Minkälainen kokemus synnytyksen käynnistämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luppana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
oli juuri niin kuaheaa täällä.. supistusten välissä ei taukoja juuri lainkaan ja mielettömät kivut.. arvaa uskallanko tätä kakkosta synnyttää kohta lainkaan.. :snotty:

Mulla oli myös esikoisen synnytys oksitosiinitipalla ja koko ponnistusvaihe puoltoista tuntia oli sitä että supistuksissa ei ollut välejä juuri lainkaan ja ponnistamisen ajoittaminen oli siksi aika hankalaa eikä levätä ehtinyt yhtään välillä. Ja supistukset oli aivan kamalia. Synnytyksestä jäi sellainen olo etten tiedä luonnollisesta synnytyksestä mitään. Toivottavasti seuraava käynnistyis itellään.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Minulla on takana kolme synnytystä- sektio, käynnistetty ja omikseen käynnistynyt synnytys. Ja jos vielä neljännen kerran olisin raskaana, niin toivoisin, että synnytys käynnistyisi luonnostaan.
Kakkonen siis käynnistettiin viikoilla 40+5 ja nopsaanhan se käynnistyi, mutta oi ja voih niitä suppareita... Synnytin yöaikaan, joten sain jotain lihaksia rentouttavaa lääkettä ja mitään puudutuksia ei ehditty antamaan, koska lihakset rentoutui niin hyvin, että synnytys eteni nopsaan. Sain tabletin suunkautta puoli 4 iltapv ja yhdeksän maissa illalla laitettiin tippa ja kolmen aikaan yöllä oli laps maailmassa...
Kolmas sitten käynnistyi ittekseen ja supparit oli huomattavasti helpompia, joten en halunnut mitään puudutuksia.
Eka myös käynnistettiin, mutta muutaman tunnin kuluttua päädyttiin sektioon, harmitti, mutta tärkeintä, että laps selvisi!!

Sulla on tosi laaja tuo synnytysten kirjo!!Oot saanut(tai joutunut) joka tavalla synnyttämään siis.
:wave:

Ompahan saanut kokeilla kaikilla konsteilla =) Mitenhän se neljäs sitten tulis ulos!? Ei mut, taitaa meidän lapsiluku olla täys (tai ainakin niin uskon ja luulen) Ainakin siihen asti, että kuume jälleen iskee =)

Yhteistyössä