V
"vieras"
Vieras
Varsinkin yöllä tulee huomaamatta vaihdettua asentoa ja koukistettua polvia ja polvilumpio(?) menee sijoiltaan kun jalkaa taittaa yli 90-astetta ja kun suoristaa jalat niin kuuluu kova naksahdus kun menee paikoilleen. Nyt viimisen puolen vuoden aikana pahentunut ja polvi tuntuu päivisin kipeältä.
Pitäis varmaan polvituki hommata... mistä niitä voi ostaa, jostain urheiluliikkeestä vai? Saiskohan työterveyden kautta ilmaiseksi?
Mulla kahden viikon päästä työhöntulotarkastus niin täytyy ottaa terveydenhoitajan kanssa puheeksi tää asia.
Pitäis varmaan polvituki hommata... mistä niitä voi ostaa, jostain urheiluliikkeestä vai? Saiskohan työterveyden kautta ilmaiseksi?
Mulla kahden viikon päästä työhöntulotarkastus niin täytyy ottaa terveydenhoitajan kanssa puheeksi tää asia.