Mulla on asenneongelma... taas. =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluaisin nähdä kuvia kodista :) olisiko mahdollista mitenkään??
Kuulostaa minusta ihanalta...

Mutta tuohon kysymykseen,itsekkin tykkään sisustaa kotia mutta lasten huone on ihan erilainen siellä lapset saa ripustaa seinille mitä itse haluavat,verhot,matot jne. on värikästä ja lapset on saanut vaikuttaa itse sisustukseen....onkos tyttösi minkä ikäinen? luulen että jossain vaiheessa alkaa haluta omiakin juttuja huoneeseensa,aijotko sitten kieltää häntä jos ei mene yksiin sinun mauan kanssa? se olisi minusta vähän julmaa lasta kohtaa :(

Mäkään en siedä niitä disney-kuvioituja kalusteita ja tekstiilejä. Ne on niin huonoa ja ankeaa materiaaliakin yleensä ne kalusteet, muovia ja myrkkyjä.

Eikä se tarkoita tylsää lastenhuonetta, jos siellä ei ole spidermania, aku ankkaa ja prinsessoja.

Alkuperäinen kirjoittaja koo:
Haluaisin nähdä kuvia kodista :) olisiko mahdollista mitenkään??
Kuulostaa minusta ihanalta...

Mutta tuohon kysymykseen,itsekkin tykkään sisustaa kotia mutta lasten huone on ihan erilainen siellä lapset saa ripustaa seinille mitä itse haluavat,verhot,matot jne. on värikästä ja lapset on saanut vaikuttaa itse sisustukseen....onkos tyttösi minkä ikäinen? luulen että jossain vaiheessa alkaa haluta omiakin juttuja huoneeseensa,aijotko sitten kieltää häntä jos ei mene yksiin sinun mauan kanssa? se olisi minusta vähän julmaa lasta kohtaa :(

Mun mielestä se ei ole julmaa.. Voisin sanoa, että jopa opettaivaista ennemminkin. Jos neiti haluaa jotain, mitä mä en yksinkertaisesti siedä (sanotaan nyt vaikka kirkkaan punainen, kangaskupuinen valaisin ) sitä ei meille tule, piste. Mutta toisaalta: jos mä yritän laittaa sen huoneeseen sinisen päiväpeiton, ja se älähtää mulle siitä, silloin sitäkään ei laiteta vaan haetaan sellainen peitto mitä se kestää myös katsella. Tärkeintä sille tuntuu olevan että poikavärejä ei esiinny ja että se saa katsella siellä sisustuksen seasssa omapiirtämiään kuvia. =)

Mun mielestä se disney-krääsä just osoittaa (vanhempien) mielikuvituksettomuutta. Lasten huoneet voi saada nätiksi ja lastenmieleisiksi ilman disneyn ylikaupallisia, huonolaatuisia krääsiäkin. Toki nyt jotain pientä prinsessa ihq juttuja voi olla, mutta ei koko huoneen täydeltä.
Me asutaan pojan kanssa kaksiossa, eikä pojalla ole omaa huonetta, mutta olen jo mielessäni sisustanut pojan tulevan huoneen... ja se huone ei todellakaan sisällä mitään disney-roinaa.

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
En ymmärrä, miksi jonkin Vinkuintiassa Valmistetun Myrkkykrääsän (tm) pitäisi olla automaattisesti itsestäänselvyys, jota vanhempien pitää vaan sietää?

En mäkään tajua... En tajuaisi, vaikka se olisi laatumuotoilua parhaimmillaan ja ekologisesti valmistettua. Kun ne ei vaan ole mieleen niin ei ole. Eihän siinä ole mitään sen kummempaa. :D

Mie inhoon kans kaikkee Disney-sälää. Jos lapsikaan ei tykkää matosta, niin sille voi sattua joku vahinko.. ohoh.. ainakin meillä niin kävisi. Paitsi mie olisin sanonu heti alkuun jo, että kiitos, mutta ei kiitos. Meillä on jo matot.

Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Mie inhoon kans kaikkee Disney-sälää. Jos lapsikaan ei tykkää matosta, niin sille voi sattua joku vahinko.. ohoh.. ainakin meillä niin kävisi. Paitsi mie olisin sanonu heti alkuun jo, että kiitos, mutta ei kiitos. Meillä on jo matot.

Mä en kyllä pystys sanoo vaikken ite tykkäiskään. JOtenkin jos toinen ostaa hyvää hyvyyttään lahjan on mun mielestä julmaa sanoa tolleen.Jos miettii omalle kohdalle.

Alkuperäinen kirjoittaja up:

Mä en kyllä pystys sanoo vaikken ite tykkäiskään. JOtenkin jos toinen ostaa hyvää hyvyyttään lahjan on mun mielestä julmaa sanoa tolleen.Jos miettii omalle kohdalle.

Kyllä se on julmempaa, että jonkun pitää kestää kamalia lahjoja. On viisaampaa sanoa, että kivoja ovat, mutta ei meidän tyylisiä.

Heh heh... Meillä taas 9v neiti haluaa jo pois prinsessa juttuja ja haaveilee omasta huoneesta, jossa punavalkoista... Kova pala(?) äidille, vaikka on meillä sitten vielä yksi 7v "prinsessa" talossa... =)

Noo, saapi sisustaa kaksi erilaista tytön huonetta sitten.
Tällä hetkellä tytöt on samassa huoneessa ja yksi huone on tietokonehuone (joka vapautuu pian yhdelle lapsista). :D

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:

Kyllä se on julmempaa, että jonkun pitää kestää kamalia lahjoja. On viisaampaa sanoa, että kivoja ovat, mutta ei meidän tyylisiä.

Voihan sen sanoa nätisti, että valitettavasti meillä on jo matot. Miehen mummo olis antanut meille häälahjaksi vanhan mattonsa. Hänestä se olis ollu hieno lahja. Kieltäydyin. Myöskään kaikkia lastenvaatteita en oo ottanu vastaan, joita lapselleni on tuotu, koska en oo pitänyt niistä tai ovat olleet liian huonokuntoisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:

Voihan sen sanoa nätisti, että valitettavasti meillä on jo matot. Miehen mummo olis antanut meille häälahjaksi vanhan mattonsa. Hänestä se olis ollu hieno lahja. Kieltäydyin. Myöskään kaikkia lastenvaatteita en oo ottanu vastaan, joita lapselleni on tuotu, koska en oo pitänyt niistä tai ovat olleet liian huonokuntoisia.

Joo joo. Nätisti tietenki. :D

Ei kenenkään oo pakko ottaa vastaan roinaa, jota ei siedä. Minusta ois hirveä ajatus, että joku jossain roikottais minun ostamaa lahjaa seinällään vain siksi, että minä saatan tulla käymään ja kyselemään, että missäs se mun sponsoroima hirvitys on? :whistle:

En mäkään sitä niin rakasta!ja aivan toisenlaiseksi olisin itse ajatellut tuon tytön huoneen..mutta mutta..se on todellakin tytön huone ja makuuhuoneet on tuolla yläkerrassa.
joten meidän neidillä on sujuvasti prinsessaverhot, matto ja fleecepeittokin vielä =D!
ja kyllä mä pystyn sinne hyvin meneen ilman allergiakohtausta!

Yhteistyössä