V
vierailija
Vieras
Joo, tiedän että oon varmaan ihan paska ihminen, kun sanon näin ääneen, mutta sanon sen täällä kun en muuallakaan voi sanoa. Mun on todella vaikea sietää puolisoni lasta. Sinänsä mulla ei mitään ole lasta vastaan, mutta kun se ei osaa yhtään käyttäytyä, tekee koko ajan jotain tyhmää ja sitä pitää olla koko ajan kieltämässä. Hirveän raskasta. Just olimme viikonloppuna reissussa porukalla, johon kuului omat lapseni, puolison lapsi ja tietysti me vanhemmat. Voin sanoa suoraan, että jäi todella paska fiilis koko reissusta, kun tämä yksi koko ajan valitti jostain tai ei totellut tai teki jotain tyhmää. Poika siis käyttäytyy kuin viisi vuotias vaikka on jo yhdeksän! Vaatii koko ajan kaitsemista, väittää aikuisille vastaan tai kieltäytyy puhumasta/syömästä, jos jostain huomauttaa.
Tässä alkaa jo mietityttää, että jaksanko tuollaista lopun ikääni katsella vai pitäisikö luopua muuten hyvästä parisuhteesta tuon rasittavan lapsen takia? Ollaan mietitty yhteenmuuttoa miehen kanssa, mutta suoraan sanottuna tuntuu siltä etten kyllä jaksa joka toinen viikko katsella tuollaista kauhukakaraa
Onko muilla vastaavia kokemuksia ja kuinka teillä tilanteet ratkennut?
Tässä alkaa jo mietityttää, että jaksanko tuollaista lopun ikääni katsella vai pitäisikö luopua muuten hyvästä parisuhteesta tuon rasittavan lapsen takia? Ollaan mietitty yhteenmuuttoa miehen kanssa, mutta suoraan sanottuna tuntuu siltä etten kyllä jaksa joka toinen viikko katsella tuollaista kauhukakaraa
Onko muilla vastaavia kokemuksia ja kuinka teillä tilanteet ratkennut?