Muita, jotka ei tykkää me&i vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen jo pidempään ihmetellyt tätä valtavaa me&i villitystä ja nyt on pakko kysyä, että löytyykö muita, jotka eivät kyseisistä vaatteista tykkää? Mielestäni suurin osa niistä on aika rumia ja monia en lapsellani käyttäisi, vaikka ilmaiseksi saisin. Ja sitten vielä ne ovat niin kalliita, että on käsittämätöntä miten jotkut tuhlaavat niin rumiin vaatteisiin niin paljon rahaa! Tämä on tietenkin oma mielipiteeni ja hyväksyn sen, että makuja on monia..

Olenko ainoa tätä mieltä oleva (kuten usein tunnen olevani) vai löytyykö muitakin?

Väriyhdistelmät ei ole makuuni, en ole tähän päivään mennessä heidän mallistoistaan löytänyt sellaista vaatetta jonka olisin oikeasti halunnut ostaa. Säästyypä rahat ;)

Tykkään kyllä monista kuosesta mutta en niin paljon että viittisin sellasia hintoje maksaa. Kerran näin sellasen tosi ihanan paidan missä oli edessä ankkaa ja takana ankka pyllisti ja siinä oli joku musta piste, vissiin niin kun sen pyllyreikä??? outo paita sanoisin...

Itselläni on medaljonkimekko, josta tykkään ja nuoremmalla lapsella on terrieri-paita, siinä meidän meandit ja taitavat siihen jäädäkin :) Molemmat olen käytettynä ostanut, kun tykästyin niihin. Yleensä nuo meandi-vaatteiden kuosit ei puhuttele minua.

Yhteistyössä