Mulla on yksi lapsi, tyttö. Haluan monta lasta lisää ja toivottavasti ne lapset olisivat tyttöjä
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Meillä kolmas poika tulossa ja ollaan onnellisia, kun vaan lapsi olisi terve. :heart: ..Mutta meillä vauvakuumeilu jatkuu ja toiveissa olisi vielä pari tenavaa, enkä panisi pahaksi vaikka toinen niistä olisikin tyttö. Olen "unelmissani" nähnyt neljä poikaa ja yhden tytön. :ashamed:
Ja minulle on kommentoineet ihmiset vain, että pitää miestä vaihtaa jos meinaan tyttöä tehdä..jne..
ai, no sitten mun mies on todella huono rakastaja kun on VAIN kolme poikaa No tuon tapaista kommenttiahan sitä saa jatkuvasti nyt kolmannen pojan jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja Tuulia79:Tyttöjen äidit huomio. Seuraavalle kommentoijalle sanokaa, että parhaimmat rakastajat tekevät vain tyttöjä. Eivät hötkyile liikaa tekiessään. =)
Olisko siihen pitänyt sitten kirjoittaa "kunhan olis sairas".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyhmästi sanottu kun vaan olisi terve,mitä jos ei olekkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja JUST:Olisko siihen pitänyt sitten kirjoittaa "kunhan olis sairas".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyhmästi sanottu kun vaan olisi terve,mitä jos ei olekkaan?
Eiköhän tuo ole ihan normaalia sanoa kunhan olis terve?
No tottakai sitä nyt jokainen toivoo että lapsi olisi terve.. ei kai kukaan nyt tieten tahtoen toivo että lapsi olisi sairas :/ ja mä tarkotan terveellä sitä ettei olisi mitään vakavia sairauksia..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Meillä kolmas poika tulossa ja ollaan onnellisia, kun vaan lapsi olisi terve. :heart: ..Mutta meillä vauvakuumeilu jatkuu ja toiveissa olisi vielä pari tenavaa, enkä panisi pahaksi vaikka toinen niistä olisikin tyttö. Olen "unelmissani" nähnyt neljä poikaa ja yhden tytön. :ashamed:
Ja minulle on kommentoineet ihmiset vain, että pitää miestä vaihtaa jos meinaan tyttöä tehdä..jne..
Tyhmästi sanottu kun vaan olisi terve,mitä jos ei olekkaan?
En oo koskaan toivonut senkummemmin tyttöä, poikaa, kuin tervettäkään. Kunhan vaan tulis lapsi. Ettei esim. mikään apinanpoikanen. Kova hinku on ollut vaan saada LAPSIAlkuperäinen kirjoittaja JUST:Olisko siihen pitänyt sitten kirjoittaa "kunhan olis sairas".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyhmästi sanottu kun vaan olisi terve,mitä jos ei olekkaan?
Tuota noin, katsos kun maailman monta miljoonaa ihmistä ei ole samanlaisia, eikä ajattele samalla tavalla.Kyllä minä ainakin tervettä olen aina toivonut.Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:En oo koskaan toivonut senkummemmin tyttöä, poikaa, kuin tervettäkään. Kunhan vaan tulis lapsi. Ettei esim. mikään apinanpoikanen. Kova hinku on ollut vaan saada LAPSIAlkuperäinen kirjoittaja JUST:Olisko siihen pitänyt sitten kirjoittaa "kunhan olis sairas".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyhmästi sanottu kun vaan olisi terve,mitä jos ei olekkaan?
MINÄ en ole koskaan toivonut tervettä lasta. olen toivonut vain lasta joka voisi elää ihmisarvoisen elämän!Alkuperäinen kirjoittaja hei:No tottakai sitä nyt jokainen toivoo että lapsi olisi terve.. ei kai kukaan nyt tieten tahtoen toivo että lapsi olisi sairas :/ ja mä tarkotan terveellä sitä ettei olisi mitään vakavia sairauksia..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Meillä kolmas poika tulossa ja ollaan onnellisia, kun vaan lapsi olisi terve. :heart: ..Mutta meillä vauvakuumeilu jatkuu ja toiveissa olisi vielä pari tenavaa, enkä panisi pahaksi vaikka toinen niistä olisikin tyttö. Olen "unelmissani" nähnyt neljä poikaa ja yhden tytön. :ashamed:
Tyhmästi sanottu kun vaan olisi terve,mitä jos ei olekkaan?
ihmisarvoista elämää tuskin voi viettää jos koko elämänsä makaat vammautuneena (synnytyksessä/raskaudessa tulleissa) sängyn pohjalla, älyämättä mitään, et kuule etkä näe, et osaa tehdä mitään itse et syödä etkä käydä vessassa, et koskaan puhu, etkä naura saatika juokse.Alkuperäinen kirjoittaja miero:MINÄ en ole koskaan toivonut tervettä lasta. olen toivonut vain lasta joka voisi elää ihmisarvoisen elämän!
Niin, mutta kun noihin seikkoihin ei voi toivomalla vaikuttaa....Alkuperäinen kirjoittaja nainen:ihmisarvoista elämää tuskin voi viettää jos koko elämänsä makaat vammautuneena (synnytyksessä/raskaudessa tulleissa) sängyn pohjalla, älyämättä mitään, et kuule etkä näe, et osaa tehdä mitään itse et syödä etkä käydä vessassa, et koskaan puhu, etkä naura saatika juokse.Alkuperäinen kirjoittaja miero:MINÄ en ole koskaan toivonut tervettä lasta. olen toivonut vain lasta joka voisi elää ihmisarvoisen elämän!
Mulla on erillainen kuva lapsesta kun lasta olen ruvennut yrittämään.
Aika jännä että ihmiset eivät toivo lapsen olevan terve..
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:Niin, mutta kun noihin seikkoihin ei voi toivomalla vaikuttaa....Alkuperäinen kirjoittaja nainen:ihmisarvoista elämää tuskin voi viettää jos koko elämänsä makaat vammautuneena (synnytyksessä/raskaudessa tulleissa) sängyn pohjalla, älyämättä mitään, et kuule etkä näe, et osaa tehdä mitään itse et syödä etkä käydä vessassa, et koskaan puhu, etkä naura saatika juokse.Alkuperäinen kirjoittaja miero:MINÄ en ole koskaan toivonut tervettä lasta. olen toivonut vain lasta joka voisi elää ihmisarvoisen elämän!
Tuskin mihinkään pystyy toivomalla vaikuttaa, mutta saakait sitä aina toivoa ja haluta!Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:Niin, mutta kun noihin seikkoihin ei voi toivomalla vaikuttaa....Alkuperäinen kirjoittaja nainen:ihmisarvoista elämää tuskin voi viettää jos koko elämänsä makaat vammautuneena (synnytyksessä/raskaudessa tulleissa) sängyn pohjalla, älyämättä mitään, et kuule etkä näe, et osaa tehdä mitään itse et syödä etkä käydä vessassa, et koskaan puhu, etkä naura saatika juokse.Alkuperäinen kirjoittaja miero:MINÄ en ole koskaan toivonut tervettä lasta. olen toivonut vain lasta joka voisi elää ihmisarvoisen elämän!