Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

SUNNUNTAI 27.5.2007

Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp60/36.............................yk11
annnas......................kp17/33.............................yk6
Hempukka87..............kp12/30.............................yk8
Vio-la........................kp33/28-31.........................yk3
mammax76................kp24/28-32........................yk1
heminä......................kp31/28.............................yk8
karatin.......................kp19/~30..........................yk7
MammaWannabe........kp1/??...............................yk5


Toista toivovat
************

mantana.....................kp30/28-38.........................yk11
Äitipeikko...................kp26/36..............................yk5
MARZA 1970...............kp20/30............................~1,5v
tiitikkä........................kp29/28-35.....km:n jälkeen yk 1
Pullukka.....................kp13/28............................yk?


Neljättä toivovat
**************

Heidi74..........................53/36-42....................neljättä toivotaan


Viidettä tehtailevat
****************

kriisi...........................kp18/26.............................yk3


Kuudetta kuumeilee
****************

touhu tenava...............kp20/28-32....km:n jälkeen yk15


MUKANA OVAT MYÖS
******************

kiharapää
Tirppaliinu
MaalisXXLmamma76
Laku


PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi
Afu-82
Kuumeilija-79


Dodiih, tulihan se täti kyläilemään vihdoin! Nyt pääsee homma taas kunnolla käyntiin :kieh:
Haluisin muuten laittaa tänne yhden kaverin suositteleman linkin meinaan www.libresse.fi jossa on kalenteri. Kalenteri ilmoittaa mahdollisen ovulaation, kuukautiset yms. Ja saat itse valita kuinka monta päivää ennen se sinua muistuttelee kuukautisten mahdollisesta alusta. Saat viestin maksutta kännykkään tai sähköpostiin! Jos vain jollekin hyötyä tuosta niin suosittelen. =) <br><br>
 
Täällä olis pitänyt tädin tulla jo eilen vaan eipä tuota oo näkynynnä,pysyski vaan poissa tieltä! ;) Eikä minulla liiemmin ole edes sellainen olokaan,että menkat olis edes alkamassa..Toivotaan nyt,että olis tärpännyt! :p
 
Mammawannabe, sinä kun pääset tuota päivittämääsi listaa muokkaamaan niin lisäätkö Lakun mukana myös osioon. Ja jos laitat tuon ellu g:n kohdalle lasketunajan (25.10.) niin on helpompi päivitellä kun noiden raskausviikojen mukaan. Kiitos =)
Täällä odotellaan oireiden perustella tätiä tulevaksi...
 
Tänään olen taas iloinen :D Ovistestiin tuli TOSI VAHVA plussa :D Pienet ne on ilot :) Ja tulipas muuten aikasten! viimeksihän meni tuonne kp 24 nyt jo 17. hitsi nyt mulla on se ultra juuri silloin kun menkkojen aika olisi (toivottavasti eivät tule), kun ultrahan nyt kuitenkin tarkoittaa että otetaan mahan päältä, eikö vain? Mut siin lähetteessä luki että vaginaalisesti, mitähän se tarkoittaa. Toisaalta luulis että se nainen siinä varaustiskillä oli varmistanu ettei ole menkat silloin jos siitä olisi haittaa. Noh, pitää kai kuitenkin soittaa ja varmistaa kun sinne on niin pitkät jonot ja lääkäri jää lomalle..

 
annnas, ultra otetaan sisäkautta eli vaginaalisesti kunnes maha on tarpeeksi iso. eli mulla otettiin rv15+ mahan päältä, sitä ennen sisäpuolelta kun raskaana kävin kontrolleissa useasti.
ja laittavat siihen ultratikun päälle kondomin, joten tuskin menkat haittaa. tietty kannattaa soitella ja kysyä tarkemmin.

tänne ei uutta.
 
karatin
Täällä kp 19 menossa (listassa tais olla 15). Yritystä oli alkuviikko, torstaina mies sitten lähti työreissulle, parin tunnin päästä pitäs lähteä sitä lentokentältä hakemaan. Taas meni parhaat päivät ohi. Harmittaa.
 
Hempukka87
kirjotin tänne jo viikko sitten pitkän litanian mutta se hävis taivaan tuuliin enkä enää sit jaksanut uudestaan kirjottaa. eli täti tuli ja nyt on kp12 8kk alkaa nyt yrittelemisessä... Nyt sitten tilasin ovistestejä (vihdoin) ja koko ensviikko niitä testailen ja toivon mukaan lakanatkin pöllyää ahkeraan ;) kilokin on nyt viikon aikana tippunut ja muutenkin on ihan hyvä mieli vaikka ei sitä haikaraa ookkaan ilmaantunut. Toivottavasti muille tulee haikarahavaintoja :flower:
 
Täällä vietellään viimeistä työviikkoa ja sitten alkaa kesäloma.Ihanaa =o)
Mitään oireita ei itselläni ole raskautumisesta.
Paraikaa sataa kaatamalla vettä.Eilen aurinkoinen ihanainen oli niin näkösällä koko päivän että oli oikeen ihana olla vaan ja loikoilla ja käytiinpä uimassa sitten koko perheen voimin ja ihan järvessä.
Täytyy sanoa että kylmää se vesi oli ihan oikeesti.En oo tottunu vaikka avantouintia oonkin vuosia harrastanut mutta tuon pojan syntymän jälkeen sekin sitten jäi.
No mutta mulla ei oo oikeen ihmeellisempää kerrottavana kun nyt vaan mennään päivä kerrallaan eteenpäin joten lueskelen ahkeraan kyllä kuulumisia
Moikka :wave:
 
TERVE VAAN
MULLA ON KYLLÄ VÄHÄN YLIPAINOA JA KOVA VAAVIKUUME
VIIM MENKAT 28.4 .NYT MENOSSA JO 30 PV EIKÄ MENKKOJA
PINNAN PÄÄT TODELLA ARAAT MIKÄ AVUKS, ONKO TIISTAI ELI HUOMENNA LIIAN AIKAISTA TEHDÄ TESTI MASUSSA PAINON TUNTUA. JA MIELIALAT VAIHTELEE TOHELLA PALJON JA OLEN AIKA VÄSYNYT
ANTAKEE VÄHÄN NEUVOO,, =)
 
Sateista maanantaita kaikille!!! =)
Alkaa täällä kierto lähestyä loppuaan, pientä jännitystä... pessimisti vaan kolkuttelee nurkalla! :kieh: :ashamed: =) :'( :headwall: :) Tunteet menee vuoristorataa!! Alkaa ne kuiteskin... :headwall:
Tuo sadesää laittaa mielen matalaksi, tulis jo auringonpaistetta. :)

Jeps. Annas mietti siellä sitä ultraa... kyllä se tarkoittaa, jotta vaginaalisesti, niin sisäpuolelta ultrataan. Ilmoittele vaan, jos menkat alkaa just tutkimuksiin mennes, niin tietävät sitten siirtää sun aikaa, jos tarvetta. Kerran on ainakin itselläni siirretty aikaa, kun oli jo runsasta vuotoa. Mutta toivotaan, ettei täti kurvaa nurkalle olleskaan!!!! Ja oviksen bongaaminen on mahtava juttu!!! Kroppa toimii!!! Nekin kaksi viivaa ovat kivoja saada... =)

Kirsikka; jos maltat odottelet vielä muutaman päivän, ennen testiä... itse en tietenkään malttaisi! ;) Peukut pystyssä!!!! :hug:

Ja kaikille tsemppiä :hug: ;) :wave: <br><br>
 
Hei!

Minä aloin tästä kierrosta tikuttamaan sitä ovista. Koskaan aikaisemmin en ole testannut ja nyt ajattelin, että täytyyhän sitä kokeilla, josko se minäkin ovuloin. Ja kun tätä lapsi asiaa olemme miehen kanssa pyöritetty useamman kuukauden.
Kaksi tikkua meni ja kolmas päivä toi tumman viivan testiin. Olipas iloinen olo, kun huomasi että kyllä se ovis tulee minullakin, kiloista huolimatta =). Kiertopäivä oli 14/ 28-32. Kai se ihan oikeaan aikaan on?

Alkukuusta oli "vakavaa" puhetta mieheni kanssa, että lähikuukausina jätämme ehkäisyn pois, mutta kun molemmat näimme positiivisen ovis-testin...niin, pari päiväähän siinä sitten meni peiton alla ahkerasti puuhastellen ja ILMAN ehkäisyä ;)

Nyt kp on 25/28-32.
Kieltämättä todella jännää puuhaa tämä on. Ekaa vaavia yritämme ja kaikki tuntuu NIIN jännältä.
Pienessä mielessä pyörii kaikenlaista; Olisimmeko niin onnekkaita, että ensimmäisestä kerrasta tärppäisi? Milloinkas hän sitten syntyy? Apua, kun olen näin "runsasmuotoinenkin"?(bmi 39)..........

Ja voitte kuvitella, että KAIKKI pienikin "outo" tunne johtuu mielestäni VAIN nyt siitä että olen VARMAAN raskaana..
Heh, vähemmälläkin "positiivisella panikoimisella" pääsisi hoitoon..:LOL:

Täytyy nyt vain rauhoittua ja odotella kierron loppuun mitä tapahtuu.


MammaWannabe: Kiitos kivasta libresse.fi vinkistä. Kävin rekisteröitymässä ja kalenteri on kiva.

Tirppaliinu: Pidän peukkuja ylhäällä, ettei täti tule kylään!!!


Kaikille :hug:
 
Hei kaikki!

Taas on kulunut pitkä tovi kun viimeksi olen täälä käynyt ja tällä kertaa onkin plussauutisia kerrottavana!! Eli plussa saatu tikkuun joten nyt vain odotellaan että jaksaako pikkuinen olla matkassa mukana loppuun saakka vai palaanko takaisin kuumeileman.

Paljon plussaonnea kaikille sitä tarvitseville!! =)
 
Hempukka87
Hei ihanaa Kuumeilija! :flower: Toivotaan todellakin parasta!
Mä en malta millään jaksaa odottaa että posti tulisi... vielä puolituntia ja sitten joutuukin melkeen heti lähtee töihin enkä niitä kuitenkaan kerkeä enää tänään testaamaan. Mut kuitenkin jotenkin on niin malttamaton. Sama juttu kuin tekis raskaustestiä, kaikki varmasti tietää.
Nyt kun sain keittiövaa'an niin nyt sitten alkaa kunnon kesärutistus kilojen poissaamiseksi =)
 
MAANANTAI 27.5.2007

Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp61/36.............................yk11
annnas......................kp18/33.............................yk6
Hempukka87..............kp13/30.............................yk8
Vio-la........................kp34/28-31.........................yk3
mammax76................kp25/28-32........................yk1
heminä......................kp25/28.............................yk8
karatin.......................kp20/~30..........................yk7
MammaWannabe........kp2/??...............................yk5


Toista toivovat
************

mantana.....................kp31/28-38.........................yk11
Äitipeikko...................kp27/36..............................yk5
MARZA 1970...............kp21/30............................~1,5v
tiitikkä........................kp30/28-35.....km:n jälkeen yk 1
Pullukka.....................kp14/28............................yk?


Neljättä toivovat
**************

Heidi74..........................54/36-42....................neljättä toivotaan


Viidettä tehtailevat
****************

kriisi...........................kp19/26.............................yk3


Kuudetta kuumeilee
****************

touhu tenava...............kp21/28-32....km:n jälkeen yk15


MUKANA OVAT MYÖS
******************

kiharapää
Tirppaliinu
MaalisXXLmamma76
Laku


PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi
Afu-82
Kuumeilija-79


Mites muuten Anna333 ja Heidi74 kun kp on aikas pitkällä sekä muut joilla kierto ylittyny?<br><br>
 
Noh,nyt tuli sitten täräytettyä se testi ja aivan kuten arvelinkin eli nega! :'( Mietin sitten toisaalta,että voiskohan olla mahdollista,että sitä raskaushormonia ei edes vielä olisi ehtinyt erittyä elimistöön niin paljon,että testi sen kertoisi? Kun ei minulla tosiaankaan ole vasta kun pari päivää myöhässä mensut. En siis tiedä uskallanko vielä heittää kirvestä kaivoon vai en?
 
Ei kannata heti luovuttaa... Kuullut monia tarinoita missä on ollut nainen jo ties monennella viikolla ennen kuin on näyttänyt testi plussaa! Suosittelisin myös noita erittäin herkkiä testejä jos tätipäivien olis pitäny tulla vasta pari päivää sitten. Itsellä ei henk.koht. kokemusta tosiaan ole mutta mitä olen kuullut niin aika yksilöllistä tuo milloin näkyy testissä! =)
 
Juu,kiitos!=) Niin ja unohdin senkin mainita,että lämmöt on ollu koholla nyt sen pari päivää..Kuulu kai sekin jollain lailla mahdollisiin "raskausoireisiin"? Kun ei mulla yleensä menkkojen aikaan oo koskaan lämpöä ollu.. :eek: <br><br>
 
MOIKKA! ILMOITTELEN ET TEIN APTEEKIN RASKAUSTESTIN TÄNÄ AAMUNA JOKA NÄYTTI AIKA HAAMUMAISTA VIIVAA .MUT NÄYTTI KÄHTA KUTENKIN ELI OLEN KAI PIENIIN PÄIN VIHGOIN. =) TULI OIKEEN TIPPA SILMÄÄN
KUN TAJUSIN .ON SITÄ YRITETTYKIN.
 
Huomenta!!! Kirsikka ONNEA!!!! Kyllä se viiva siitä vahvistuu!! Hienoa! PALJON TARRAISIA SUKKASIA PIENELLE!!!! :hug: =)

Tirppaliinu älä vielä menetä toivoasi!

Tulee aina mun oma mamma mieleen, kun hän odotti pikkusiskoani... ramppasi kolme kertaa näytteen kanssa labraan... lääkäri ilmoitti sitten tutkiessaan myöhemmin, jotta olette raskaana! Sisko syntyi siitä noin kuukauden päästä, kuukauden etuajassa; eipäs ehtinyt mamma olla tietoisesti kauan raskaana, vaikka sitä epäilikin! Kuukautiset oli normaalit ja eipä silloin ultrattu! Siksi hän aina jaksaa muistuttaa minua, jotta tee nyt testi, ei sitä tiedä koskaan... !!! =)

Lämpimän aurinkoista päivää kaikille ja plussaisia tuulosia!! + + + + + :whistle: :wave:
 
Uskaltaisikohan tuota vielä..tuntuu niin mahdottomalta ajatella,että "mitä jos sittenkin". Ajattelin heti kun näin sen vuodon,että "jahah tämä tais olla taas tässä" En taas kyllä tiedä mihin uskoa ja mihin ei,on niin ajatukset sekasin ja kärttynen olo ettei toista.
 

Yhteistyössä