.....
KP minulle voisit tuonne listaan korjata tuon yk:n. Sillä tuossa juuri äsken laskin jotta yritellyksi on tullut
jo 3v. aikalailla päivälleen
:|
Vaikkakin kerran olen plussannut tuona aikana n. 2,5v sitten, mut tuo plussa ei matkassa pysynyt joten km tuli koetuksi reilut 2v sitten. :'( :/
Ja kun tuota ajatus-työtä tein niin kävimpä sitten puntarillakin uteliasuuuttani :headwall: Mutta sain vain vahvistuksen omalle tuntemukselleni jotta kiloja on lisää tullut n. 10kg siitä kun tuon km:n koin :ashamed: :kieh:
Niin et kyl on tosiaankin motivaatio jossain kaapin perukoilla vaik toisaalta samalla on koko ajan halu päästä kiloistaan vapauteen. :headwall:
Joten tässä nyt mietin millä kummalla saan tuon motivaation kaivelluksi esille kaapin kätköistä, niin et olis tuo plussan ilmaantuminenkin edes hiukan toden näköisempää. Niin no tai ainakin näin toivon/uskon tapahtuvan siitä päätellen, et viimeiksi kun raskauduin (vaavin syliini saaden n. 5v. sitten) olin juuri ennen sitä kiloja karistellut sellaiset n.10kg, eikä kyl ollut lähtöpainoakaan näin hurjasti kuin nyt.
No jaa vaan olinhan minä silloin usiamman vuoden nuorempikin.
:kieh: :kieh: :kieh: Nyt on sitten ikää ja etenkin tuota painoa kertynyt reippaasti yli sallitun ylärajan.
:headwall: :headwall: :headwall:
Jotenka jälleen kerran itselleni vakuutelin, et nyt olis kilojen tuolla puntarilla pienennyttävä useamman kymmenen kilon lukeman. :headwall:
Kesän jatkoja kaikille pohdintojeni lomassa toivottelen ja tietty niitä plussai testeihin myös.
-touhis- :wave: