Mukaan laihduttajat ! NYT SE ALKAA !1.1.09.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mäkin voisin tähän hypätä, mutten tiedä yhtään painooni. En omista henkilövaakaa, enkä aio hankkiakaan! Oletettavasti paino on 72-74kg ja pituus 168cm. Tuosta ainaskin se 12-14kg löysää polvien ja vyötärön välillä...
 
Voisin liittyä myös, painoani en ONNEKSI edes tiedä mutta paljon liikaa se on ja pituutta vain n.160cm :'( ... Olen kokeillut pisteitä, en jaksanut sitä touhua kauaa, Nyt ajattelin vain ruokavalion muutosta ja SYÖDÄ VÄHEMMÄN!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Looris:
Täällä pituutta 189cm ja painoa 86kg. Haaveissa ois saada n.5-6 kg pois, mutta ne tuntuu olevan työn ja tuskan takana :kieh: . Ja sitten haaveena ois saada tota löysää nahkaa kiinteämmäksi.
Tuuleeko siellä ylhäällä :D ??

Voishan sitä yrittää pienentää vaatekokoa yhdellä tai kahdella numerolla, vaikka useampaan olis varaa myös. Mutta miten?
 
Mä kans :wave:
Pituutta 162 cm ja paino palttirallaa 68 kg ? En omista vaakaa.
Mut 5-10 kg tarvis saada pois ja kesään mennessä ainaki toi 5kg.
Mieteissä ollut kuntosali lauantaisin, spinning 2-4 krt / kk ja kevään mittaan ratsastus 2-4 krt / kk . Sit tavis lenkkeily päälle ja ehkä maanantaisin jumppa.
ennen kuopuksen odotusta juoksulenkkeilin ja pyöräilin paljon ja olin hyvässä kunnossa. Nyt ei juoksu kiinnosta yhtään :|
 
mie kans. -15 kiloo olis tavoitteena.
en aio pitaa mitaan tiettya diettia koska aattelen aina etta ne on hankalia jos pitaa seurata tarkkaan mita saa syoda aamiaiseksi tai lounaaksi tyyliin 2 siivua sita ja 2 dl tata. aion vaan lisata vihanneksia ja hedelmia ja vahentaa herkkuja.
liikuntaa yritan niin etta vesijuoksua 3-4 krt viikossa ja viela jos sais lenkkeiltya 3 krt viikossa n 45 min verran. miten sita vaan jaksais motivoida itteansa pitkajanteisesti?
 
:wave: Mukana. Pituutta 163cm ja paino oli aamulla 82kg (tullu 3kg lisää kuukauden aikana :snotty: ) Aluksi olis tarkotus poistaa 10kg.
Alotin jo reippaana 30min lenkki koiruuden kanssa ja crostrainerilla 10 min. Kunto teki ja loppu kesken. Olisin halunnu kyetä edes 15 min :snotty:
 
Mäkin hyppään mukaan... tosin se mun hyppy on aika matala ja onneton :ashamed: tarkoitus olisi saada pois 20 kg, mutta kilo kerrallaan mennään. Ensimmäiseksi aion jättää vaalean leivän, pullat + makeiset pois. Uskon, että noilla saan painoa pois jo aika kivasti, koska muuten syön aika terveellisesti. Liikuntaa aion taas lisätä niin, että joka päivä pitää ainakin se puoli tuntia käydä kävelyllä + väh. joka toinen päivä n. 15 min crosstrainerilla polkemista. Mulla on 2 koiraa, joten nuo lenkit tulee lähes automaattisesti. Just kävin nuoremman koiran kans jo tunnin lenkin ja olikin ihanaa käydä. Mulla tosin jalka meinaa tulla kipeäksi, kiitos joulupäivän lenkin väärillä kengillä, mutta yritän sitten enemmän polkea crossarilla, jos ei anna kävellä. Kyllä tämä tästä naiset, tsemppiä ja itsekuria (ennen kaikkea itselleni!!!) !!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
:wave: Mukana. Pituutta 163cm ja paino oli aamulla 82kg (tullu 3kg lisää kuukauden aikana :snotty: ) Aluksi olis tarkotus poistaa 10kg.
Alotin jo reippaana 30min lenkki koiruuden kanssa ja crostrainerilla 10 min. Kunto teki ja loppu kesken. Olisin halunnu kyetä edes 15 min :snotty:
Mutta toihan oli jo hyvä aloitus!!
Älä aluksi yritä liian paljon. Kunto itseasiassa kyllä nousee aika nopeastikin, kun maltat aloittaa rauhallisesti :)
mutta jos riuhdot, niin tapat liikuntainnon.
Jatka noin tämä viikko tai vielä toinenkin, niin huomaat, että seuraavalla viikolla jaksaa jo sen 15min. Muista säännöllisyys!
 
Mä voin kanssa liittyä mukaan, ainakin aluksi. :saint: Vaakalla en ole käynyt, mutta veikkaan jotain 73 kg, pituutta 165 cm. Tiedän kaiken laihduttamisesta, terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnan tärkeydestä, mutta en vain saa itseäni noudattamaan sitä. :ashamed: Voin aloittaa vuoden lisäämällä kasvisten osuutta edes puoleen ateriasta ja ottamalla karkkipäivän käyttöön.
 
:wave: mukana ollaan pituutta lytyy hurjat 162cm painoa noin 80kg en ole ihan varma käyn myöhemmin punnaamassa jos uskallan :LOL:
noi 15kg on tavoite saada pois.
huh,mikä urakka tiedossa.

kertokaapas mikä laihdutustapa on mielessä?
mä alan karppaan...........sitten joka päivä tunnin lenkki tarkoitus tehdä ja jos löytäis jonkun kivan jumpparyhmän viälä kehtais liittya mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja W-E-E:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
:wave: Mukana. Pituutta 163cm ja paino oli aamulla 82kg (tullu 3kg lisää kuukauden aikana :snotty: ) Aluksi olis tarkotus poistaa 10kg.
Alotin jo reippaana 30min lenkki koiruuden kanssa ja crostrainerilla 10 min. Kunto teki ja loppu kesken. Olisin halunnu kyetä edes 15 min :snotty:
Mutta toihan oli jo hyvä aloitus!!
Älä aluksi yritä liian paljon. Kunto itseasiassa kyllä nousee aika nopeastikin, kun maltat aloittaa rauhallisesti :)
mutta jos riuhdot, niin tapat liikuntainnon.
Jatka noin tämä viikko tai vielä toinenkin, niin huomaat, että seuraavalla viikolla jaksaa jo sen 15min. Muista säännöllisyys!
Sä olet aivan oikeassa. Ottaa vaan itsetunnon päälle, ku edellisen kerran ku paino tän verta oli kunto paljo parempi, ja se johtu siit et tuli joka päivä aamulla kiiruhdettua lasten kanssa jyrkkä mäki tarhalle. Ja liikuntaa tuli huomattavasti enemmän sillon. Nyt on auto, ja liikunta jäänny niin paljo vähäsemmäksi. :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
:wave: mukana ollaan pituutta lytyy hurjat 162cm painoa noin 80kg en ole ihan varma käyn myöhemmin punnaamassa jos uskallan :LOL:
noi 15kg on tavoite saada pois.
huh,mikä urakka tiedossa.

kertokaapas mikä laihdutustapa on mielessä?
mä alan karppaan...........sitten joka päivä tunnin lenkki tarkoitus tehdä ja jos löytäis jonkun kivan jumpparyhmän viälä kehtais liittya mukaan.
Mäkin oon miettinyt tuota karppaamista, mutta en oikeasti tiedä mistä aloittaa. Siks aloittelen noin miten suunnittelin. Tilasin just karppaamisesta kertovan kirjan ja jos se tuntuu hyvälle niin sitten sen luettuani (ja sisäistettyäni) alan myös karppaamaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ennen sattui ja tapahtui:
minun on lähdettävä mukaan, paino noussut joulunaikaan 1,5 kg. muutaman kilon voisin luovuttaa, mutta lähinnä tahtois kiinteyttää vatsaa ja yläkroppaa. 163,5/56
Samis täällä. Haluaisin kyllä alakroppaakin kiinteyttää. Lisää liikuntaa mulle, herkut jää pois.
 
vieras
tsemppii teille kaikille!
Muistkaahan, että kunnolla pistää syödä ja herkutellakin voi välillä. Itsensä ruoskiminen ja kaiken hyvän kieltäminen tekee vaan tepposet.
Hitaasti hyvä tulee ja kysehän on ennen muuta elämäntavan muutoksesta, ei laihdutusKUURISTA (kuurin jälkeen kilot palaa takasin)!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
:wave: mukana ollaan pituutta lytyy hurjat 162cm painoa noin 80kg en ole ihan varma käyn myöhemmin punnaamassa jos uskallan :LOL:
noi 15kg on tavoite saada pois.
huh,mikä urakka tiedossa.

kertokaapas mikä laihdutustapa on mielessä?
mä alan karppaan...........sitten joka päivä tunnin lenkki tarkoitus tehdä ja jos löytäis jonkun kivan jumpparyhmän viälä kehtais liittya mukaan.
Mäkin oon miettinyt tuota karppaamista, mutta en oikeasti tiedä mistä aloittaa. Siks aloittelen noin miten suunnittelin. Tilasin just karppaamisesta kertovan kirjan ja jos se tuntuu hyvälle niin sitten sen luettuani (ja sisäistettyäni) alan myös karppaamaan.
suositelen! mulla on myös karppauskirja,kannattaa myös käydä karppi sivuilla siältä löytyy hyviä neuvoja myös ruokaohjeita.
olen joskus pari vuotta sitten laihdutttanut karpauksella 15kg jotka tuli takasin raskauden aikana+en ole saanut itseäni niskasta kiinni jäin koukkuun suklaseen,jätskiin :ashamed: :headwall:

no kävin sitten puntarilla on kiloja kertynyt 4kg joulun aikana |O :x
että ketuttaa :headwall:
eli paino onkin 84kg pudotettavaa on 19kg |O :headwall:
 

Yhteistyössä