Muita perheitä, jossa kaikki lapset samaa sukupuolta?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
älkää välittäkö.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä en ymmärrä ihmisiä, joiden tarttee ylipäätään kommentoida yhtään mitään, vaikka perheessä ois kymmenen samaa sukupuolta olevaa lasta...
Samaa mieltä! Pitäkööt asiansa ihan omana tieton jos jurppii :kieh:
Meillä vasta yksi lapsi ja toinen tulossa, koko ajan saan kuulla jo nyt kommenttia "voi kunpa olisi tyttö, ettei tarvis enään lapsi tehdä" jne..

Meillä kans vaan tyttöjä pari kipaletta. Kolmatta kuumeillaan ja ihan piruuttaan toivon senkin olevan tyttö. Jatkuvasti saan kuulla kommentteja "kait te vielä pojan teette"... Ihan niin kuin siihen olisi itsellä paljonkin sananvaltaa!!!! Varsinkin oma mummoni on höpötellyt koko tyttöjen olemassaolo ajan mulle kaksospojista????
Kuinka mä teen seuraavaksi oikein kaksin kappalein sitä OIKEAA merkkiä.... Sieppaa välillä todella rankasti ja olen siitä joskus sanonutkin, enkä mitenkään kauniisti!!!

Vierasäiti
Alkuperäinen kirjoittaja elinanpoppoo:
Ja kun on VAAN TYTTÖJÄ niin on jotenkin alempiarvonen kun jos ois vaan poikia, huomattu on :(
Näin on. Muka tasa-arvo suomessa, ja pah! Joistakin se on coolia jos on monta poikaa mutta ei kun on vaan tyttöjä, vaan pitäisi väkipakolla se arvoisa poika tehdä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja elinanpoppoo:
Ja kun on VAAN TYTTÖJÄ niin on jotenkin alempiarvonen kun jos ois vaan poikia, huomattu on :(
Näin on. Muka tasa-arvo suomessa, ja pah! Joistakin se on coolia jos on monta poikaa mutta ei kun on vaan tyttöjä, vaan pitäisi väkipakolla se arvoisa poika tehdä.
ei kun väkipakolla se toinen sukupuoli, oli nyt sitten kumpi vaan.

archie
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä en ymmärrä ihmisiä, joiden tarttee ylipäätään kommentoida yhtään mitään, vaikka perheessä ois kymmenen samaa sukupuolta olevaa lasta...
Asiaa kirjoitit. Siis mitä helvetin väliä sillä on onko lapset tyttöjä vaiko poikia vaiko molempia. Ja just tuo et TÄYTYY olla kumpaakin sukupuolta niin sit on vasta täydellistä.

LaPooh harmaana
Onpa hölmöä käytöstä päästää suustaan edellä mainittuja kommentteja. Mä ainakin vetäsisin jupiterin kokoisen herneen nenääni jos joku mulle huomauttais lasteni sukupuolesta. Meillä tosin on vain yksi lapsi, mutta jos toinen joskus tulee niin salaa toivon sen olevan samaa sukupuolta kuin esikoinenkin on

Varsinki vähän vanhemmat ihmiset osaa joskus olla oikeita mölösuita.

Mummi sano siskolle suoraan että toivottavasti nyt tulee poika ku toista lastansa ootti.

Naapurin ukko sano jotenki että mikäs se semmonen perhe on jossa ei oo ku tyttöjä,sanoin sitten suoraan että meillä niin on...ja menipä ukko hiljaseks :LOL:

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Varsinki vähän vanhemmat ihmiset osaa joskus olla oikeita mölösuita.

Mummi sano siskolle suoraan että toivottavasti nyt tulee poika ku toista lastansa ootti.

Naapurin ukko sano jotenki että mikäs se semmonen perhe on jossa ei oo ku tyttöjä,sanoin sitten suoraan että meillä niin on...ja menipä ukko hiljaseks :LOL:
:D :kieh: Me oltiin katsomassa mummoa vanhainkodilla äitini ja hänen 3 siskonsa kanssa, äidin vanhemmilla on ollut maatila ja siellä joku paikkakunnan hurja mummu päivitteli ääneen puolen tuntia koko vierailun ajan, että "voi mikä vahinko, voi mikä vahinko, voi mikä todellinen vahinko kun vaan tyttölapsia" :whistle:

Meillä on kaksi poikaa enkä tyttöä toivonutkaan, vaikka monet niin luulivat.
Jos vahinko sattuis ja kolmas lapsi tulis, haluisin hänestäkin poikaa ja se varmaan olis jo monien tuttujen mielestä uskomatonta.

Mä en ymmärrä mitä väliä sillä on, onko perheessä poikia, tyttöjä vai molempia.

Asiasta kukkaruukkuun... Mun äidin isä oli suuttunut kätilölle, kun oli sairaalaan soittanut kuudennen ja viimeisen lapsen syntymän jälkeen ja oli kuullut senkin olevan tyttö :D ihan niinkun se kätilö olis siihen jotain voinu vaikuttaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
Asiasta kukkaruukkuun... Mun äidin isä oli suuttunut kätilölle, kun oli sairaalaan soittanut kuudennen ja viimeisen lapsen syntymän jälkeen ja oli kuullut senkin olevan tyttö :D ihan niinkun se kätilö olis siihen jotain voinu vaikuttaa :whistle:
Aika paha :LOL:

Yhteistyössä