mukavat palautukset kotiäidille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuuletus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harvinaista kyllä, tännekin on kerrankin tulossa takaisin, tilitoimiston mukaan n. kaksi tonnia. Vasta palautin ilmon, joten vahvistusta saa vielä odotella... Tänä vuonna maksoin saman verran, ennätysmätkyt olleet yli 9000 e. Toisaalta, isot palautukset kertovat tulojen olleen normaalia huonommat.

No tollasta summaa kannattaa kyl tuuletellakin :D
Mä viel lappujani odottelen...Joko sieltä on tulos takasi niin paljon,etteivät oo viel kaikkia numeroita saanu kirjotettua tai sit on niin pitkä miinus summan edes et vetelevät viel sitä valmiiks :|

Meille myös tuli tänään laput, itelle palautusta 850 ?, miehelle 415?. Mulla vaikuttaa se että työskentelin epäsäännöllisesti, laitettiin sit veroprosentti niin ettei ainakaan tule mätkyjä...Mieluummin näin päin...

Mä en saanu vielä mut miehelle tuli kirje ja heti sen riivin auki:) Oltiin varauduttu siihen että tulee mätkyjä ja ihmetys oli suuri kun KERRANKIN tuli palautuksia ja vieläpä 265?. Mukavempi se on noin päin kuin se että maksaa takaisin.

Omaa lappua oottelen, viimeksi tuli palautuksia joku 250?, mut nyt on asuntolainaa huomiotu siinä aika reilusti eli periaatteessa pitäis tulla takaisinkin mukava summa. Kun äp-rahaa ja kh-tukea saanu viime vuonna ja veroja menny se 20% ja sit tosiaan ne asuntolainan korot vaikuttaa kun en niitä ole laskettanu erikseen er prossa ois pienempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tänne tule.. Mun pitäis varmaan nostaa veroprosentti 25% niin ehkä saisin jotain takas? 21% ei riitä |O (siis pienelle äp-rahalle tai kotihoidontuelle)

Onko sulla asuntolainaa ?

Ei ole.

ok. Mullakin nimittäin 20% mukaan menny verot kotihoidontuesta, mut meillä on lainaa. Itse vielä odottelen tietoa....

Ei tänne tule.. Mun pitäis varmaan nostaa veroprosentti 25% niin ehkä saisin jotain takas? 21% ei riitä |O (siis pienelle äp-rahalle tai kotihoidontuelle)

Heh, sähän vaikutat tosi "veroasiantuntijalta"...nostaa veroprosenttia että sais palautuksia * illan naurut sain *

:|

Onko sulla asuntolainaa ?

Ei ole.

ok. Mullakin nimittäin 20% mukaan menny verot kotihoidontuesta, mut meillä on lainaa. Itse vielä odottelen tietoa....

Mulla veroprosentti oli kotihoindontuesta 21% muutosverokortilla ja takasin sain 772e. Meillä on asuntolainaa.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Heh, sähän vaikutat tosi "veroasiantuntijalta"...nostaa veroprosenttia että sais palautuksia * illan naurut sain *

:|

En minä niistä palautuksista välitä, mutta jos mätkyjä tulee enemmän kuin kuukausituloni ovat (kotihoidontuki) niin ei sekään kivaa ole..

Palautusta 16e. Olen TOSI tyytyväinen siihen, että olen arvioinut tuloni oikein ja en ole antanut valtiolle rahaa pitkäaikaislainaan vaan olen saanut sen tasaisesti itselleni joka kuukausi vuonna 2007. Isot mätkyt JA isot palautukset kertoo huonosta verosuunnittelusta.

Yhteistyössä