V
Venakko Milanna
Vieras
olin 2pv sitten aamulla vaalla 82,2, nyt 77,1:O. Mut kun se sanoi ei myöskään saa tiputa kiiloja, eli wtf, mitä mä teen. Se on varma vesi jonkin verran meni vai?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voisko puntari näyttää väärin jostain syystä? Meillä ainakin joskus heittää, kun käy esim kax kertaa peräkkäin puntarilla nii lukema on eri :O
mutta miten ruokavalio noin vaikuti äkkiäTurvotusta, eli nesteitä, se taitaa vaan olla pääosin.![]()
Ei todellakaan, mulla niin hyvää puntari se näyttää aina oikein, jo eilen illalla olin 79, tänään vielä pienempi. Ja lääkäri käski syödä kevyesti, mutta laihtua ei saa, kun olen raskaana, pisti mua dietille koska mulle tuli 30kg lisää
et saa laihtua,mutta kuitenkin olet dieetillä lääkärin määräyksestä??dieetin tarkoitushan on pudottaa painoa..ja kuten monet muutkin on kirjottanut,niin varmasti turvotus helpottanut sulla,siitä johtuen paino tippunut..
mutta miten ruokavalio noin vaikuti äkkiä![]()
olin 2pv sitten aamulla vaalla 82,2, nyt 77,1:O. Mut kun se sanoi ei myöskään saa tiputa kiiloja, eli wtf, mitä mä teen. Se on varma vesi jonkin verran meni vai?