vaakaa näytti kiloa vähempää eli jospas tämä vielä iloksi muuttuu ja ylpeä olen itsestäni kun kävin kahvilla ja join pelkät kahvit ilman pullaaa :saint:
....nyt kun kerkeis vielä liikkumaan
Minä täällä edelleen mukana Paljon ei ole viikossa tapahtunut, mutta muutama satagrammaa on hävinnyt jälleen. Pian siis kokonainen kilo lähtenyt Ajattelin, että pitäisi varmaan alkaa ainakin joksikin aikaa vähähiilihydraattiselle jos siitä saisi hyvän potkun painonputoamiseen... Pelkään vaan, että olen niin hiilaririippuvainen, että minua ei kukaan kestä jos en saa hiilareita
Viikon kuluttua uusia kuulumisia! Tsemppiä kaikille, älkää luovuttako!
Ei myöskään muutosta. Huomiseen kuntosalicircuitiin en mahtunut mukaan, lista oli nimiä täynnä heti. Niitä on kaks mut kun mä pääsisin suoraan töistä tuohon ekaan kun se on matkan varrella. En ala 1,5 h odottelemaan toista että olen kotona sit vasta puoli yhdeksän. :kieh: Vatsalihaksia ja takapuolta yrittänyt jumpata telkan ääressä.
On tää vaikeeta, ei vaaka näytä vähääkään painonpudotusta. Taitaa olla rikki koko kapistus. Ensi viikolla alkaa liikuntasalivuorot pyöriä niin jos sit pari kertaa viikossa kävis sählyä pelaamassa. Töissäkin palataan normaaliin rytmiin kun viimeinen lomailija palaa, joten jos sais nyt omat hommat tehtyä ja työstressin pois.
Todellakin vaikeeta, ei näytä vaaka täälläkään muutosta. En siis ole hiilareita syömisessäni vähentänyt, vaikka viikko sitten niin suunnittelin...
Sen verran olen kyllä saanut aikaiseksi, että kävin äsken kunnon päivälenkillä. Mut lenkin jälkeen kyllä kaiken hyvän kumoamiseksi join kupin kahvia parin ihanan piparin kera... :ashamed:
Mukavaa viikkoa kaikille, palaillaan asiaan viikon päästä.
Meillä alkoi töissä porukan laihdutus ja punnittiin maanantaina. Se vaaka oli jo ostettaessa rikki, näytti mulle 74 kg No, eilen käytiin salaa työkaverin kanssa punnituksessa ja näytti kilon pudotusta. Taitaa olla paikasta kiinni tai sit on vihreän teen juonti tuottanut tulosta... No, jokatapauksessa ilmoittelen tuloksista myös täällä.
Torstaina kävin juoksulenkillä ja äsken pyörälenkillä. Huomenna on salivuoro sählylle, samoin tiistaina ja torstaina circuitiin.
Mulla siis näytti viikko takaperin maanantaina 74 kg töissä vaaka ja tänään se näytti 72.4 kg. Epäilen jo ittekin et kaikki vaa'at on rikki. No, maanantaina tehdään ns. virallinen punnitus, joten kerron sitten. Tosin toi meidänkin vaaka näytti puodotusta saman verran kun siinä oli lähtöpaino se 73 kg ja tänä aamuna oli 71.4. Eli kait se on uskottava. Ja syönyt olen ihan normisti, liikuntaa vaan lisännyt. Siitä se likat lähtee.
Pudotusta viime viikkoon -1,4kg, paino nyt siis 72,1kg. Ostin Orbitrekin ja sillä olen veivannut harva se päivä..Tulokseen olen erityisen tyytyväinen sillä olimme neljä päivää reissussa anopin
luona ja pystyin hyvin sanomaan ei kaikille herkuille ja syömään vain vähähiilarista ruokaa..
Aloitin viime tiistaina vähähiilarisen, kun niillä ananas- ja porkkanadieteillä ei tuloksia tullut..
Meillä oli maanantaina punnitus ja vaaka näytti 72.5 eli 2 vkoa takana ja pudotus oli 1,5 kg. Tällä viikolla olen yrittänyt käydä lenkillä parina päivänä mutta on ollut työreissuja ja kotona vasta illalla yli klo 20 joten uskon ettei suurta pudotusta ole viime viikkoon nähden tapahtunut. Tänään menen kyllä lenkille. Viikko takaperin posti toi painot (tarrapainot) ja jumppakepin ja niiden avulla olen nyt sitten jumpannut lenkin jälkeen vielä vähän. Tsemppiä vaan kaikille.
Pari viikkoa on vierähtänyt mitään kommentoimatta, mutta pikkuhiljaa jotain tapahtuu. Vaaka näytti aamulla 70kg, joten muutama kilo on kaiken kaikkiaan lähtenyt näiden viikkojen aikana. Onneksi edes sen verran. Miten se voikin olla niin vaikea vastustaa kaikkia ihania herkkuja... ei taida olla itsekuria tällä naisella! Mutta en kyllä luovuta vaan haluan vielä monesta kilosta eroon päästä.
Tsemppiä kaikille. Nautitaan kauniista syksystä kun ulkona kävellään ja kiloja karistellaan =)
Maanantain punnitus näytti -0,2 kg. Pääasia että miinusta on. Tällä viikolla ei ole lenkille ennättänyt, tänään yritän ja huomenna on circuit. Mies lähtee reissuun lauantaina joten pitänee junnut pistää pyöräilemään ja juosta siinä vieressä harva se ilta.
Eilen puntari näytti -0,1 kg. Nyt pitänee tsempata. Liikkunut olen niin että lihakset on kipeinä ja nyt on pari päivää huilattu ja kohta lasten kanssa sählyyn. Tärkeämpi mitta minulle oli kun lantiolta oli hävinnyt 3 cm verrattuna mikä oli viime talven lukema. Eli oikealla tiellä ollaan.
Missäs muut on :wave: Mulla viime viikosta pudotusta 1,5 kg eli nyt paino 70,8 kg. 70 kg raja häämöttää, jee....Sählyssä kävin kahdesti ja lisäksi tein kotijumppaa. Lauantaina käytiin koulun kanssa uimahallissa ja eilen haravoin lehtiä. Tänään sama homma ja kotijumppaa. Tsemppiä vaan kaikille!