Muita perheitä, jossa kaikki lapset samaa sukupuolta?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
meillä on nyt 2 tyttöö ja tulevan vauvan sukupuolta en tiedä vielä(ehkä haluun tietää ja muille en kerro) mutta kyllä ne komentit ottaa päähän et olis nyt poika kun tyttöjäkin jo on :headwall: :headwall: ja mulle se on ihan sama kumpaa sukupuolta hän on :heart: :heart: olen vaan todennut että siten teen sen 7 lumikkii ja kääpiön jos vaan madolista mutta tämä taitaa jäädä nyt viimeiseksi lapsoseksi sitten ...

Jepulis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
MINÄ en ole koskaan toivonut tervettä lasta. olen toivonut vain lasta joka voisi elää ihmisarvoisen elämän!
ihmisarvoista elämää tuskin voi viettää jos koko elämänsä makaat vammautuneena (synnytyksessä/raskaudessa tulleissa) sängyn pohjalla, älyämättä mitään, et kuule etkä näe, et osaa tehdä mitään itse et syödä etkä käydä vessassa, et koskaan puhu, etkä naura saatika juokse.

Mulla on erillainen kuva lapsesta kun lasta olen ruvennut yrittämään.
Aika jännä että ihmiset eivät toivo lapsen olevan terve..
Niin, mutta kun noihin seikkoihin ei voi toivomalla vaikuttaa....
Tuskin mihinkään pystyy toivomalla vaikuttaa, mutta saakait sitä aina toivoa ja haluta!
Kyllä toivominen vaan joihinkin asioihin vaikuttaa, kun alkaa toimia niin että toive täyttyisi.. Mutta terveen lapsen saamisessa ei paljon ole tehtävissä. Tietenkin ettei juo viinaa, ota sopimattomia lääkkeitä yms., sellaisilla voi vaikuttaa. Mutta aika vähissä ne konstit on.

Siksi olenkin aina van toivonut LASTA. Ja aina olen saanut. En joka kerta ihan priimaa, mutta sillä kertaa aina se 100% paras!!!!

.
Onhan tuollaista vuosien varrelta kuultu, mutta se on vain sellaista "hyvää päivää" keskustelua. En ole osannut niitä koskaan pahalla ottaa ja miksi pitäisikään, kun ei niitä ole pahalla tarkoitettukaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Siksi olenkin aina van toivonut LASTA. Ja aina olen saanut. En joka kerta ihan priimaa, mutta sillä kertaa aina se 100% paras!!!!
Tietysti OMA lapsi on aina se 100% paras mitä voi koskaan saada, mutta kuitenkin toivon että lapseni syntyessään olisi terve, sairaskin on toki tervetullut,rakastettu ja ihana oma kulta.Mutta toivon kuitenkin terveyttä kaikille.

nausku
Meillä kaksi poikaa. Jos olisi ollut edes toinen tyttö niin lapsiluku olis jäänyt siihen. Mutta ainakin yksi pitää vielä tehdä.. Tosin miehelle olen jo tehnyt selväksi, ettei poikia enää meille tule. Jos olisin saanut sukupuoliin vaikuttaa olisi meille tullut vaan tyttöjä.

samoin
Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:
No ööh onpa jotkut jopa ottanut osaa, kun mulla kolme poikaa. Eipä mua haittaa, heinoja lapsia ovat, ja itse sen tiedän. Ylpeä olen kuin mikä, ja vielä ylpeämpi olisin esim. neljästä pojasta tai tytöstä. Tuntisin olevani aika supermamma. Ja kyllähän ihmiset ihaileekin tuollaisia sarjoja. Iloista odotusta teidän perheelle. :wave:
kyllä multakin enemmän ihastusta löytyy jos on vaikkka neljä poikaa, ihan hyvä juttuhan se olisi!! =)

Miksi ei saisi toivoa tervettä lasta? Onhan luonnollista että toivot rakkaasi olevan terve. Jos odotusaikaan toivoo tervettä lasta ei se vähennä yhtään "sairaan lapsen arvoa" tai tee sairasta jotenkin "erilaista" lasta yhtään vähemmän rakkaamaksi.

Ihan sama kun useimmat meistä toivoo omaa biologista lasta.Ja ihan luonnollista on toivoa. Silti jos elämä kääntyy niin että saa adoptiolapsen on hän ihan yhtä rakas. Lapsi on aina lahja kuten jo aikaisemmin kirjoittelinkin, vaikka tää meni nyt hieman aiheen vierestä...

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:
Joo meillä. Se on kuulemma siten, että kirveet vaan sängyn alle, saunassa munalöylyt ja päälle poikakahveet. Tyttöjä tulee kun vedetään keskiöön ja poikia ylämummoon.
:D Jessus, meillä on kyllä tullut "helpommalla" molempia. ;)

Meillä on neljä tyttöä ja useastihan se on kuultu että vieläkö poikaa yritätte. :whistle: Tulee joskus sellainen idioottimainen tunne, että luuleeko ne ihmiset oikeasti että ollaan tehty neljä lasta, vaikka vain tyttö ja poika oltais haluttu.
Joillakin se on vain sellaista puhetta kun ei muutakaan sanomista keksitä ja joillakin taas selvää kateutta sitä kohtaan että meillä on neljä lasta, oli ne sitten mitä merkkiä tahansa. Olenkin joskus miettinyt että muuttuisikohan meidän maailma oikeasti niin paljon jos tulisi poikakin vai pitäisikö se määrä myös tasata että poika ei tunne oloaan yksinäiseksi. Kohta meillä olis varmaan 10 lasta jos pitäis ottaa kaikki asiat huomioon ja sitten niitä olisi minun mielestä liikaa :D

Kata
Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:
Mulla kans kaks poikaa ja niitä kommentteja tulee. Koska teette sen tytön ym. Mitä per**leen väliä sillä on, onko lapset tyttöjä vai poikia??? Mä en edes haluais tyttöä! :kieh:
Etsin kyllä ihan muuta, mutta törmäsin tähän ketjuun.

Tuo kyllä pisti silmään; johan oli ristiriitainen kommentti. :eek:

Ei ole väliä onko tyttö vai poika, kunhan ei ole tyttö?

vierailija
Vanha topsu mutta pakko kommentoida.. Tänään rakenneultrassa selvisi että tulossa on toinen poika. Ja äitini kommentti oli "saa heittää prinsessahaaveet romukoppaan" jee kiitti mutsi. Kyllä mäkin aina kuvitelmissani olen ollut yhden tytön ja yhden pojan äiti (kuten omassa lapsuudessa meitä oli minä ja veli) mutta nyt menee näin..

SurullinenSiru
Näitä kun lukee niin ei voi kuin ihmetellä ihmisten kommentointia! En tajua mikä pakko olisi olla kumpaakin sukupuolta!

Mä tiesin jo teininä, että haluan monta lasta ja mieluiten tyttöjä kaikki. Ei kuitenkaan mennyt elämä niin ja mulla on yksi tyttö. Toinen lapsi saisi tulla tuon melkein täysi-ikäisen lapsen lisäksi, mutta ei vain kuulu ja pian alkaa tulla ikä vastaan.

Yhteistyössä