I
ikiliikuttaja,
Vieras
Onkos täällä kuulolla muita äippiä, jotka harrastavat liikuntaa intohimoisesti? Olisi kiva kuulla miten revitte aikaa harrastukseenne, kun työ ja perhekin vie oman aikansa. Mitä harrastatte ja kuinka paljon käytätte kerralla aikaa siihen? hoitavatko miehenne mielellään lastanne harrastusten ajan vai käytättekö lapsiparkkeja?
Itse harrastan liikuntaa noin 6x viikossa. Tosin tästä tulee kolme kertaa viikossa työn puolesta, koska vedän kolme 60min lihaskuntojumppaa viikossa. Muuten käyn itse salilla 2x viikossa ja 1x viikossa lenkillä. Toki jos töistä jää taukoa, pyrin laittamaan lenkkarit pienilläkin tauoilla jalkaani ja lähden vähintään kävelemään.
Meillä miehen ei onneksi tarvitse hoitaa lasta kun kerran viikossa, koska toisen salikerran käyn, kun lapsi menee päiväkotiin ja itse iltavuoroon töihin. Miehen on vaikea käsittää harrastustani, mutta antaa sille kuitenkin aikaa.
Lapsiparkkeja en ole käyttänyt, koska päivähoito riittää lapselle aktiviteetiksi ja on kiva, että hän saa olla muun ajan kotona. Kerran viikossa käymme sitten koko perhe lenkillä, lapsi rattaissa me vanhemmat hölkkäämme
Saa nähdä kuinka harrastaminen muuttuu toisen lapsen myötä. Nyt yhden lapsen kanssa ei ole tarvinut tinkiä harrastuksista yhtään. Tai jos sitä pitää tinkimisenä, että ennen harrastukset olivat iltaisin, nyt suurin osa työaikana.
Itse harrastan liikuntaa noin 6x viikossa. Tosin tästä tulee kolme kertaa viikossa työn puolesta, koska vedän kolme 60min lihaskuntojumppaa viikossa. Muuten käyn itse salilla 2x viikossa ja 1x viikossa lenkillä. Toki jos töistä jää taukoa, pyrin laittamaan lenkkarit pienilläkin tauoilla jalkaani ja lähden vähintään kävelemään.
Meillä miehen ei onneksi tarvitse hoitaa lasta kun kerran viikossa, koska toisen salikerran käyn, kun lapsi menee päiväkotiin ja itse iltavuoroon töihin. Miehen on vaikea käsittää harrastustani, mutta antaa sille kuitenkin aikaa.
Lapsiparkkeja en ole käyttänyt, koska päivähoito riittää lapselle aktiviteetiksi ja on kiva, että hän saa olla muun ajan kotona. Kerran viikossa käymme sitten koko perhe lenkillä, lapsi rattaissa me vanhemmat hölkkäämme
Saa nähdä kuinka harrastaminen muuttuu toisen lapsen myötä. Nyt yhden lapsen kanssa ei ole tarvinut tinkiä harrastuksista yhtään. Tai jos sitä pitää tinkimisenä, että ennen harrastukset olivat iltaisin, nyt suurin osa työaikana.