Muita joille tehty symfyysinluudutusleikkaus?

  • Viestiketjun aloittaja os3
  • Ensimmäinen viesti
Kerrohan
Mulle ei ole kyseistä operaatiota tehty, mutta voipi olla edessä tulevaisuudessa. Mulla on todettu symfyysin nivelrikko, ja kivut on aika invalidisoivat.. Kävely tuskaa ja varsinkin toisen jalan nostaminen (kenkää/sukkaa laittaessa) ottaa pirullisen kipeää. Kipu säteilee koko lantion alueelle ja nivusiin. Syynä mulla on ilmeisesti kolme raskautta + selkärankareuma. Miksi sulle on tuo luudutus tehty? Oliko hankala leikkaus? Miten on toipuminen lähtenyt käyntiin?
 
os3
Joo symfyysin nivelrikko oli, raskaudessa jo osittain ja kokonaan irtosi liitoksistaan synnytyksessä. Invalidisoiva kipu tosiaan mikä haittasi arkea todella. Otettiin omaa luuta toisesta paikasta ja laitettiin sinne ja vielä metallilevy päälle ja ruuveilla kiinni. Iso leikkaus ja piykä toipuminen.
 
vierailija
Mulla todettu kans sama juttu ja jos tätä vielä joku lukee joka asiasta jotain tietää niin vastaatko? Vaikea löytää edes lääkäriä joka tietäisi asiasta enemmän, useamman lääkärin mukaan ei voisi olla edes kipeä ja olen niin kipeä etten liikkumaan pääse.,..
 
vierailija
Vieläkö täältä löytyy leikkauksen kokeneita? Millainen on toipuminen ja tuleeko lantio käyttökelpoiseksi? Mulla häpyliitos ilmeisesti osittain revennyt synnytyksessä kolme vuotta sitten ja syksyllä pitäisi olla luudutuleikkaus.
 
vierailija
Tämä keskustelu kiinnostaa.....todettu symfyysin atroosi.....hoito jäänyt retuperälle
...fyssarilla olin joka käski tehdä lantioinpohja harjotteita. Ei auta. Kertokaa leikkauksesta ja kuinka ksuan kestää toipuu ja kuinka pian pääsee kävelee.
 
vierailija
Löysin keskusteluketjun, joka on suht vanha aiheesta symfyysin luudutusleikkaus. Kuinka monta päivää sairaalassa leikkauksen jälkeen? Miten toipuminen on mennyt? Jäävätkö levyt paikoilleen vai otetaanko pois? etc etc.
 
vierailija
Löysin keskusteluketjun, joka on suht vanha aiheesta symfyysin luudutusleikkaus. Kuinka monta päivää sairaalassa leikkauksen jälkeen? Miten toipuminen on mennyt? Jäävätkö levyt paikoilleen vai otetaanko pois? etc etc.
neverhööd

 

Yhteistyössä