mulla huomenna siis tänään vai miten tää nyt menee

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
sano vaan että tiistaina tai keskiviikkona.
mistä ne sormet on kipeiks tullu :o

eli tiistaina :D
en tiedä....ovat itseasiassa olleet kesäsätä asti kipeinä ja nyt vaan pahentunut tilanne ja noi patit kipeytyneet samoin vasemmassa jalassa taitaa olla liikavarvas joka on älyttömän kipee myös....pitää siitäkin valittaa
 

Yhteistyössä