Langat odottaa tuossa ja kai se on pakko tänään aloittaa
Likallekin on lankaa, pitää miettiä mitä niistä teen hänelle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Jee muitakin neulojia!Mä oon kunnon himoneuloja, en osaa enää ollenkaan olla ilman neulomista. Ja huomenna onkin ihan huippupäivä, lähetään kaverin kans Tallinnaan katsastaan Karnaluksin lankataivas! Saa nähä että minkälaisen jätesäkin kans sitä tulee takas.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ja mä ku vasta opettelen niin mua jo mummotellaan täällä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ja mä ku vasta opettelen niin mua jo mummotellaan täällä :snotty:
Se mummottelu on kyllä todella junttimaista , täähän on niiiin trendikäs harrastus nykyään.
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Jee muitakin neulojia!Mä oon kunnon himoneuloja, en osaa enää ollenkaan olla ilman neulomista. Ja huomenna onkin ihan huippupäivä, lähetään kaverin kans Tallinnaan katsastaan Karnaluksin lankataivas! Saa nähä että minkälaisen jätesäkin kans sitä tulee takas.. =)
Ai sä meet Karnaluksiin "kade"Mä oon sitä Vironvillaa roudannut sieltä satamasta mutta Karnaluksiin asti en oo päässyt. Mä olen kans niin addiktoitunut tuohon harrastukseen että oksat pois
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:kutoisikko mullekkkin lapaset?