Muita kolmosten odottajia...?

Mun kaveri sai aikoinaan samalla viikolla tyttären ja nyt hän on terve 3v.
Mä olen aina haaveillut kaksosista (kolmosista en ole osannut unelmoidakaan), mutta meillä nämä saadaan yksitellen. Nyt kolmas tulossa rv30+0 seurailen innolla sun kuulumisia. :flower:
 
Lasketusta ajasta: Olis 18.01.08, mutta syntyvät yleensä viikoilla 31-33, eli jos pysysivät vielä n.7viikkoa, niin olisi huippu juttu =) :heart:

Hassua kuulla että jotkut unelmoivat kolmosista :D Mut ei siis millään pahalla!
Kauheinta, mitä olen kuullut/lukenut kun jotkut ovat saaneet tietää odottavansa kolmosia, niin on osakeskeytys, eli "tapattavat" yhden tai kaksi sikiöistä :eek: |O En ymmärrä miten jotkut pystyvät tappamaan viattoman pienen ihmisalun :'( (Nyt saan jonkun vihat päälle kun vastustan täysin aborttia...Mutta tämä vain minun mielipide...)
Rankkaa tulee varmasti olemaan neljän pienen kanssa, mutta mitä sitten?! Kutakin ajallaan...
No niin, mutta rauhoitutaanpas... =)

Täytyy myöntää että tässä raskaudessa odottavan aika on tosi pitkä välillä... Lähinnä siksi, kun miettii mille viikoille pääsee...

Mutta, kaikille odotuksen jatkoja =)
 
Miehelläni on pikkusisaruksina kolmoset. Kaksi poikaa ja yksi tyttö, ovat nyt jo 20v. Miehen vanhemmat tekivät iltatähden :LOL: Aluksi piti olla yksi vauva, sit jokunen viikko eteen päin niin ultrassa näkyikin kaksi ja kolmas näkyi vasta ihan viime viikoilla, kiva ylläri :D
Hyvähän se on näin naureskella, kun aattelee että sattuis omalle kohdalle.
No anoppi on sen verran duracel pupu että ei ihme että hälle "annettiin" kolmoset.
Onnea vaan pikku myyn äiti loppu odotukseen =)
 
Onnea viimeisille viikoille :flower: :hug:

Aikamoinen mullistus, teidän perhe kasvaa kerralla isoksi =) Tarviitte ison kasan vauvanvaatteita, sänkyjä ja kaukaloitakin kolme -mahtuuko teidän autoon? Varmaan alkuaika tulee olemaan rankkaa, saatteko kunnalta kodinhoitoapua tai onko sukulaisia lähellä?

Terveisin Valvatti ja kaksoset rv 17+ :wave:
 
Ihana ketju!! Ja tietysti onnittelut pikku myyn äidille tulevasta elämänmullistuksesta! :heart: =) :flower: :hug:

Mietin ketjua lukiessani ihan samaa kuin minkä Valvatti sitten oli juuri tuohon viimeiseen viestiin kirjoittanut, eli miten autossa, kolme kaukaloa vai...?

Kaikkea parasta koko perheelle ja hyvää vointia äidille! Tulen jatkossakin lukemaan kun tämän ihanuuden nyt löysin! =)

Carin (yhtä lasta odotellen, rv 17+1)
 
Autosta: Mun ja miehen autot vaihdettiin sitten kumpainenkin seitsenpaikkasiin... Mulla bensa, ja miehellä diesel kun ajaa enemmän. Eli kun pitää mahtua neljä turvaistuinta, vaunut ja koira, niin... Siinä sitä sitten on "pakkailemista" :LOL:

Ja mitä tulee kaupungin apuun, niin eipä heru...Muutakun itse maksamalla... Meidä kaupunki kun laittaa rahat kulttuuriin...Sehän on tärkeintä... |O :headwall:

-Mutta, minä keskityn nyt nauttimaan vaivoista huolimatta tähän raskauteen, kun varmaan tulee olemaan elämäni viimeinen, ja aika ainutlaatinen sellainen :kieh:
 
pikku myyn äidille kovasti tsemppiä loppu odotukseen. toivottavasti termiitit pysyvät vielä kyydissä mukana.
laskettusi on aika hyvä päivä kyllä (mun synttäripäivä) :D

koitahan jaksella vielä, pian saat aarteesi kainaloon. :heart: :heart: :heart:
 
Minäki täällä seuraillu taustalla...

Kiva kuulla että sinulla pikku myyn äiti on kaikki hyvin ja että pikkuset voi hyvin.
Tuo kolmosten odottaminen kuulostaa niin hassulta... :heart:
Toivotaan että kaikki sujuu loppuun asti hyvin.

:heart:
 
Paljon onnea pikku myyn äidille kolmosten johdosta :flower: :flower: :hug: !!
Minäkin olen lueskellut sinun kuulumisia.Toivoin että loppu raskautesi menee
hyvin ja lapset ovat terveenä.Mistä päin jyväskylää olet?Itse olen syntynyt
jyväskylässä ja viimeksi asuin Kuokkalassa.Nyt asun kangasniemellä jo 5 vuotta.Minulla on yksi 15v.poika.Ja nyt odotan toista rv 24+1
Minäkin mielelläni seuraan miten sinulla ja vauvoillasi menee :hug: .
Tosi paljon voimia ja jaksamista koko perheelle :flower: :flower: :flower: :hug: :hug:
 
Onnea pikku myyn äidille kolmosraskaudesta. Siellä kans pian hulina alkaa. :) :) Itsellä täällä kaksospojat 5kk, keskimmäinen veli 1v4kk ja isommat pojat 9 ja 11. Välillä tuntuu niin kun kolmosten kanssa olis ku keskimmäinen oli vasta 10kk ku päätyi viiden veljeksen keskimmäiseksi.

Rattaat hommasin Amerikasta ku en löytäny muualta meidän tarpeisiin sopivia. http://www.nextag.com/foundations-stroller/search-html (tuolta sivulta siis ne ylimmät)

Täällä kans jänskään sun puolesta et kaikki menee hyvin, pääset hyville viikoille ja saat kolme tervettä palleroa kotiin neljännen kaveriksi!!! Käyhän kertomassa kuulumisia välillä ku ennätät.

:hug: voimasellainen Pikku Myyltä ja pojilta
 
Olikos teidän perhe tuossa uusimmassa Odotus ja vauvat -lehdessä? Kiva juttu ja sinä näytit tosi kauniilta pyöreän masusi kanssa! :) On se vaan ihanaa sivustaseuraajanakin huomata kuinka niitä viikkoja teille kertyy koko ajan enemmän! Meille tulee jouluvauva, mutta ihan vaan yksittäispainos ;) Onnea ja iloa loppuodotukseen teidän koko perheelle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myyn äiti:
Autosta: Mun ja miehen autot vaihdettiin sitten kumpainenkin seitsenpaikkasiin... Mulla bensa, ja miehellä diesel kun ajaa enemmän. Eli kun pitää mahtua neljä turvaistuinta, vaunut ja koira, niin... Siinä sitä sitten on "pakkailemista" :LOL:

Ja mitä tulee kaupungin apuun, niin eipä heru...Muutakun itse maksamalla... Meidä kaupunki kun laittaa rahat kulttuuriin...Sehän on tärkeintä... |O :headwall:

-Mutta, minä keskityn nyt nauttimaan vaivoista huolimatta tähän raskauteen, kun varmaan tulee olemaan elämäni viimeinen, ja aika ainutlaatinen sellainen :kieh:
Asutko täällä Mäntässä? :eek: :LOL:

Onnea kovasti odotukseen :flower: :heart:

(jos asut niin yksää) :D
 
Heippa taas =)

Lispetti: No, kai se täytyy tunnustaa, meidän perhehän se siinä :D Haikeana vaan muistelen niitä viikkoja kun se haastattelu tehtiin (rv 20), pääsin vielä liikkumaan ja ulkoilemaan, nyt se on enää haave vain... :LOL:

Meinaan tuo maha on nyt tässä hiljattain laskenu niin alas, että kävely ja istuminenkin vaikeaa.
Tänään oli ultra; kaikki edelleen hyvin :heart: :heart: :heart:
Painoarviot 800g, 900g, ja 950g, eli hyvin ovat kasvaneet ja kehittyneet tasaisesti =) Ihanaa!!!

Nyt kun tilanne näyttää "lupaavalta", niin eikös sitten mieltä paina tuo hoitajalakko-sydeemi... Huolestuttaa todella jos se toteutuu :'( :eek: |O
Mutta, pakko uskoa siinäkin asiassa että kaikki setviytyy parhain päin.

Viime su.asti ollut tosi napakoita supistuksia, mutta ei ollut avannut paikkoja, kohdunsuu oli siis hyvin kiinteä ja jäljellä 5cm, eli hyvältä sekin näytti. Keho vaan näköjään reakoi tilan loppumiseen supistelemalla jo nyt napakasti ja aika usein.

Gwendolyne: Ei asuta Mäntässä, vaan Jyväskylässä.

-Pikku myyn äiti ja rv 26+5 :heart: :heart: :heart: -
 
mäkin kiinnitin heti huomiota siihen odotus-lehden juttuun ja tuli mieleen että oliskohan sama äiti =) piti asiasta kysästä mut lispetti kerkes ensin :D
onnea loppuodotukseen ja toivotaan että toi hoitajalakkojuttu kääntyy parhain päin :flower: muistetaan sellanen että asioilla on tapana järjestyä =)

cruella ja ötö 24+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myyn äiti:
Heippa taas =)

Lispetti: No, kai se täytyy tunnustaa, meidän perhehän se siinä :D Haikeana vaan muistelen niitä viikkoja kun se haastattelu tehtiin (rv 20), pääsin vielä liikkumaan ja ulkoilemaan, nyt se on enää haave vain... :LOL:

Meinaan tuo maha on nyt tässä hiljattain laskenu niin alas, että kävely ja istuminenkin vaikeaa.
Tänään oli ultra; kaikki edelleen hyvin :heart: :heart: :heart:
Painoarviot 800g, 900g, ja 950g, eli hyvin ovat kasvaneet ja kehittyneet tasaisesti =) Ihanaa!!!

Nyt kun tilanne näyttää "lupaavalta", niin eikös sitten mieltä paina tuo hoitajalakko-sydeemi... Huolestuttaa todella jos se toteutuu :'( :eek: |O
Mutta, pakko uskoa siinäkin asiassa että kaikki setviytyy parhain päin.

Viime su.asti ollut tosi napakoita supistuksia, mutta ei ollut avannut paikkoja, kohdunsuu oli siis hyvin kiinteä ja jäljellä 5cm, eli hyvältä sekin näytti. Keho vaan näköjään reakoi tilan loppumiseen supistelemalla jo nyt napakasti ja aika usein.

Gwendolyne: Ei asuta Mäntässä, vaan Jyväskylässä.

-Pikku myyn äiti ja rv 26+5 :heart: :heart: :heart: -
Joo, tajusin itsekkin, kun lueskelin vähän paremmin :)

Joukkoirtisanoutumisesta:
Jotenkin uskon, että olet niin spesiaalitapaus pikku aarteinesi, että teistä pidetään hyvää huolta oli tilanne mikä tahansa... :heart:
 
Pikku myyn äidillähän on tänään jo 27 raskausviikkoa täynnä joka on jo hyvä luku (varsinkin kun noinkin monta kaveria asuu samassa osoitteessa) mutta jospa ne pienoiset vielä mahtuisivat elämään sovussa äidin vatsassa :D
 
Heippa!

Edellinen ultra oli siis viimeviikolla, ja tilanne hyvä. Seuraava ultra jälleen ensi viikolla, eli edelleen seuraavat 2viikon välein.
Eilen vauvelit oli toosi villeinä koko päivän, pelkäsin jo välillä että ovatko jo tulossa kolmiostaan ulos...

Välillä tosi hankala seurata oloaan kun ei tiedä "kuuluko" tähän raskauteen vai pitäskö olla huolissaan... Kuitenkin niin erilainen odotus kuin esikoisen. Tuo tila kun alkaa todella loppumaan niin on millon mitäkin vaivoja. Nyt häntäluu ja alaselkä vihloo niin kovasti välillä että vasen jalka meinaa pettää alta...
No mutta en kuitenkaan valita, toivottavasti vielä pysyvät sinne "ekaan etappiin" eli 31 viikolle. Sinne olis enää alle 3 ja puol viikkoo :eek: Alkaa jännittämään... Onnellinen olen jo näistä viikoista, mutta saisivat nuo vielä kasvaa ja kehittyä vielä monta viikkoa :heart: :heart: :heart:

Olo ollu taas tosi väsy, varsinkin kun su.iltana iski flunssa :| Ja esikoinen on myös kipeä, niin haluaa olla paljon lähellä ja sylissä. Aika hankalaa... No, ei auta itku markkinoilla.

Kyllä tässä nyt jo välillä alkaa todella jännittämään että millon tulee lähtö

:eek: Varsinkin kun tuo esikoinen synty 37+4viikolla ja oli syöksysynnytys.

Nyt lepäilemään...Ehkä (tyttö huutaa vieressä...) :snotty:
 
hei pikku myyn äiti, oliko teistä justiinsa juttua lehdessä? ihanan positiivinen juttu olo :)


esikoisen synnytysvalmennuksessa kätilö kertoi että pari vuotta sitten oli käynyt kaksosraskauden synnytyksessä niin, että vasta siinä vaiheessa kun kolmas lapsi tuli elossa ulos, huomattiin äidin odottavan kolmosia sittenkin, ei kaksosia.
 
vuotaraaputin: Juu oli siinä odotuslehdessä...
Noi on kyllä aika hurjia juttuja, kun menet synnyttämään yhtä tai kahta, ja sit niitä tuleekin useempi niin... Aika sekava olo varmasti silloin... :D :kieh:

Tosi huojentavaa ja kiitollinen olo kun päässyt jo näinkin pitkälle ja vaaveilla kaikki hyvin, mutta hitto kun vaivaa välillä tuo hoitajalakko-juttu... :'( Toivottavasti nyt pääsisivät sopuun...!!!

Jos joku odottaa varsinkin useampaa kuin yhtä, niin "vinkkinä" voin kertoa että ensi ma.29.10 tulee tv 1:llä klo:21.50 Härkää sarvista-ohjelma jossa käsitellään esim. arjen jaksamista jne. monikkoperheissä. Perheeni kutsuttiin ko.ohjelmaan ja jännitin kovasti...Mutta siis jos kiinnostaa niin... :D

Nyt nousen koneelta kun supistelee kovasti...
 
Kävin juuri äitipolilla tarkastuttamassa tilanteen kun vasemmanpuoleiset alakylkiluut tuntuu että olisivat murtuneet, niin vaikea on liikkua jne.
No, perätilassa ollut on kääntynyt raivotarjontaan, eli siinä "rytäkässä" ilmeisesti kylkiluitten tukilihakset revähtäny tms. Eli onneksi vauvoilla oli kaikki hyvin :heart: :heart: :heart: Itse jotenkin ajattelinkin että syynä voisi olla se, että tämä yksi on nyt kanssa sitten kääntynyt pää alaspäin, sen verran kova touhuaminen ollu vauvoilla pari päivää, etenkin juuri tällä joka nyt siis kääntynyt :kieh:
Itsellä olo vaan tosi kelju...

Ei muutakun kestettävä tämäkin vaiva :saint: :kieh:
 

Yhteistyössä