Muita naisista haaveilijoita?

MyösMinä
....haaveilen rakastelusta naisen kanssa. Oon jo vuosia sitten todennut tämän bi-seksuaalisuuteni, elän tosin miehen kanssa avioliitossa ja meillä on yksi lapsi, mutta ei ne asiaa muuksi muuta. Haluaisin entistä enempi toteuttaa haaveeni, mutta ei ole kiikarissa ketään enkä tiedä mistä edes sellaisen löytää/tapaa... :whistle:
 
Minullakin mies ja lapsikin, mutta tunnen vetoa myös naisiin. En voi sanoa että olisin bi, koska en haluaisi elää toisen naisen kanssa, mutta seksin harrastaminen onkin jo ihan eri juttu sinänsä. Jään tässä nyt taas haaveilemaan :p
 
Vuosi sitten jos multa olis kysytty niin olisin sanonu ETTEI IKINÄ! Mut niin vain kävi et rakastuin naiseen (olen naimisissa ja lapsiakin) ja tunteet olivat molemminpuolisia. Olen harrastanut hänen kanssaan seksiä, ja voin vaan todeta että ikinä mies ei pysty samaan! En tunne pettäneeni miestäni kuten esim. jos vieraan miehen kanssa olisin harrastanut seksiä. Se oli vain sellainen pieni seikkailu, josta jäi hyvät muistot ;)
 
vakkari harmaillen
Itsellä mies ja lapsia.

Ennen heitä olin useassa suhteessa tyttöjen kanssa. Yhden kanssa asuinkin.

Mielestäni seksi ei ole yhtä ihanaa miehen kanssa. Valitettavasti.

Kaipaan kyllä kieltämättä niitä aikoja. Vaikka lapset ovatkin kaikki kaikessa.

Kiva lukea etten ole ainut.
 
ihmettelijä
Musta on aika erikoista, että ihmiset pohtii ihan vakavissaan, että eihän se oo pettämistä, jos ois naisen kanssa.
Kyllä mä ainakin ottaisin asian ihan yhtä kamalana, jos mun mieheni ois miehen kanssa kun naisen.
Pettämisessähän on kyse siitä, että ylittää yhdessä sovitut rajat ilman lupaa. Jos asia täytyy salata, kyseinen toiminta on mielestäni pettämistä. Jollei asiassa mitään kummallista, kertokaa toki miehellenne, että suunnittelette reissua toisten sänkykamareihin (oli sitten kyseessä reissu miehen tai naisen luo).
Mielelläni kuulisin ajatuksia, miks ette luokittele seksiä naisen kanssa pettämiseks, mutta miehen kanssa kyllä?
 
Musta harmaana
Kyllä :snotty:
Juuri katoin irkkigalleriassa erästä tuttavaani, tuijotin kuvaa kauan ja haaveilin. Se on kuin L-koodin Shane MUTTA kaunis oikeesti ja silti niin tuhma, pelottava ja voimakkaan olonen persoona. Siis niin uskomaton. Häntä en saa koskaan ja ihmettelen miten yksi nainen voi noin saada mahan sekasin. Kuolisin sen kosketuksesta. :p :eek: :saint: B) :'( Enkä koskaan varmaan löydä parempaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 15:55 Testi kirjoitti:
Testaa sukupuolesi.

http://www.seta.fi/transtukipiste/pelit/ttp0902.php
Mä olen sukupuolineutraali :eek:
Tarkoittako tämä nyt sitä, etten ole mies enkä nainen, vai mitä hel.vettiä??
Eipä vainkaan, tiedän kyllä mikä olen naisiani ;)
 
Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET NAINEN

Kuvauksesi
Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.



:whistle:
 
Yölintu
Mä tykkään seksistä miehen kanssa tosi, tosi paljon!! Seksi on elämäni suola ja sokeri... Mutta toisaalta kauniit naiset kiehtovat minua - siis tykkään katsella ja näen naisissa eroottisia asioita. Kyllä katseeni kääntyy seksikkään naisen perään herkemmin kuin miehen. Joskus olen suudellut naisen kanssa - ihan leikkimielessä - mutta ei se tuntunut yhtään sen hassummalle kuin miehenkään kanssa suuteleminen. Eikä ajatus seksin harrastamisesta naisen kanssa ole minulle vastenmielinen - en tiedä kuinka käytännössä sitten kävisi, kun en ole koskaan kokeillut. Eikä ole ollut tilaisuuttakaan....
 
Yölintu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 19:27 ihmettelijä kirjoitti:
Musta on aika erikoista, että ihmiset pohtii ihan vakavissaan, että eihän se oo pettämistä, jos ois naisen kanssa.
Kyllä mä ainakin ottaisin asian ihan yhtä kamalana, jos mun mieheni ois miehen kanssa kun naisen.
Pettämisessähän on kyse siitä, että ylittää yhdessä sovitut rajat ilman lupaa. Jos asia täytyy salata, kyseinen toiminta on mielestäni pettämistä. Jollei asiassa mitään kummallista, kertokaa toki miehellenne, että suunnittelette reissua toisten sänkykamareihin (oli sitten kyseessä reissu miehen tai naisen luo).
Mielelläni kuulisin ajatuksia, miks ette luokittele seksiä naisen kanssa pettämiseks, mutta miehen kanssa kyllä?
Me ollaan mieheni kanssa jokus keskusteltu siitä, mitä kumpikin pitää pettämisenä. Tulimme mm. siihen tulokseen, että pettämistä se on, oli rikoskumppanina sitten nainen tai mies. Siis oltiin molemmat samaa mieltä asiasta. =)
 
Sln27
Voih.. kunpa joku neuvoisi minua tässä vaikeassa elämässä. Pakahdun ja räjähdän kohta tähän salailuun ja tunteiden piilotteluun, itseltäni :x .
Olen melkein aina tuntenut vetoa samaan sukupuoleen, nuorempana siitä tietämättä, vanhempana ymmärtäneenä. Kokemukset aiheesta ovat lähes nollassa. Ei ole ollut tilaisuutta eikä rohkeutta myöntää saati puhua aiheesta, ei edes parhaille ystäville. Kuinka surullista ja piinaavaa. Viime aikoina (johtuen varmaan L-koodi -sarjasta :LOL: ) nuo ihanat tunteet ovat vallannet minut ja pitävät tiukasti otteessaan.. ihastun kavereihin, kaupan täteihin, kaikkeen kauniiseen mikä liikkuu.. no melkein!!
Ongelmani siis on etten uskalla enkä VOI tuoda suuntautumistani julki kenellekään, en miehelleni enkä ystäville. Sellainen vaan ei ole mahdollista näin pienessä kylässä. Meillä on täällä oma pieni elämä joka rullaa paikallaan rutiineja noudattaen.
Se mitä tämä mamma kaipaisi on.. hellää kosketusta, tuoksuvaa ihoa, lempeää katsetta, kaikkea herkkyyttä mitä naisten välillä voi olla. Tahtoisin sen edes pieneksi hetkeksi! Haaveilen voisiko jopa sanoa uudesta elämästä jossain toisaalla, suvaitsevaisemmassa paikassa, rakas kainalossa. Ei olisi huolta sukulaisten ym. mielipiteistä.
Mutta en minä tosissaan tätä elämää siihen vaihtaisi, poikani takia. Olen siinä pisteessä etten voisi kuvitella eläväni naisen kanssa kasvattaen lasta, en ole NIIN #&%?$!*.. olen sitten kai bi :) . Tahtoisin elää perheeni kanssa ja saada naispuolisen salarakkaan! Mutta sekään ei käy koska ihmiselle on suotu tämä omatunto.. eli: mitä teen ongelmani kanssa?? Oikeastaan tähän pattitilanteeseen ei ole ratkaisua koska en petä enkä jätä. Suhteeni tähän mieheen on sitten toinen tarina. Peruspointti on kuitenkin se että suhteemme ei ole niin hyvä etteikö se joskus loppuisi. Siis saatan vaikka lähivuosina olla vapaa kokeilemaan mitä haluan... jää nähtäväksi.
Mutta olisi eri kivaa jos jollain olisi samankaltainen tilanne tai muuten vaan kommentoisi. Ulosantini ei ole parhaimmillaan näin tekstimuodossa, mutta yritetty on.
 

Yhteistyössä