Olenkin jo vähän seikkaillut karppaussivuilla. Tilasin sen Varpu Tavin Laihdu! - käytännönläheinen karppausopas tänään.. siihen ajattelin ajatuksella paneutua kunhan tulee. Tässä koneella en pysty rauhassa lukemaan ja mun silmien vuoksi en pysty kauaa koneella istumaan, joten kirja on mulle helpompi vaihtoehto. Sitä saa sit lukea vaikka sata kertaa, että menee oppi nuppiin. Olen niin paljon hyvää kuullut lähipiiristä tuosta karppauksesta, että ajattelin sen olevan mulle se paras vaihtoehto. Mulle tuo leivän jyrsiminen ja suklaa/jätskit ovat niitä pahimpia asioita, joita on sitten vaikea hallita... Netistä käyn sitten jossakin vaiheessa niitä ruokaohjeita katselemas ja hakemas, kunhan pääsen itse karppauksen saloihin perille... puntarille en vielä oo uskaltautunut, mutta kai sitä huomenna pitää sekin tehdä, jotta tietää mistä lähtee... toivottavasti nyt onnistun ja ajattelen tätä elämäntapa muutoksena, en "kuurina"... tsemppiä sullekin!Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:suositelen! mulla on myös karppauskirja,kannattaa myös käydä karppi sivuilla siältä löytyy hyviä neuvoja myös ruokaohjeita.Alkuperäinen kirjoittaja tilda:Mäkin oon miettinyt tuota karppaamista, mutta en oikeasti tiedä mistä aloittaa. Siks aloittelen noin miten suunnittelin. Tilasin just karppaamisesta kertovan kirjan ja jos se tuntuu hyvälle niin sitten sen luettuani (ja sisäistettyäni) alan myös karppaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina::wave: mukana ollaan pituutta lytyy hurjat 162cm painoa noin 80kg en ole ihan varma käyn myöhemmin punnaamassa jos uskallan
noi 15kg on tavoite saada pois.
huh,mikä urakka tiedossa.
kertokaapas mikä laihdutustapa on mielessä?
mä alan karppaan...........sitten joka päivä tunnin lenkki tarkoitus tehdä ja jos löytäis jonkun kivan jumpparyhmän viälä kehtais liittya mukaan.
olen joskus pari vuotta sitten laihdutttanut karpauksella 15kg jotka tuli takasin raskauden aikana+en ole saanut itseäni niskasta kiinni jäin koukkuun suklaseen,jätskiin :ashamed: :headwall:
no kävin sitten puntarilla on kiloja kertynyt 4kg joulun aikana |O :x
että ketuttaa :headwall: