopia, miten käytät lomakausien lomat, muuten ovat menneet maksuun, oletko katsonut pankkitiliä?

Mulle on tullut normaalit lomarahat, muttei mitään sen kummempaa. Mulla olis viime kesänä ollut ensimmäinen kokonainen kesäloma ja silloin tilille tuli n. 900? kesälomarahoja.

se on ollut lomaraha, päivät pitäis olla jemmassa, jos et ole muuta sopinut! Kysy pomolta ja sano, jos tahdot jemmata ne, ne saa olla jemmassa, kunnes hoitovapaa on ohi (ja jos se päättyy äitiyslomaan, ne on jemmassa vissiin senkin yli!)

ja uudesta äitiyslomasta kertyy muuten myös lomat, eli voit pitää nämä jemmassa olevat pois ennen uutta äitiyslomaa ja sitten saat täyden palkan siltäajalta ja uudet lomat kertyy, kun on uus äitiysloma.

Yhteistyössä