M
manna
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:kyllä me pystytään palkkaamaan tänne joku, mutta eihän he esim. koko viikonllopuksi tule. Olen juuri yrittänyt selittää, että tämä on taalista uupumista ja parisuhde alkaa olla aika koetuksella. Ei siihen mikään parin tunnin leffareissu auta tai ainakaan anopin nurkkiin meneminen. Olen niin kateellinen ihmisille joiden mummot tulee auttamaan ja ottavat mielellään vaikka töistä vapaata, että pääsevät auttamaan jne jne. ottavat luokseen viikoiksi jne. tätä minä kaipaisin.
Viikoiksi??? Kenen lapset on oikeesti viikkoja sukulaisissa kerrallaan![]()
ainakin täällä meillä päin useita perheitä. Naapureidenkin lapset on mummoloissa viikkotolkulla ja niin olin minäkin pienenä. Kaikki lomat ym. olin mummolassa ja se oli todella mukavaa vaihtelua.
meillä lapset on 4- ja 6-vuotiaat. ovat olleet mummolassa korkeintaan 3 yötä kesälomalla. ja siis eri aikoina, ei yhtä aikaa.
ja mielestäni meillä on hyvin asiat, koska mummola on 20 km päässä ja melkein aina järjestyy hoitoapua kun tarvimme. (siis puhutaan tunneista, ei päivistä). ikinä ei ole vielä tullut mieleen antaa lasta viikoksi hoitoon.
itse olen myös ollut mummolassa lapsena ehkä viikon hoidossa, mutta silloin olin kyllä jo isompi koululainen (ehkä 10-vuotias).
toki ymmärrän, että olet piipussa ja tarvitset apua.