Muita keventäjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

manta76

Aktiivinen jäsen
15.05.2004
4 547
1
36
Lammi
Liityin maanantaina Keventäjiin ja olis kiva kuulla muiden kokemuksia kyseisestä palvelusta. :) Ite olen ihan tyytyväinen ollut.
Minkälaisia tuloksia te muut olette saaneet Keventäjissä ja missä ajassa?

Mulla on tavoitteena pudottaa 30 kg ens toukokuun loppuun mennessä eli aika alussa ollaan.

Moikka!

Mä oon ollu keventäjien jäsen elokuun alusta. Ihan jees ohjelma ja toimii kun vaan jaksaa sitkeesto kaikki kirjata. Ainoa ISO miinus on että siinä on aika suppeesti kirjattu ruokia varsinkin kun vertaa kalorilaskuriin eli jos nyt pitäis uudelleen valita niin varmaan kalorilaskuriin liittyisin mieluummin. Mutta pääosin hyvä ohjelma ja paino on mulla pudonnu joku reippaat 6 kiloa.

Ronttis

Mie oon sitkeesti lisäilly käyttämiäni tuotteita Keventäjiin sitä mukaa kun oon huomannu et niitä ei sieltä löydy. Nyt on menossa neljäs viikko ja paino on pudonnu 4,2 kg.
Mie oon kalorilaskuriakin kokeillu, mut en oikein tykännyt. Keventäjät tuntuis olevan miun juttu ja tällä kertaa on motivaatiokin ihan kohdallaan.

Sullahan on mahtavasti pudonnu. Mä oon tosiaan ollu jo elokuun lopusta, aiemmin kirjotin väärin, meijän muksuhan synty elokuun alussa eli en ihan sillon alotellu. Vasta vajaa seittemän kiloa pudonnu, mutta imettäessähän ei kauheen nopeesti saiskaan pudotella. Välillä vaan himottais kovempikin kuuri , mut ehkä tää ois pysyvää jos hissukseen sais alaspäin.

harkitsen tässä liittymistä kun itekseen ei näytä tulevan mitään..
Kaksi pientä lasta kotona ja mietin vaan että täytyykö todella kaikki syömiset kirjata ja mitä muuten vaatii päivittäin.. Luulen että mulle vois tyssätä siihen etten ehdi kirjoitteleen vai voiko kirjoittaa vasta illalla päivän "saldon".
Olisi kiva jos joltain kuulisi, miten käytännössä tämä homma toimii..

Kyl päivän syömiset pitää kirjata (vapaaehtoista totta kai ) , mut ei sillä oo väliä koska sie ne sinne kirjaat. Päivän mittaan jos laittaa nii näkee paljon on kuluttanut.
Suosittelen kyllä lämpimästi Keventäjiä. Taas on yks reilu kilo historiaa. :)

Mullakin on kaks pientä lasta kotona, mutta kummasti sitä vaan aikaa löytyy kirjaamiseen jostakin. Päivän aikana voi vaikka nopeesti ruutupaprulle pistää syömisiä et varmasti muistaa kaiken. Ja jos ei nyt ihan kaikkea muista kirjata niin ei sekään maata kaada. Pääasia et likimain kirjaa kaiken ja näkee oikeesti miten tulee syötyä. Ei kauheesti tule ylimääräsiä naposteltua kun syömiset näkee siinä silmien edessä.

Mulle on kehittyny Keventäjissä olon/laihdutuksen aikana uus addiktio... Mie oon tykästyny porkkanatikkuihin, joita dippailen kevyeen kermaviilidippiin. Isäntäkin ihastu niihin taannoin, kun kateltiin elokuvaa iltasella.

Huoh! En ookaan tajunnu miten paljon kaloreita ja nimenomaan rasvaa on broilerin marinoiduissa filesuikaleissa. Pitääköhän vielä yrittää muutoksia ruokailutottumuksiin eli ostaa maustamatonta broiskua... mutta se maksaa yleensä paljon enemmän. Ärsyttävää jos jo lounaan jälkeen on kalorit vähissä..

Porkkanoita on meijänkin poppoo jälleen alkanu syömään urakalla. Muksukin (alle 2 vee.) syö ja raaste on erittäin herkkua sille.

Yhteistyössä