Mukaan laihduttajat ! NYT SE ALKAA !1.1.09.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mäkin vielä lähden mukaan!! Paino on nyt 66,2kg ja tavoite 58kg. Toukokuuhun mennessä yritän ton kahdeksan kiloa tiputtaa karppaamalla eli tahti on suht kova mutta ei mahdoton :) Pitäiskö joku punnituspäivä ottaa yhteiseksi kerta viikkoon niin voidaan seurailla kaikki yhdessä kehitystä?
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:
Mäkin vielä lähden mukaan!! Paino on nyt 66,2kg ja tavoite 58kg. Toukokuuhun mennessä yritän ton kahdeksan kiloa tiputtaa karppaamalla eli tahti on suht kova mutta ei mahdoton :) Pitäiskö joku punnituspäivä ottaa yhteiseksi kerta viikkoon niin voidaan seurailla kaikki yhdessä kehitystä?
Joo, punnituspäivä pitäisi varmaan määrätä. Ja vaikka joku yhteinen lista mihin joku kirjaa kaikkien painot ja tavoitteet. Niin pysytään kärryillä kuka edistyy mitenkin! :D

Niin ja mä myöskin karppaan. Kun joku kyseli niitä keinoja, millä kukakin yrittää. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:
Mäkin vielä lähden mukaan!! Paino on nyt 66,2kg ja tavoite 58kg. Toukokuuhun mennessä yritän ton kahdeksan kiloa tiputtaa karppaamalla eli tahti on suht kova mutta ei mahdoton :) Pitäiskö joku punnituspäivä ottaa yhteiseksi kerta viikkoon niin voidaan seurailla kaikki yhdessä kehitystä?
Joo, punnituspäivä pitäisi varmaan määrätä. Ja vaikka joku yhteinen lista mihin joku kirjaa kaikkien painot ja tavoitteet. Niin pysytään kärryillä kuka edistyy mitenkin! :D

Niin ja mä myöskin karppaan. Kun joku kyseli niitä keinoja, millä kukakin yrittää. :D
huomasitko kerhon on perustettu karppaajille..........mites olisi keskiviikko punnituspäiväksi eikös sillon ole mennyt viikko aloituksesta
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
huomasitko kerhon on perustettu karppaajille..........mites olisi keskiviikko punnituspäiväksi eikös sillon ole mennyt viikko aloituksesta
Enpäs ole huomannut! Täytyy mennä katseleen.. :whistle:
Ja mulle sopii mikä vain punnituspäiväksi! :D
 
Haluan mukaan myös! Nyt jo pikkuhiljaa alkanut miettiä uusia ruokailutottumuksia, kun uusi vuosi tuli ja meni, loppiaisen jälkeen tarkoitus aloittaa toden teolla. Paino tasan sata! Ei ole totta! Viimeksi oli 94 kg :ashamed: :ashamed: :ashamed:
En taida kyllä herkutella enää huomenna. :$ Voi kamala! :ashamed:
Siis asiaan.. ja pituutta, siis lyhyttä 166cm.
Huh huh!
Eka tavoite paino alle sadan!
 
Mun pitää käydä anopin tykönä vaakalla kun oma vaaka on rikki... =)

Miten te potkitte itteenne liikkeelle? Mä olen tosi laiska lähteen lenkille, vaikka sen jälkeen tulee aina hyvä mieli kun on liikkunut. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja M I L J O O N A K A L A:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
:wave: mukana ollaan pituutta lytyy hurjat 162cm painoa noin 80kg en ole ihan varma käyn myöhemmin punnaamassa jos uskallan :LOL:
noi 15kg on tavoite saada pois.
huh,mikä urakka tiedossa.

kertokaapas mikä laihdutustapa on mielessä?
mä alan karppaan...........sitten joka päivä tunnin lenkki tarkoitus tehdä ja jos löytäis jonkun kivan jumpparyhmän viälä kehtais liittya mukaan.
Mäkin oon miettinyt tuota karppaamista, mutta en oikeasti tiedä mistä aloittaa. Siks aloittelen noin miten suunnittelin. Tilasin just karppaamisesta kertovan kirjan ja jos se tuntuu hyvälle niin sitten sen luettuani (ja sisäistettyäni) alan myös karppaamaan.
suositelen! mulla on myös karppauskirja,kannattaa myös käydä karppi sivuilla siältä löytyy hyviä neuvoja myös ruokaohjeita.
olen joskus pari vuotta sitten laihdutttanut karpauksella 15kg jotka tuli takasin raskauden aikana+en ole saanut itseäni niskasta kiinni jäin koukkuun suklaseen,jätskiin :ashamed: :headwall:

no kävin sitten puntarilla on kiloja kertynyt 4kg joulun aikana |O :x
että ketuttaa :headwall:
eli paino onkin 84kg pudotettavaa on 19kg |O :headwall:
TÄH?
MÄ en haluu ainakaan lihota
mitä täh?
en minäkään lihoa halua "ihmettelee kommenttia"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Risella:
Mun pitää käydä anopin tykönä vaakalla kun oma vaaka on rikki... =)

Miten te potkitte itteenne liikkeelle? Mä olen tosi laiska lähteen lenkille, vaikka sen jälkeen tulee aina hyvä mieli kun on liikkunut. B)
sama juttu laiska oon,väkisin olen lähtenyt nyt joka päivä sitten kun pääsee liikkeelle tulee hyvä olo ja on pirteä loppupäivän.
 
Mä voisin kanssa tulla mukaan! :wave:

Mun painonpudotus alkoi jo tuossa 26.12.. silloin kävin vaa'alla ja se totuus iski ja kovaa :x
Eli pituutta on 172cm ja painoa nyt 80,9kg (1,5viikossa tippunut 2,5kg).
Ja olen kanssa sortunut tuohon joka päivä vaa'alla käymiseen. Mulla kun vielä sellainen vaaka mikä näyttää rasvaprosentit yms,niin tulee niitä vahdattua. Mutta pitäis opetella tuohon että vaan keran viikkoon kävis,niin näkee sen todellisen edistymisen.

Niin,ja tarkotuksena olis tiputtaa nyt ainakin sellainen 6-7kg,että pääsis sinne normaalipainon ylärajoille.
Ja nyt siis olen alotellut sellasella nutrilett+hieman muuta ruokaa dieetillä. Aikalailla 800kcal tulee päivässä. Jokusen viikon näin,ja sitten varmaan otettava sieman lisää kaloreita mukaan :) Mutta herkut,vaalea leipä yms pois ruokavaliosta.
 

Yhteistyössä