Muita naisista haaveilijoita?

olen ollut useammankin naisen kanssa, mutta siitä on aikaa jo yli kymmenen vuotta. kaipaan edelleen naisen vartaloa ja sen hyväilyä. mieheni tietää että minulla on ollut suhteita naisiin ennen meidän suhdetta. on hän kerran päässyt mukaankin, mutta siitä tuli minulle paha mieli ja se jääköön viimeiseksi kerraksi. KAIPAAN naista!!!!
 
esteri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 04:44 mää kirjoitti:
olen ollut useammankin naisen kanssa, mutta siitä on aikaa jo yli kymmenen vuotta. kaipaan edelleen naisen vartaloa ja sen hyväilyä. mieheni tietää että minulla on ollut suhteita naisiin ennen meidän suhdetta. on hän kerran päässyt mukaankin, mutta siitä tuli minulle paha mieli ja se jääköön viimeiseksi kerraksi. KAIPAAN naista!!!!
tahtois kanssa kaivata ;)
 
haave
olen niin monesti itseni tyytyväiseksi tehnyt naisesta fantasioden,olen keskustellut hyvän ystäväni kanssa asiasta:pitäskö joskus koittaa,tultiin tulokseen olemme liian hyviä ystäviä ei siitä mitään tulisi.katsotaan tuleeko haaveesta koskaan totta,uskallanko toteuttaa sen!
 
Olen 25v kahden lapsen äiti, pirkanmaanalueelta... oon joskus ollu naisen kaa mutta se oli enimmäkseen vaan suutelua, ja siitä on jo tosipitkä aika. Nyt on taas tuo ajatus naisen kanssa olemisesta ruvennut pyörimään mielessä... haluisin taas kokeilla jos vaan uskaltais...
 
Hei. Vanha ketju, mutta ilmeisesti vielä pihisee? Täällä yksi seksuaalisuutensa kanssa ikänsä painiskellut. Vaikka ehdin jo pitkän heterosuhteen jälkeen todeta, että naiset vie, päädyin jälleen hetskusuhteeseen ja tulin äidiksi. Seksissä ei sinänsä valittamista ole, mutta luonto huutaisi tätä tikantyttöä toisen tytön luo :heart: Olisi kiva löytää samankaltaista seuraa, live- tai meilikontakteja, vaihtaa ajatuksia jne ;)
 
koskaan en ole ollut naisen kanssa mutta suurin haaveeni olisi päästä naisen suloihin koskettamaan kielelläni. Kostun jo ajatuksesta. Kun olen itseni kanssa niin katson vain lesbofilmejä. Miehen kanssa katsotaan muuta mutta mun silmäni on aina naisen tussussa tai rinnoissa :p :p :p :p :p :p :p
Mutta olen liian ujo varmaan koskaan tekemään aloitusta naisen kanssa
 
Itse kielsin haaveeni ja unelmani toisen naisen läheisyydestä eläen kuin häkissä.
Kun vihdoin uskalsin kokeilla toisen naisen läheisyyttä ja lämpöä, niin se oli kuin olisin uudesti syntynyt! Nyt elän parisuhteessa rakkaani kanssa, ja olen onnellinen siitä, että minulla on vaimo, ja saan olla rakastamani naisen vaimo :heart:
 

Yhteistyössä