Äkkiä, äkkiä! Mistä ostaa kotiäidille lahjaksi max.40€.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Apua, unohtui ne synttärit niin mitä voisi ostaa lahjaksi kotiäidille, pienen vauvan kotiäidille. Menoihin ei varmasti pääse vielä pitkään aikaan vaan jotain mistä olisi iloa ja hupia kun kotona vauvaa hoitelee?
Rahaa olisi käytettävissä max.40€. tällä hetkellä.

eilen näin prismassa sielä saunaosastolla sellaisen hierontakiven. jos omistaa saunan niin sellainen olisi rentouttava juttu ja pitkä aikainen ilo kaikille...

[QUOTE="vieras";27400134]Miten tuo kotiäitys lahjan ostoon liittyy?[/QUOTE]

Tätä minäkin mietin. Itse olen nyt kotona vauvan kanssa, ja ilahtuisin kyllä ihan samoista asioista, kun töissä ollessanikin. Vai onko se niin, että muuten naiselle voi ostaa samppanjaa, mutta kotiäidille ostetaan villasukat ja luomuteetä?

Huono täältä kysellä, kun jokaisella ihmisellä on omat mieltymyksensä. Esim. itse tykkään lahjakorteista (ei tarvitse olla suuri summa) kirja- tai vaatekauppaan, kun voi sitten itse valita.

[QUOTE="alma";27400160]Tätä minäkin mietin. Itse olen nyt kotona vauvan kanssa, ja ilahtuisin kyllä ihan samoista asioista, kun töissä ollessanikin. Vai onko se niin, että muuten naiselle voi ostaa samppanjaa, mutta kotiäidille ostetaan villasukat ja luomuteetä?[/QUOTE]

Alkoholin ostaminen ihmiselle joka imettää on joidenkin mielestä loukkaavaa. Mutta muuten samaa mieltä, ei ihminen niin paljon muutu siitä että on kotona.

Vähäks täällä takerrutaan pienimpäänkin asiaan....
Noh, mutta mä kanssa uskoisin, että aika vois olla mukava lahjan kanssa. Hierontalahjakortti ja lupaus huolehtia ystävän lapsesta sen aikaa....=)

[QUOTE="vieras";27400168]Alkoholin ostaminen ihmiselle joka imettää on joidenkin mielestä loukkaavaa. Mutta muuten samaa mieltä, ei ihminen niin paljon muutu siitä että on kotona.[/QUOTE]

Mikä siinä loukkaa? En mä tunne kyllä ketään, joka tuosta voisi loukkaantua. Siis sellaista ihmistä, joka samppanjasta pitää.

Siis kun kirjoitin että pitää olla vauvan kanssa niin tarkoitin että vauva oli ennen aikainen ja äidin pitää olla vauvan kanssa mahd. paljon. Imettää ja sen semmoista, sitä aikaa ei voi vaan nyt ainakaan antaa vielä hänelle. Jotain mitä hän voi käyttää ilokseen ja hyödykseen sillä välin kun on sitä omaa aikaa vauvasta. Kirja varmaan olisi hyvä mutta ei taida irrota aikaa niin paljon että kerkeäisi syventyä kirjan lukemiseen kovinkaan pitkäksi aikaa, hajusteita tykkää käyttää mutta ei varmaan kovin hyvä ole kun vauvan nenuun ei kovin olisi hyvä haistattaa voimakkaita hajuja. :)

[QUOTE="alma";27400160]Tätä minäkin mietin. Itse olen nyt kotona vauvan kanssa, ja ilahtuisin kyllä ihan samoista asioista, kun töissä ollessanikin. Vai onko se niin, että muuten naiselle voi ostaa samppanjaa, mutta kotiäidille ostetaan villasukat ja luomuteetä?[/QUOTE]

Kylläpäs sitä ollaan palko nenässä jo aamusta.... Kyllä minusta lahjaan vaikuttaa se, kenelle se ostetaan. Nyt kohteena on pienen vauvan kotiäiti.

[QUOTE="kotiäippä";27400260]Kylläpäs sitä ollaan palko nenässä jo aamusta.... Kyllä minusta lahjaan vaikuttaa se, kenelle se ostetaan. Nyt kohteena on pienen vauvan kotiäiti.[/QUOTE]

Ei tässä ole mitään palkoa nenässä, kunhan ihmettelin, itse kun myös olen pienen lapsen kotiäiti.

[QUOTE="hmmm";27400263]Jos on vaan yksi lapsi niin imettäessä pystyy ihan helposti lukemaan.[/QUOTE]

Lapsia on useampia, ei enään vauvoja mutta pieniä kotilapsia kyllä on jotka tarvitsevat vielä vähän apua joissakin asioissa. Että tulikin kiusallinen pulma hommata lahja :)

Mä olisin ehdottanut lahjakorttia hierontaan, jalkahoitoon tms. Mut jos on ihan kiinni vauvassa niin sit ei käy. Mut eiks tuollainen lahjakortti ole voimassa muutaman kuukauden, jos sit jo pääsis yksinään menemään. Mulle tuollainen lahja olis mitä parhain.

[QUOTE="alma";27400227]Mikä siinä loukkaa? En mä tunne kyllä ketään, joka tuosta voisi loukkaantua. Siis sellaista ihmistä, joka samppanjasta pitää.[/QUOTE]

Erittäin suurena shampanjan ystävänä (minkä myös kaikki tutut tietävät :) )ihmettelisin kyllä SUURESTI, jos joku minulle toisi pullon juuri nyt, kun tietää, että en siitä imetyksen takia voisi nauttia.

Sen sijaan mielestäni ihanaa hemmottelua olisi esim joku jalkahoito tms

Joku herkkukori? Tai jotain mitä voi pakastaa vierasvaraksi. TAi sit jotain hemmottelu juttuja saunaan. Kasvonaamioita, jalkakylpyjä, rasvoja ym millä voi hemmotella itteään kotona. tai sit lahjakortti johonkin hoitoon. ne yleensä vuoden voimassa niin eiköhän jossain välissa pääse käymään.

Yhteistyössä