F
fff
Vieras
tai jotain... en tunne itseäni enää viehättäväksi, seksikkääksi enkä hyvännäköiseksi.. Peilistä tuoijottaa takaisin joku vanha nuutunut akka jota en millään meinaa tunnistaa omaksi itsekseni... ja vaikka yritän hoitaa, hemmotella ja meikata itseäni silti se sama nuutunut akka sielä tuijottaa... Syön hyvin mielestäni, nukun tarpeeksi eikä mulla oo varsinaisesti stressiä... Lapset jo 8v ja 4v.. Työttömyys toki stressaa mutta olen tällä hetkellä työharjoittelussa ja viihdyn siellä.. Parisuhde on ehkä vähän jotenkin aikalailla kuollut...
Nyt kun olen ollut työharjoittelussa oon huomannu miten hemmetin tyhmä ja hidas mä olen... mikä taas on vakuuttanut mua siitä etten ikipäivänä tuu saamaan töitä... kuka hitto haluais töihin jonkun tyhmän, hitaan, nuutuneen harmaan hiirulaisen.. vaikka hiirulaiselta näytän niin en kuitenkaan mikään hiljainen hiirulainen ole...
Nyt kun olen ollut työharjoittelussa oon huomannu miten hemmetin tyhmä ja hidas mä olen... mikä taas on vakuuttanut mua siitä etten ikipäivänä tuu saamaan töitä... kuka hitto haluais töihin jonkun tyhmän, hitaan, nuutuneen harmaan hiirulaisen.. vaikka hiirulaiselta näytän niin en kuitenkaan mikään hiljainen hiirulainen ole...