T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Ei tänne tule.. Mun pitäis varmaan nostaa veroprosentti 25% niin ehkä saisin jotain takas? 21% ei riitä |O (siis pienelle äp-rahalle tai kotihoidontuelle)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Ei tänne tule.. Mun pitäis varmaan nostaa veroprosentti 25% niin ehkä saisin jotain takas? 21% ei riitä |O (siis pienelle äp-rahalle tai kotihoidontuelle)
Onko sulla asuntolainaa ?
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Ei tänne tule.. Mun pitäis varmaan nostaa veroprosentti 25% niin ehkä saisin jotain takas? 21% ei riitä |O (siis pienelle äp-rahalle tai kotihoidontuelle)
Ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Ei tänne tule.. Mun pitäis varmaan nostaa veroprosentti 25% niin ehkä saisin jotain takas? 21% ei riitä |O (siis pienelle äp-rahalle tai kotihoidontuelle)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Ei tänne tule.. Mun pitäis varmaan nostaa veroprosentti 25% niin ehkä saisin jotain takas? 21% ei riitä |O (siis pienelle äp-rahalle tai kotihoidontuelle)
Ei ole.
ok. Mullakin nimittäin 20% mukaan menny verot kotihoidontuesta, mut meillä on lainaa. Itse vielä odottelen tietoa....
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Ei tänne tule.. Mun pitäis varmaan nostaa veroprosentti 25% niin ehkä saisin jotain takas? 21% ei riitä |O (siis pienelle äp-rahalle tai kotihoidontuelle)
Heh, sähän vaikutat tosi "veroasiantuntijalta"...nostaa veroprosenttia että sais palautuksia * illan naurut sain *
:|