Muita, joilla on / on ollut TODELLA vähän vatsassa liikkuvia lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kakkonen oli hyvin hiljainen mahassa, saikaytteli vahan valia kun mitaan ei tuntunut pitkiin aikoihin. Terve poika syntyi ja oli meidan kolmesta kaikkein suurin syntyessaan 2.7kg.
Tytto riehui mahassa kaikkein eniten ja potki niin uskomattoman kovaa verrattuna poikiin.

meillä kans pojat olleet mahassa rauhallisempia kuin tytöt... valitettavasti on kokemusta myös siitä kun lapsi ei enää oikeesti liikukkaan vatsassa, jos huolettaa niin kannattaa aina ottaa yhteys neuvolaan

Mulla taas oli ihan toisin päin, neiti mekasti mahassa niin että ajattelin sen tulevan vatsan läpi ulos! Ihan mieletöntä muljausta syntymään asti, synnärillä kätilötkin ihmettelivät kun vauva sai mahassa potkunyrkkeilyhepulin. Oli neidillä kyllä tilaakin pelmata, kun lapsivettä oli niin hirmuisesti, sf oli 2 päivää ennen muksun syntymää reilut 40cm ja reilu parikiloinen kirppu sitten saatiin :heart:

Mutta mä olen kuullut kanssa, että kylmää tai makeaa kun syö, niin pitäis tulla mukeloon liikettä. Syö/juo ja mee rauhassa makoilemaan, jos ei liikelaskentaohjeiden mukaan tule tarpeeksi liikkeitä niin kannattaa ihan oman mielenrauhan vuoksi mennä äippäpolille näytille.

Yhteistyössä