muita n.-33kg tiputukseen?

Katari Kaveri kertoo aina varoittavaa esimerkkiä.. Yöllisellä reissulla vauvan luokse, aina karkkikipon kautta.. Kerran karkit olivat päässeet loppumaan, niin joutui kaivelemaan keskellä yötä kaapista siirappipurkin :LOL: Tän muistin joka ikinen kerta kun karkin pistin suuhun.. Ja mikä ihanampaa kun yöllisellä vessa reissulla suussa maistuu pahalle..keittiön kautta takaisin ja suklaapala suuhun ja taas on kiva nukahtaa suu hyvän makuisena..Voipi maistua hyvälle vielä herätessäkin :D En osta enää suklaata, koska sen kyllä tietää miten siinä kävis. Sama kuin antais alkoholistille pullon ja pyytäis säilyttämään sitä :headwall:

-Anu-
 
Nopsaan painoa: Samassa suunnilleen ollaan, eli 97,0. Meijän vaaka edelleen heittelee, mut kuntosalilla näyttäis olevan samoissa. Ens viikolla sit taas neuvolan vaa'alla testaillaan. Vielä kaks päivää harjottelua ja sitten helpottaa. Pingulla tulee vartin päästä viikkoja täyteen 30+0 ja masuvaltakunnassa kaikki hyvin. Tsemppistä kaikille painonpudotukseen! :heart:
 
Huomenta!

Täällä myös ilmottautuu yksi suklaaholisti... Ja kaikki muukin karkki mikä vaan kotoa löytyy niin menee alas kyllä. Suklaansyönnissä mulla ei ole olemassa mitään kohtuuta... Siksi olen nyt koittanut olla enimmäkseen ilman, mutta niitä ahmimiskohtauksia tulee kyllä edelleen, mutta onneksi ei enää joka ilta, eikä edes joka viikko. Joten kai toivoa on että kuten alkoholismista myös suklaaholismista voi parantua... Ja tuosta siirappijutusta tuli mieleen, että olen mäkin monta kertaa suklaatuskissani lapioinut suuhuni kaakaojauhetta kun ei ole muuta ollut...

Syömisestä liikuntaan... Aloitin aamun Corella ja täyty sanoa että teki oikeen hyvää... Mun ongelmakohta kun on juurikin tuo keskivartalo, roikkuva maha ja iso takapuoli :headwall: . Illalla ajattelin vielä mennä spinningiin, täytyy käyttää nämä vapaapäivät hyödyksi, kun työpäivinä ei niin jaksa eikä ehdi...

Vaakakin oli aamulla ystäväni, näytti 78kg :D

Mutta nyt ulkoilemaan tyttären kanssa.
 
Heti kun on päivän poissa, niin hommia on vaikka kolmelle ihmiselle... Pikaisesti siis tulen käymään. Koitan tehdä listaa, vaikka iltapäivällä, jos en jaksa enää töitä tehdä :whistle: .

Yösyötöt ja syömingit: Täällä myös yksi yösyöjä :wave: . Meillä pikkumies alkoi tosi aikasin nukkua täydet yöt, 4 kk ikäisenä annettiin nukkua. Siihen saakka mä herätin 4 tunnin välein syömään :ashamed: . Itse jatkoin heräämistä, sillä jouduin pumppaamaan liiat maidot pois :eek: ! Voitte kuvitella, kun vauva nukkuu niin äiti herää herätyskellon kanssa tyhjentämään tissejä ja SYÖMÄÄN. Siis mä oikein söin. Mulla oli keskellä yötä törkeä nälkä, ja vedin ruisleipää ja maitoa & jugurttia keskellä yötä. Välillä meni vielä myslipatukka päälle. Tuli sitä maitoakin sitten, joka varmaan aiheutti mun yönälän. Koko puolivuotinen jonka lypsin tissejä tyhjäksi, täytti meidän ja anopin pakastimen ja josta riitti naapurin vauvalle 10 litraa. Kokonaisuutena tais lähennellä 100 litraa... :whistle:

Paino edelleen samassa. Ja flunssa painaa päälle. Eilen söin jätskiä joka tietty nyt kummittelee mielenperukoilla. Liikuntaa kaipaan mutta en oikein jaksa. Töihin kiipeäminen (ne vajaa 120 porrasta) saa mut haukkomaan happea :( . Ehkä pitää malttaa parannella rauhassa.

Mutta nyt taas töihin. Päivän jatkoja kaikille!
 
Oli ihan pakko lähteä aamulla piha hommiin. Kaivoin etupihalle uuden kukkapenkin ja virittelin siihen naruja, että saan kukat kiipeämään niitä pitkin..Mun tuurilla taimet kuolee sisälle ja jos säästyvät hengissä pihalle asti, tulee joku Juppe Puputti ja pistää ne poskeensa.. Täytyy jakaa vahtivuorot :LOL:

Herkkuja tekee mieli, kalusin jo lihapiirakkaa ja söin himoissani lasten keksejä. Nyt olen "katkolla" enkä koske ennen iltaruokaa muuhun kuin vesikannuun.. =)

Kotihommien kimppuun..

-Anu-
 
Terve!

Miksköhän mulla aukee sivulle 24 pelkkä tyhjä sivu???? Noh,toivotaa,että tää rustaus tulee perille.

Elikkäs,nythän mä vasta hokasin,että täällä on tapana pompata puntarille keskiviikkona,onko näin?
No tässä mun tämän viikon saldo.eli paino oli tänään 124,7kg,että alas päin on tippumassa,kuten tarkoitus oli...mutta mie oon niin malttamaton :D

Ihme,että on pudonnut,kun en sairasteluiltani oo päässy edes liikkumaan...
Mutta tämä tältä erää,ruispalat tuoksuu paahtimessa :p
 

Yhteistyössä